De gekwetsten is erger dan de resultaten. En geloof me rwdm en la louviere zijn niet beter dan wij.
Maar die zitten wel in een flow op dit moment. Wij niet...
De onzin van Machado moet ook stoppen. Voor 3mil moest die altijd verkocht worden.
Het draait traditiegetrouw minder na de winterstop. 3 vermijdbare gelijke spelen en 2 'chanse-overwinningen'. Je voelt dat er een verschil zit met voor en na de break. 'k Zit toch met een klein paniekske:
Op Luik niet zoveel zuivere kansen gehad, konden zelfs nog verliezen.
Tegen Eupen geluk met die 2 rode kaarten
Op Raal een tweede helft waar we niets getoond hebben
Tegen Lierse bijna geen deftige kans gehad
Beveren zit nu ook wel in de flow, dus makkelijk zal het daar ook niet worden.
Raal wint gemakkelijk zijn matchen en RWDM heeft vollenbak het geluk aan hun zijde (en dat dwingen ze ook af). Diop is onze draaischijf en Vossen, ondanks zijn laatste mindere weken, is toch ook een aderlating.
Rommens mag altijd vroeger vervangen worden door Nnadi (die zijn voorzetten, vrije trappen waren ook prot nul).
Ondanks zijn mindere periode had ik ook Barkarson erin gezwierd voor Capelle. En Tange vond ik ook maar vreemde infiltraties doen.
Het is gewoon ontzettend jammer dat we een comfortabele voorsprong konden hebben van zeker 10 punten, maar we zitten nu op 2punten. Ok we hebben een match minder maar zoals gezegd is het geen garantie dat we deze op Beveren zullen winnen (als RWDM vrij is).
't Is mss een beetje een negatieve kijk, maar da's ook omdat ik er echt niet meer gerust in ben.