Auteur Topic: Speeldag 10 : vrijdag 01/11/2024 - 20.00u : RWD Molenbeek - Essevee  (gelezen 3075 keer)

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 01/11/2024 - 20.00u : RWD Molenbeek - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 01, 2024, 10:03:33 pm »
Gewogen en te licht bevonden, van de coach tot de keeper en de rest. Het zal ook niet voor dit jaar zijn..
Zonder van der Gouw was dit een 3 of 4-1 maar jazeker
natuurlijk jammer dat hij na zo n match dan bij de goal zich mispakt he  :(

Offline mogul

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: november 01, 2024, 10:04:26 pm »
Offside toch?
ja 100%..
Voor mij geen off-side.  We speelden niet slecht maar de twee grootste pijnpunten komen terug boven.
1.  Veel te laat vervangen om grip op de wedstrijd te krijgen.  Traoré valt slecht in,Nnadi ook.  Maar Traoré dat is te laat é, wanneer de tegengoal al valt! 
En Ennio... Red er twee,maar tweede helft 5 keer onder de bal en bij de goal moet hij beter doen,sorry.
RWDM is goed en wij waren zeker de evenknie maar die 2 pijnpunten nekken ons.
Aan de ene kan je niks doen(doelman en Bostyn niet beter) maar wel aan het eerder vervangen.
Ik ga niet dramatisch doen, maar Sven moet eens goed denken bij zijn te laat ingrijpen.
Zo'n match hebben we vorig jaar niet gezien in 1B qua kwaliteit.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #42 Gepost op: november 01, 2024, 10:06:07 pm »
Volgende week wel mes op de keel of 6ptn achtervolgende..
Speeldag 30 is wat telt. Rustig.

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #43 Gepost op: november 01, 2024, 10:06:33 pm »
Offside toch?
ja 100%..
Voor mij geen off-side.  We speelden niet slecht maar de twee grootste pijnpunten komen terug boven.
1.  Veel te laat vervangen om grip op de wedstrijd te krijgen.  Traoré valt slecht in,Nnadi ook.  Maar Traoré dat is te laat é, wanneer de tegengoal al valt! 
En Ennio... Red er twee,maar tweede helft 5 keer onder de bal en bij de goal moet hij beter doen,sorry.
Aan de ene kan je niks doen(doelman en Bostyn niet beter) maar wel aan het eerder vervangen.
Ik ga niet dramatisch doen, maar Sven moet eens goed denken bij zijn te laat ingrijpen.
nou ik ben zeker akkoord met van der gouw, maar je ziet toch wel bij de goal duidelijk zijn voetje erover?

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #44 Gepost op: november 01, 2024, 10:06:49 pm »
Daar heb je nu wat aan : tegen Dender winnen en vandaag verliezen. Maar 1 echte goeie speler Erenbjerg. Diop is zijn beste vorm kwijt. Keeper??? Willen ??? Traore ??? Opoku niets dan dribbelen, heeft de Traore ziekte gekregen, want dat deed hij in het begin niet. Weer zwaar ontgoocheld in de kwaliteit van ons voetbal. Kunnen in 1A niets gaan doen. Jammer maar helaas.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #45 Gepost op: november 01, 2024, 10:07:56 pm »
Gewogen en te licht bevonden, van de coach tot de keeper en de rest. Het zal ook niet voor dit jaar zijn..
Was wel van zéér dichtbij he

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #46 Gepost op: november 01, 2024, 10:08:31 pm »
Offside toch?
ja 100%..
Ja, ik ook vond deze wedstrijd totaal niet slecht maar zou ook niet zeggen dat een verlies "onverdiend" was.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #47 Gepost op: november 01, 2024, 10:09:46 pm »
Was wel van zéér dichtbij he
Wel een ramp op hoge ballen

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: november 01, 2024, 10:14:05 pm »
Dat gebeurt toch.
Iedereen moet rustig staan. Het is speeldag 10 van 30. Op speeldag 10 van 2023-2024 stond Essevee eerste met 20 punten. Beerschot stond derde met zeventien, Dender zesde. Dit is geen sprint, dit is een hardloopwedstrijd.

EDIT: een tweede goal van RWDM had ik verwacht, maar deze wedstrijd toonde aan dat Essevee niets minder dan RWDM heeft
« Laatst bewerkt op: november 01, 2024, 10:17:30 pm door d_trulliaj »

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #49 Gepost op: november 01, 2024, 10:14:51 pm »
Daar heb je nu wat aan : tegen Dender winnen en vandaag verliezen. Maar 1 echte goeie speler Erenbjerg. Diop is zijn beste vorm kwijt. Keeper??? Willen ??? Traore ??? Opoku niets dan dribbelen, heeft de Traore ziekte gekregen, want dat deed hij in het begin niet. Weer zwaar ontgoocheld in de kwaliteit van ons voetbal. Kunnen in 1A niets gaan doen. Jammer maar helaas.
Blijf maar lustig door zeveren om dan achteraf te vragen waarom niemand reageert... ::) ::)

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #50 Gepost op: november 01, 2024, 10:21:47 pm »
Traore moet gewoon leren , zelfs vanuit stilstand,  zijn tegenstander links voorbij te gaan. Hij is snel en de andere zijn moe in minuut 80.  In het slechtste geval tackelen ze en is het inworp voor ons.  Maar nee hij staat te pingelen en geeft slechte passes.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #51 Gepost op: november 01, 2024, 10:25:53 pm »
Er wordt naar mijn mening meestal TE laat vervangen ?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: november 01, 2024, 10:32:37 pm »
Overdrijven is een kunst!  We hadden grote delen van de match in handen, zeker op voetballend gebied en op het middenveld.  Ook de tweede bal was meestal voor ons.
Maar hij vervangt te laat.  Ik snap niet dat jij vindt dat ons voetbal op niks trekt, wat verwacht jij wel?  Wat zou jij zeggen moest Jeppe de 1-2 scoren?
Vorig jaar had je die kwaliteit niet in 1B.    Die verdediger van RWDM is 1A waardig, net als die Ziani en Laziri. 
Onze keeper is te weinig voor 1A en imo iets te weinig voor top 1B. 
2de match dat we onnodig punten verliezen.  Maar imo is het niveau in 1B hoger dan vorig seizoen.
Ik ben benieuwd welk niveau La Louvière heeft.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #53 Gepost op: november 01, 2024, 10:56:01 pm »
Rwdm voor mij beste ploeg van de reeks met meeste kwaliteit in de kern en ik ben tevreden met wat ik gezien heb kunnen ze zeker aan Diop iets minder vandaag en Jeppe mist de 1-2 ma jah das voetbal en voor mij was het inderdaad buitenspel ma soit op naar zondag tegen een gemotiveerde Guindo en hopelijk de 3 punten in eigen huis houden !

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #54 Gepost op: november 01, 2024, 11:10:26 pm »
verdienden een punt maar pakken niks.

konden voet zetten naast DE titelkandidaat,
niet verwacht da we zo ver stonden.

Jeppe gaan we ni lang houden
Traore duidelijk waarom die bankzitter is
Diop was wa minder vandaag,
jammer

Offline mogul

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: november 01, 2024, 11:28:59 pm »
verdienden een punt maar pakken niks.

konden voet zetten naast DE titelkandidaat,
niet verwacht da we zo ver stonden.

Jeppe gaan we ni lang houden
Traore duidelijk waarom die bankzitter is
Diop was wa minder vandaag,
jammer
Imo kan je Traoré niet afgeven op die 10 minuten.  Er was meer ruimte bij 1-1 en zou dan beter tot zijn recht komen.  Heb je Gavriel gezien? Zonder Jeppe en Diop had je die aansluiting op het middenveld niet meer.  Opoku veel eerder vervangen door Traoré. 
De match deed mij denken aan Antwerp-Essevee toen we
dat jaar kampioen werden in tweede klasse.   Toen verloren we ook en moesten net als nu niet verliezen.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #56 Gepost op: november 02, 2024, 12:19:28 am »
In het rwdmvak waar ik zat twijfelden ze al over buitenspel. Rwdm is wel beste ploeg vd reeks maar we zijn ook best goed!

Offline drets

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: november 02, 2024, 12:33:35 am »
Eigenlijk had hij beter niet gewisseld. Die 2e goal komt er omdat Nnadi te lui was om druk te zetten op de speler die de voorzet geeft (los van de offside).
Ik kan begrijpen dat je wat ontmoedigd raakt als je elke week op de bank begint, maar in een wedstrijd als deze moet je gewoon voluit druk zetten. Als je dan te lui bent om dat te doen, dan verdien je het gewoon om op de bank te zitten..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #58 Gepost op: november 02, 2024, 07:47:58 am »
Niemand zegt iets over Rommens bij die tegengoal, en dat vind ik raar.
Nicolas heeft vaak de ziekte om iemand uit het oog te verliezen en in zijn rug te laten lopen.
Staat ook in deze fase veel te ver van de man en heeft totaal geen oog voor hem.
Voor mij de grootste schuldige bij de 2de tegengoal.
Ook Nyssen moet naar binnen knijpen als ie die man ziet vertrekken

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: november 02, 2024, 08:27:52 am »
Jammerlijke en onnodige nederlaag.
Ook wel fier op onze prestatie.Diop en van der Gouw minder dan anders.Laat dat nu toevallig 2 key players zijn en dan kan je verliezen MAAR toch ook genoten van ons Essevee.Vorig seizoen waren we kansloos geweest tegen dergelijke tegenstander en nu konden we onze voet er naast plaatsen.We zijn groeiende en ik zie het echt rooskleurig in voor de rest van het seizoen.We hebben gewoon ne goeie ploeg,die er altijd voor probeert te gaan.Zolang de spirit OK is,moet het lukken.Wel moet onze coach eens vroeger beginnen met wisselen