De Vossen-bashers zullen we hopelijk niet meer horen dit seizoen.
Omdat hij 2 keer scoorde?
Voor sommige is dit het enigste wat een spits moet doen.
Buiten het scoren was het voor de rest weer onvoldoende vandaag.
Niets tegen Vossen persoonlijk maar men moet geen kenner zijn om te zien dat er heel wat sleet op zit.
Op snelheid een goal gemaakt! Die eerste moet hij maken, maar in deze match vond ik Vossen goed,niet alleen omdat hij 2 keer scoorde.
Schandalige scheidsrechter! La Louvière mocht enorm veel fouten maken zonder bestraffing. Die Ito maakt 10 fouten en maar geel! Ook een kans afgevlagd bij La Louvière die geen off-side was! Fout op Opoku die anders door was.
Wij hadden kansen genoeg om op gemak de wedstrijd uit
te spelen,Jeppe moet altijd scoren.
Die tegengoal is op conto van Ennio. Ook zijn 'fase' in de eerste helft hebben we geluk. Ik blijf erbij, te weinig voor top 1B, net als Bostyn.
We verdienden te winnen tegen Borains,zeker gelijk te spelen tegen RWDM en we verdienden te winnen tegen La Louvière.
Barkason doet soms goeie dingen,maar vaak ook dingen die hij beter moet doen. Het lanceren bv in de tweede helft. Volgens mij gaat dit nog verbeteren. Fase tweede goal doet hij wel goed.
Challouk, daar zijn ze voorzichtig mee, vind ik verstandig. Opoku is een werker, is iemand die ook zijn verdedigende taken wil doen. Is nog jong, wil leren, zet zich honderd procent in. Ik denk dat Sven een beetje bang is om Traoré dan in te brengen,omdat Traoré die verdedigende taken veel minder goed doet.
La Louvière is niet van het niveau van RWDM,maar met een goeie verdediging doe je in 1B mee voor de eerste 6 plaatsen. Met een goede scheidsrechter speelt La Louf met 10 of 9 man!