Auteur Topic: Speeldag 9 : zaterdag 26/10/2024 - 16.00u : Essevee - Royal Francs Borains  (gelezen 13490 keer)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 9 : zaterdag 26/10/2024 - 16.00u : Essevee - Royal Francs Borains
« Reactie #60 Gepost op: oktober 27, 2024, 02:08:33 pm »
Kan het in doel beter? Zeker
Ze liggen in balans, maar we zijn het er wel allemaal over eens dat het ook geen toppers zijn.
Ga je naar 1A, dan heb je een andere nodig.
Ze missen in de eerste plaats beiden charisma/uitstraling. Ze “staan” er niet. Je hebt er geen schrik van.

Wie ze dan wel eventueel kunnen halen, nou, ook niet echt een idee.
Vandergouw is toch niet beter dan Bostyn.
Heeft zijn leeftijd mee. Dat is denk ik de reden dat hij en niet Bostyn in de goal staat.
Ennio is beter en rustiger qua passing en trappen en inschatten van ruimte tussen laatste man en doelman.  Maar dat is het. Ik pleit niet voor terugkeer van Bostyn.  Met een goeie doelman verlies je deze wedstrijd niet, zeker bij de 2de goal gaat hij zwaar in de fout.
Bestuur wist dit ook wel, we konden zowat gratis een Vliegen of een Liam Bossin halen voor dit seizoen, nu niet meer.
We gaan het ermee moeten doen.
Zwaar in de fout is ook veel gezegd
Meer dan de helft van de doelmannen zal ook niet komen op die bal hoor.
Goal 1 krijgt bal rare bots mee.
Ok, ik ben geen doelman of ex-doelman .  Bij de tweede grijpt hij er toch naast of zie ik dat verkeerd?  Tanghe stopt
 ook ipv mee te lopen.

Geen idee over goal 2
Nadat de bal tegen de paal vliegt is het moeilijk te zien wat er dan precies gebeurd is.
Nergens beelden te vinden?

Online Porky

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: oktober 27, 2024, 02:27:36 pm »
Ze liggen in balans, maar we zijn het er wel allemaal over eens dat het ook geen toppers zijn.
Ze missen in de eerste plaats beiden charisma/uitstraling. Ze “staan” er niet. Je hebt er geen schrik van.

Heeft zijn leeftijd mee. Dat is denk ik de reden dat hij en niet Bostyn in de goal staat.
Ennio is beter en rustiger qua passing en trappen en inschatten van ruimte tussen laatste man en doelman.  Maar dat is het. Ik pleit niet voor terugkeer van Bostyn.  Met een goeie doelman verlies je deze wedstrijd niet, zeker bij de 2de goal gaat hij zwaar in de fout.
Bestuur wist dit ook wel, we konden zowat gratis een Vliegen of een Liam Bossin halen voor dit seizoen, nu niet meer.
Ok, ik ben geen doelman of ex-doelman .  Bij de tweede grijpt hij er toch naast of zie ik dat verkeerd?  Tanghe stopt
 ook ipv mee te lopen.

Geen idee over goal 2
Nadat de bal tegen de paal vliegt is het moeilijk te zien wat er dan precies gebeurd is.

Op fb francs borains

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #62 Gepost op: oktober 27, 2024, 02:30:35 pm »

ook ipv mee te lopen.

Geen idee over goal 2

Op fb francs borains
thx

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: oktober 27, 2024, 02:43:30 pm »
Al zolang schreeuwen dat Vossen niets meer bijbrengt, dat hij versleten is, te traag, dat hij nog alleen goed is voor de bank. En nu schreeuwen dat hij hij gisteren op de bank zat . Merkwaardig toch, ondanks zij 600ste match. Alleen voor ZW ?
De pijnpunten van de ploeg :
- Algemeen te traag
- Na winning goal niet meer verder voetballen
- Te zwakke keeper
- Onvoldoende fysiek, waardoor we telkens zo een slechte tweede helft spelen.
- Trainer vervangt veel te laat, ondanks die slechte fysische conditie in de tweede helft.
- Trainer stelt niet altijd de beste spelers op.
Ik vergeet er misschien nog.
We zullen dinsdag zien of we in staat zullen zijn om onze voet naast die van Dender te kunnen plaatsen.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2024, 02:47:25 pm door isidoor »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: oktober 27, 2024, 03:15:17 pm »
Al zolang schreeuwen dat Vossen niets meer bijbrengt, dat hij versleten is, te traag, dat hij nog alleen goed is voor de bank. En nu schreeuwen dat hij hij gisteren op de bank zat . Merkwaardig toch, ondanks zij 600ste match. Alleen voor ZW ?
- Algemeen te traag
- Te zwakke keeper
- Trainer vervangt veel te laat, ondanks die slechte fysische conditie in de tweede helft.
We zullen dinsdag zien of we in staat zullen zijn om onze voet naast die van Dender te kunnen plaatsen.
Dinsdag is wat anders, dat staat volledig los van de competitie.

We halen 19 op 21 .  Hadden we vorig jaar zo'n reeks waren we kampioen.
We speelden, in tegenstelling met onze wedstrijd tegen Patro, 65 minuten-70 minuten goed.
We moeten nu toch niet overdrijven of panikeren zeker? 
Bank gebruiken is de grootste les voor Sven en dan komt het wel in orde.
Vossen werd niet gemist de eerste 70 minuten.  Daarbij,diegene die denken dat Vossen,Diop,Rommens, Challouk iedere match en een heel seizoen 90 minuten gaan kunnen meevoetballen is geen realist.
Zaterdag,dinsdag en vrijdag is teveel voor Vossen, dat is logisch! 
We hebben een goeie bank, gebruik hem dan.  Demuynck weinig tot niks gespeeld.  Dat is niet slim.  Maar dat komt wel in orde denk ik.

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: oktober 27, 2024, 03:25:30 pm »
- Algemeen te traag
- Te zwakke keeper

Je vergeet nog iets om af te sluiten: trainer buiten 😏 Komaan zeg..

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: oktober 27, 2024, 03:26:19 pm »
- Algemeen te traag
- Te zwakke keeper

Je vergeet nog iets om af te sluiten: trainer buiten 😏
ik hoop dat dit voor de grap is.. waarom ooit een trainer buitengooien nadat hij 19/21 haalt en gedeelt 1e staat..?

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: oktober 27, 2024, 03:27:02 pm »
- Algemeen te traag
- Te zwakke keeper

Je vergeet nog iets om af te sluiten: trainer buiten 😏
ik hoop dat dit voor de grap is.. waarom ooit een trainer buitengooien nadat hij 19/21 haalt en gedeelt 1e staat..?

Idd om te lachen... alsof niets goed is...

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #68 Gepost op: oktober 27, 2024, 04:15:51 pm »
Vind het nogal straf dat we die goals op de keeper steken.

Het is niet dat die blundert he.
Imo was die eerste veel eerder toe te wijzen aan te veel ruimte op het middenveld en dan te veel achteruit lopen van de verdedigers

Die 2e is ook pech he. Maar ook niet goed verdedigen.

Ennio is voetballend trouwens uitstekend.
Volledig akkoord... Heb dit besproken met een ex-doelman en ziet niet veel dat Ennio beter kon doen op die fases. Vooral geen steun van de mannen voor hem nekken hem.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: oktober 27, 2024, 04:55:42 pm »
Vorige week heeft Ennio ons gered. Hij is meer dan goed genoeg voor essevee. De Wolf was ook te weinig voor dit forum maar is netjes een certitude bij Mechelen. We hebben dit seizoen een goeie ploeg. Punt. Behave Nnadi is de opstelling van gisteren zeker te verdedigen. In de winter moet er enkel een goeie spits komen

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: oktober 27, 2024, 05:31:17 pm »
Is er hier iemand die 1 van mijn opgesomde werkpunten kan weerleggen? Ik wacht erop. En natuurlijk zijn er positieve elementen. We hebben enkele heel goeie spelers, te weten Erenbjerg, Opoku, Diop, Nnadi en Chalouk als hij tenminste zijn best wil doen om ZW terug naar eerste te loodsen.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2024, 05:33:32 pm door isidoor »

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: oktober 27, 2024, 06:02:50 pm »
Is er hier iemand die 1 van mijn opgesomde werkpunten kan weerleggen? Ik wacht erop. En natuurlijk zijn er positieve elementen. We hebben enkele heel goeie spelers, te weten Erenbjerg, Opoku, Diop, Nnadi en Chalouk als hij tenminste zijn best wil doen om ZW terug naar eerste te loodsen.
Misschien heeft niemand behoefte om deftig te reageren gezien het feit dat het volledig van de pot gerukt is en vol overdrijvingen en dwaasheden staat.
Dat toont de ludieke reactie ook aan...

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: oktober 27, 2024, 06:42:48 pm »
Misschien heeft niemand behoefte om deftig te reageren gezien het feit dat het volledig van de pot gerukt is en vol overdrijvingen en dwaasheden staat.
Op zulke dwaasheden zullen er niet veel (geen) reageren….

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: oktober 27, 2024, 06:47:34 pm »
Op zulke dwaasheden zullen er niet veel (geen) reageren….
Als de trol al begint te smeken om aandacht...

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #74 Gepost op: oktober 27, 2024, 06:53:10 pm »
Met 3 ploegen op de 1ste plaats. Eigenlijk was het ook de ideale match om punten te laten liggen. Komende matchen zijn belangrijker en hopelijk brengt dit terug wat extra focus onder de spelers.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: oktober 28, 2024, 07:29:03 am »
Vorige week heeft Ennio ons gered. Hij is meer dan goed genoeg voor essevee. De Wolf was ook te weinig voor dit forum maar is netjes een certitude bij Mechelen. We hebben dit seizoen een goeie ploeg. Punt. Behave Nnadi is de opstelling van gisteren zeker te verdedigen. In de winter moet er enkel een goeie spits komen

De Wolf kwal hier ook toe in een zwak geheel
Hoe dan ook speel je beter in een goed draaiend geheel, ben je nu keeper of flankspits…
Ortwin deed hier goeie dingen, paar ook paar foutjes. Normaal als doelman, maar dat wordt dan uitvergroot.

Ennio deed idd ook al goeie reddingen en pakte punten. Maar ik mis toch een soort uitstraling.
Pas op, dan kan komen mits meer zelfvertrouwen.
Wat ook belangrijk is, week na week maken die voor hem soms ook belachelijke fouten, en wordt je wat moedeloos

Online Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #76 Gepost op: oktober 28, 2024, 08:54:44 am »
Geen nood om de ploeg af te branden voor een zwak half uur, maar toch blijven het twee weggegooide punten.

Ennio bracht waarvoor VDB hem in de ploeg zet: veel meevoetballen en met groeiend vertrouwen. Bij het eerste doelpunt vond ik het vooral een probleem dat de FB speler mocht aanleggen van daar. Bij het tweede zag hij er vanuit mijn hoek gezien erg slecht uit, op beelden is het al meer een én-én verhaal.

Qua coaching vond ik de startopstelling vreemd maar de eerste helft gaf hem wel gelijk: het stond goed en enkel het goaltje ontbrak. Dat coaches via een "zwaargeblesseerde" keeper eigenlijke time-outs kunnen doorvoeren, ik denk daar wat van (voordien had Ehrenbjerg zeeen van ruimte), maar zolang er van bovenaf niet opgetreden wordt kan een individuele scheids weinig doen.

Wat ik wel een zwaktebod vond was de Challouk > Nnadi wissel. Challouk vind ik een heel leuke speler, maar hij had zaterdag zijn match niet. Ik snap dat VDB wou ingrijpen tegen de veranderde tactiek van FB na de rust (want ondanks de twee goals kwamen ze al meer vooruit) maar door terug te plooien haalde hij onze druk in het centrum eruit en op de flanken waren Nyssen en Barkarson baas tot dan. NU kwam er prompt ruimte. Vossen erin leek me dan beter: heel ander type dan Challouk, maar wel meer die druk vooruit. We hebben een prima bank, maar daar missen we wel nog een wissel (tenzij Sergeant daar zou kunnen fungeren, maar die heb ik nog niet genoeg aan het werk gezien om te oordelen).
Terzijde, Atli was ook wel (niet onbegrijpelijk) op tegen het slotkwartier, eens Cappelle daar minuten gunnen was een idee, zeker tegen tien man. Zou Atli dinsdag wat rust gunnen, want tegen RWDM gaan we hem nodig hebben.

Nog een zij-gegeven: die laatste gele van Diop, daar moet hij toch mee opletten. Op 70 meter van de goal moet je zo niet inkomen. Straffe atleet met goede voeten die ons niveau overstijgt, maar soms wil hij te hard forceren (zie ook die poging tot lob voor de rust). Was verder wel weer erg belangrijk voor ons. Ik vond Rommens een van zijn betere matchen spelen tot minuut 60, maar hij verzoop mee nadien.

Alles samen voelde dit wel meer als een accident de parcours dan een foutief patroon. Uit leren en vooruit blijven kijken. 20/27 is een prima rapport op dit punt: het zou me verbazen als les Loups dit kunnen aanhouden en RWDM is een mede titelkandidaat. De andere kandidaten kregen al kloppen: Deinze is wisselvallig en sukkelt naast het veld, Lommel kan moeilijk een wedstrijd doodmaken, Eupen al helemaal.

Kleine edit: pluim voor Ehrenbjerg. 4G+4A dit seizoen. Enkel Ziani van RWDM (3G+5A) en Sow van Lierse (2G+6A) doen even goed in onze reeks.
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2024, 09:00:06 am door Ervee »

Online japarov

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: oktober 28, 2024, 10:01:18 am »
Wat ik wel frappant vindt iedereen hier Vossen afbreken enkele weken geleden van is te oud,traag en jaar teveel en nu hij eens op de bank zit is het kot te klein tis echt voor te lachen hoe rap mensen veranderen van mening ....

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #78 Gepost op: oktober 28, 2024, 10:08:14 am »
Met 3 ploegen op de 1ste plaats. Eigenlijk was het ook de ideale match om punten te laten liggen. Komende matchen zijn belangrijker en hopelijk brengt dit terug wat extra focus onder de spelers.

2 matchen verder en we staan 6 punten achter op rwdm en la louviere

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: oktober 28, 2024, 11:08:33 am »
Wat ik wel frappant vindt iedereen hier Vossen afbreken enkele weken geleden van is te oud,traag en jaar teveel en nu hij eens op de bank zit is het kot te klein tis echt voor te lachen hoe rap mensen veranderen van mening ....
We hebben dan ook geen andere echte diepe spits om in zijn plaats te brengen... Met alle respect voor Opoku, die dat daar veel beter deed dan ik had verwacht, gaan we nog mooie dingen van zien.