Auteur Topic: Speeldag 22 : vrijdag 14/02/2025 - 20.00u : K. Lierse S.K. - Essevee  (gelezen 5226 keer)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 14/02/2025 - 20.00u : K. Lierse S.K. - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 16, 2025, 02:29:43 pm »
Zowel offensief als defensief is Diop van goudwaarde .De matchen waarin hij iets minder was,zijn op 1 hand te tellen.Tegen de top 5 werd Rommens soms overlopen en daardoor kwam nog meer gewicht op de schouders van Diop terecht.Diop verliezen voor de rest van het seizoen ( als hij echt een voetbreuk heeft )zou niet minder dan een ramp zijn.
iemand nieuws over kwetsuur ?

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: februari 16, 2025, 02:32:33 pm »
Vind ik ook, de manier waarop hij vrijdag aanspeelbaar was en de schwung...veruit onze beste speler momenteel. Groot verlies als hij lang out is.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: februari 16, 2025, 03:15:12 pm »
Zowel offensief als defensief is Diop van goudwaarde .De matchen waarin hij iets minder was,zijn op 1 hand te tellen.Tegen de top 5 werd Rommens soms overlopen en daardoor kwam nog meer gewicht op de schouders van Diop terecht.Diop verliezen voor de rest van het seizoen ( als hij echt een voetbreuk heeft )zou niet minder dan een ramp zijn.
Ik denk er ook zo over.  Diop heeft ook 3 of 4 longen, die loopt in minuut 95 ook nog altijd.  Diop is ook iemand die die pass kan geven, en dat is iets minder bij hem nu. 
Diop duikt overal op van voor van achter, hij is een 6 en 8 samen.  Imo is het ook correct dat Nnadi-Diop toelaat om Diop aanvallend beter te zijn.  Nnadi is volgens mij de beste 6 van 1B,veel beter dan Rommens.  Diop is de beste 8 van 1B.   
Ik ben benieuwd hoe Sven dit nu gaat invullen.   

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: februari 16, 2025, 03:21:11 pm »
RWDM heeft het geluk aan hun kant.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: februari 16, 2025, 03:25:44 pm »
Heb de match niet gezien maar dat ze in minuut 94 pas op 0-1 komen is nog zo zuur voor ons...
We hebben alles nog in eigen handen en hopelijk beseffen ze ook dat we het niet cadeau gaan krijgen.

Offline Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: februari 16, 2025, 03:38:44 pm »
Na nieuwjaar scoorden 3 spelers , Machado is wegn Stravros 4 en Vossen 1 , je hebt heel veel aanvallers op de bank maar alleen Oostenrijker krijgt wat minuten, Opoku scoorde 2 x in gans het seizoen … doe vooral verder met je favorieten we hebben nog 2 en 4 punten voor, in Beveren ga je nu wel moeten winnen

Offline mogul

• Leden
« Reactie #66 Gepost op: februari 16, 2025, 03:41:55 pm »
RWDM is de verdiende winnaar op basis van de kansen.  Tweede helft was het wel zuiver rood op die uitgebroken Club speler!  De zoveelste blunder in 1B zonder VAR!
Club Next doet ook niet was een 'normale' 1B- ploeg zou doen.  Dan heb ik het over de extra- time met 4 spelers nog in de 16 van RWDM staan.  Daardoor nog die ene kans van RWDM.  Bij de goal loopt die ene speler van Club in niemandsland.   Een normale 1B-ploeg gaat heel anders die laatste minuten aanvatten en dat puntje tegen een topploeg met hand en tand verdedigen.  Club Next niet.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: februari 16, 2025, 03:59:05 pm »
Na nieuwjaar scoorden 3 spelers , Machado is wegn Stravros 4 en Vossen 1 , je hebt heel veel aanvallers op de bank maar alleen Oostenrijker krijgt wat minuten, Opoku scoorde 2 x in gans het seizoen … doe vooral verder met je favorieten we hebben nog 2 en 4 punten voor, in Beveren ga je nu wel moeten winnen
Minstens een gelijkspel in Beveren. 
Voor mij is dit geen verrassing, enkel Japarov dacht dat het al 'zeker' binnen was. 
Indien we ipv drie gelijke spelen hadden op verplaatsing drie keer hadden gewonnen, ja, dan kon je beweren dat het zo goed als binnen was, anders niet.
We hebben alles nog in eigen handen, imo hebben we er niet alles aan gedaan om te winnen tegen Luik(nog met Machado) ,La Louvière en Lierse.  En dan heb ik het over niet of veel te laat wisselen.  Dat is de keuze van de trainer, we gaan zien of dat de juiste was.
Nu alle focus op Jong Genk en SK Beveren.  Dit moet 6 op 6 of 4 op 6 zijn! 
Wij,ook Sven, moet nu rekenen op de bank spelers die tot nu toe veel te weinig minuten kregen.
Maar.... we staan er nog altijd goed voor.  Ik geloof wel in de kwaliteit van de bank.

Offline Djelo

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: februari 16, 2025, 04:29:46 pm »
Waarom al die paniek ? We hebben een match minder gespeeld en staan nog 2 punten voor. RWDM moet nog 7 matchen spelen waarvan naar Patro, naar Beveren en naar ons. Makkelijk is dat niet. 0-0 vonden de meesten een goed resultaat op La Louviere maar nu opeens blijkbaar niet meer.. Gewoon vrijdag winnen en het kan na volgend weekend er weer helemaal anders uitzien. Ook ik zei dit geven we niet meer uit handen en ik blijf erbij. Liever een positivist dan lijk sommige hier opt forum die alles negatief zien.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: februari 16, 2025, 04:38:15 pm »
Waarom al die paniek ? We hebben een match minder gespeeld en staan nog 2 punten voor. RWDM moet nog 7 matchen spelen waarvan naar Patro, naar Beveren en naar ons. Makkelijk is dat niet. 0-0 vonden de meesten een goed resultaat op La Louviere maar nu opeens blijkbaar niet meer.. Gewoon vrijdag winnen en het kan na volgend weekend er weer helemaal anders uitzien. Ook ik zei dit geven we niet meer uit handen en ik blijf erbij. Liever een positivist dan lijk sommige hier opt forum die alles negatief zien.
volgende week al Patro- La Louviere

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: februari 16, 2025, 04:57:10 pm »
Beetje vertekend beeld idd doordat wij vorige week niet moesten spelen, waardoor het lijkt dat RWDM en RAAL nu plots 5 punten op ons hebben ingehaald, terwijl dit eigenlijk maar 2 punten is.

Los daarvan, tijd om terug een reeksje neer te zetten!

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: februari 16, 2025, 04:59:26 pm »
Beetje vertekend beeld idd doordat wij vorige week niet moesten spelen, waardoor het lijkt dat RWDM en RAAL nu plots 5 punten op ons hebben ingehaald, terwijl dit eigenlijk maar 2 punten is.

Los daarvan, tijd om terug een reeksje neer te zetten!
over twee weken is RWDM vrij (Deinze)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: februari 16, 2025, 05:58:42 pm »
Realisme = beseffen dat we er nog altijd goed voor staan en dat de kans groter is dat we kampioen of tweede worden dan dat we 3de worden.
Negatief = zeggen dat we het niet halen.
Ik zie hier niemand schrijven dat we het zeker niet gaan halen.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: februari 16, 2025, 06:01:06 pm »
De gekwetsten is erger dan de resultaten. En geloof me rwdm en la louviere zijn niet beter dan wij.

Offline anotherboerke

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: februari 16, 2025, 06:17:30 pm »
De gekwetsten is erger dan de resultaten. En geloof me rwdm en la louviere zijn niet beter dan wij.

Maar die zitten wel in een flow op dit moment. Wij niet...
De onzin van Machado moet ook stoppen. Voor 3mil moest die altijd verkocht worden.
Het draait traditiegetrouw minder na de winterstop. 3 vermijdbare gelijke spelen en 2 'chanse-overwinningen'. Je voelt dat er een verschil zit met voor en na de break. 'k Zit toch met een klein paniekske:

Op Luik niet zoveel zuivere kansen gehad, konden zelfs nog verliezen.
Tegen Eupen geluk met die 2 rode kaarten
Op Raal een tweede helft waar we niets getoond hebben
Tegen Lierse bijna geen deftige kans gehad

Beveren zit nu ook wel in de flow, dus makkelijk zal het daar ook niet worden.
Raal wint gemakkelijk zijn matchen en RWDM heeft vollenbak het geluk aan hun zijde (en dat dwingen ze ook af). Diop is onze draaischijf en Vossen, ondanks zijn laatste mindere weken, is toch ook een aderlating.
Rommens mag altijd vroeger vervangen worden door Nnadi (die zijn voorzetten, vrije trappen waren ook prot nul).
Ondanks zijn mindere periode had ik ook Barkarson erin gezwierd voor Capelle. En Tange vond ik ook maar vreemde infiltraties doen.

Het is gewoon ontzettend jammer dat we een comfortabele voorsprong konden hebben van zeker 10 punten, maar we zitten nu op 2punten. Ok we hebben een match minder maar zoals gezegd is het geen garantie dat we deze op Beveren zullen winnen (als RWDM vrij is).

't Is mss een beetje een negatieve kijk, maar da's ook omdat ik er echt niet meer gerust in ben.
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2025, 06:36:08 pm door svennay »

Offline JcbDlb

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: februari 17, 2025, 08:43:59 am »
Het kan snel terug keren denk ik wel. Bovendien zijn we een aantal keer wel serieus benadeeld met een akker waar we moesten voetballen. We gaan wat moeten opletten, maar zeker niet panikeren ook niet. Al onze rechtstreekse concurrenten hebben een match meer gespeeld. Bovendien spelen we nog tegen RWDM ook.

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: februari 17, 2025, 08:50:47 am »
Voorlopig hebben we nog steeds onze voorsprong, maar nu vrijdag is een match die toch absoluut gewonnen zal moeten worden...

Offline varadero

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: februari 17, 2025, 08:59:34 am »
Voorlopig hebben we nog steeds onze voorsprong, maar nu vrijdag is een match die toch absoluut gewonnen zal moeten worden...

In de laatste 5 matchen haalden we 4 punten minder dan RWDM, maar zelfs 1 punt meer dan La Louvière.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #78 Gepost op: februari 17, 2025, 10:21:51 am »
Blessure-update na de partij tegen Lierse

Jelle Vossen
Medische beeldvorming geeft op dit moment nog geen duidelijk uitsluitsel over de ernst van de blessure.

Jeppe Erenbjerg
De Deen ondergaat extra scans om de juiste analyse te maken.

Demba Diop
Omwille van de plaatselijke zwelling is het bij de medische beeldvorming op dit moment moeilijk te zien hoe ernstig de blessure is.

Nicolas Rommens
De middenvelder herstelt van de vele tikken die hij in de wedstrijd van afgelopen vrijdag incasseerde.

Laurent Lemoine
Lemoine liep een diepe open wonde op na een duel op het Lisp.

Veel beterschap, boeren!

Bron: https://www.essevee.be/nl/nieuws/blessure-update-na-de-partij-tegen-lierse

Offline Porky

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: februari 17, 2025, 10:36:52 am »
Als ze allemaal niet meedoen..

Ennio
Nyssen    Tanghe     willen    barkarson
                 Nnadi      challouk
                          Simons
Gavriel        hedl         opoku