Sven zei in het interview na de match dat de ploeg goed stond en hij daardoor niet wilde vervangen om geen risico's te pakken. Interessant, maar ik vraag mij af welk risico je neemt indien je pakweg Jeppe zou vervangen en Challouk inbrengen ?
Dat is altijd de uitleg van een trainer, ze schijten in hun broek om te verliezen ipv te gaan voor winst.
Dat is Sven niet alleen, maar meerdere trainers hebben dat. Wij focussen nu vooral op de onze.
Doet me denken aan de jaren 2000-2010 waar FD ook zelden van zijn ploeg afweek.
We kunnen er nu elke week over klagen maar hij gaat het niet meer veranderen.
Ik denk mss enkel van bovenaf dat de sportief manager (wie dat ook mag zijn, en hebben we dat zelf?) het hem eens kan melden.
Want wij hebben wel gamechangers op de bank zitten. Nnadi brengt energie, Challouk slimheid tussen de lijnen, Hedl is een goalmaker en ook al zagen we weinig van Simons, maar het is ook een type die met zijn creativiteit iets kan doen.
Het is duidelijk, Sven wisselt meestal enkel bij een achterstand om aanvallender te spelen
Of bij een krappe voorsprong de klassieke wissel Erenbjerg-Nnadi.
Maar Sven moet wel een denken dat in die achterstanden het wel de bankzitters waren die de match deden kantelen.