Eerste 30 minuten alles onder controle, daarna waren we zwakker. Opbouwend is Lemoine niet goed, slechte passen, balverlies. Dat leidt niet tot grote kansen voor Club tot nu toe, al hadden ze toch kansen om gelijk te komen.
We spelen niet diep, we keren terug ipv vooruit te voetballen. Imo spelen we met een verdediger teveel en een middenvelder te weinig.
Ofwel Nnadi of Challouk in de plaats van Lemoine,,ofwel maak je dat Gavriel hoger mag staan.
Door zo laag te staan en we geen aansluiting hebben op het middenveld laten we de tegenstander komen.
We zijn gelijk te bang om vooruit te voetballen.
Ik dacht dat jij vond dat vorige trainers naïef waren en zelf eerder voorstander van een goed blok.
Wel dit is een goed blok. 2 halve kansen voor Club en da wast.
Dit waren geen halve kansen,de verdienste van Ennio is groot in deze match.
Sorry, maar deze match was ons blok bij momenten niet zo goed in de eerste helft. Opoku,Jeppe en Vossen zetten soms druk en hoe verder de eerste helft vorderde hoe groter de kloof tussen die drie en de rest.
Tweede helft was beter é, en we scoorden op het juiste moment.
Definitie van een goed blok is volgens mij veel meer dan op 1 lijn 6 spelers te zetten.
Maar goed,het is maar een opmerking. Diop was minder balvast dan anders,Club Next gaat er soms over,hebben voor jonge spelers te zijn wel die leepheid en agressie. Daar hadden Jeppe en Diop moeite mee.
Ik vond Gavriel goed,en Ennio was heel goed.
Wat we wel altijd doen is elkaar helpen, dat is toch ook het werk van de technische staf.
Deze match was bijna een copie van de match tussen RWDM en Next, alleen scoren wij wel 3 keren en hadden nog een kans of 4 . RWDM had een kans of 2.
Dus, proficiat spelers,bestuur, supporters en trainersstaf, we zijn goed bezig.