"Wat heb je liever , u niet aanpassen en 2-0 de boot ingaan of spelen in functie van (zoals jij een beetje denigrerend doet een bendeke 17-18 jarigen ) tegenstander
?"
Bovenstaande zin geeft juist aan dat we niet goed genoeg zijn. We zouden als promotiekandidaat moeten kunnen winnen door vrij en aanvallend te spelen. Ik denk dat de trainer weet dat met deze ploeg voorzichtig moet gespeeld worden omdat de nodige kwaliteit ontbreekt.
Gast! da's taktiek, heeft niets met het spel of de kwaliteiten van ons te maken. Het is niet omdat je een bepaalde taktiek toepast, je daarom zwak(ker) bent. Naast voetbaltalent, gameplan, doorzetting en fysiek/uithouding is taktiek ook belangrijk is modern voetbal.
We versleten -tig trainers die taktisch te zwak waren of niet wilden kijken naar de tegenstander en per sé altijd ons eigen spel spelen ... we hebben gezien wat ze er van gebracht hebben.
Altijd dat negatief gedoe man, wordt jij daar zelf niet moe van? pfffff
Er moet en er gaat altijd kritiek komen op de trainer, en dat is niet ongezond.
Maar EINDELIJK hebben we eens een coach die niet volgens een identiteit' maar het resultaat het belangrijkste vindt. Eindelijk eens een trainer die er een collectief van maakt, ook de bankzitters. Niveau van spelers is ook aan het stijgen.
Met deze coach zie ik een avontuur in 1 A wel goedkomen. Volgens mij heeft Euvrard bij ons ook veel geleerd!
De club heeft goed gewerkt. De bestuurders hebben hun verantwoordelijkheid genomen om voor de tweede keer op rij de schulden van de vorige seizoenen weg te werken. Ik weet niet wie verantwoordelijk is qua recrutering,maar de transfers dit seizoen zijn goed en op maat(geen dure vogels). Het wegwerken van die zware lonen, met dank aan Vormer zelf(Dury kan er iets van leren) kwam er. De keuze voor Sven en Mo is toch ook een teken dat ze hetzelfde idee hadden van de meeste supporters. Essevee is geen testclub voor trainers om zot naïef voetbal te proberen brengen dat toch niet haalbaar is.
Strafste zijn voor mij de supporters, die 4000 abonnementen na ieder jaar slechtere resultaten.
Deze ploeg kan nog beter worden, zowel individueel als collectief, daar ben ik zeker van.
Ik ben een heel tevreden supporter!