Met deze namen heb ik toch even 5 euro op Dender gezet.
Als je toch een hoop spelers laat rusten hoop ik dat Demuynck ook snel mag invallen zodat hij ook nog eens minuten krijgt.
Dylan is toffe Pè maar te weinig voor top in 1B .
als je GEEN kansen krijgt kan je ook niks tonen, dus moet niet geoordeeld worden dat hij te weinig is voor 1B!
Het is al de 3e trainer die hem weinig tot geen kansen geeft.
Dan draai ik het eens om: ligt het dan aan de trainer of aan de speler?
Het kan nu eenmaal zijn dat er geen klik is met een trainer, maar 3 trainers, dan begint er een constante in te komen.
Kreeg vorig jaar veel kansen van Euvrard en toonde op veel momenten en zeker in het begin dat hij het niveau zeker aankan. Jammer voor hem en onze club kwetste hij zich in de uitwedstrijd in KVO.
Demuynck is een jonge speler die enkel door te spelen kan groeien. Maar ik zie kwaliteiten bij hem, een soort speler die opvalt,genre Verlinden.
Tot nu toe kregen de bankzitters (tegen Dender was het al beter) weinig tot geen speelminuten.
Ik had toch verwacht dat Demuynck ging invallen tegen Dender. Die jongen moet spelen, desnoods verhuur je hem aan een andere club maar zonder aankoopoptie.
Labie, Capelle, Demuynck,Sergeant, imo is dat heel belangrijk dat die kunnen bewijzen dat ze kunnen doorstromen naar de eerste ploeg en ze niet moeten onderdoen. Voor mij zitten Labie en Demuynck daar al, Capelle toch ook goed bezig.