Nog een reden te meer dat het onbegrijpbaar is dat er niet gewisseld werd, liepen met half gekwetste ploeg te spelen , liever dat dan anderen het vertrouwen te geven, voelt toch een beetje Calimero achting aan en als excuus waarom het niet zo goed was
De fixatie van Sven om altijd met dezelfde ploeg bijna 90 minuten te spelen is/was niet gezond.
Ook Tanghe moest met een blessure en inspuiting spelen tegen La Louvière terwijl we ook nog een Labie hebben.
Ge kunt geen kampioen spelen met 11 man, raar dat hij dit niet beseft.
Nu gaat hij niet anders kunnen. En de kans op blessures bij spelers die bijna geen minuten krijgen in een wedstrijd is groter.
Ik hoop dat de medisch staf en de geblesseerde spelers niet bezwijken aan de druk die Sven zeker gaat opvoeren om toch te spelen.
Ge kunt zeggen'we hebben pech met die blessures ' maar eerder wisselen zou misschien enkele blessures minder opleveren + meer vertrouwen op de spelers op de bank.
Blessure van Lemoine kunnen we perfect zonder kwaliteitsverlies opvangen(Willen,Labie), blessure van Rommens ook(Nnadi) van Jeppe ook(Challouk).
Vraagtekens voor mij zijn, wie zet je op de plaats van Diop? En kan Hedl (tot nu toe zwak ingevallen op niet zijn beste plaats en weinig minuten?).
Ik zou zeker Challouk niet zetten op de plaats van Diop. Een mogelijkheid is Lemoine of Willen(beiden hebben al op de 6 gespeeld in hun carrière) in de plaats van Rommens en Nnadi dan in de plaats van Diop.
Het is tegen Jong Genk, we moeten die niet onderschatten, maar zeker niet overschatten ook.
Rommens had tegen Lierse een serieuze tik gekregen in
minuut 48, Sven kon hem toen al vervangen.