Auteur Topic: Speeldag 5 : zondag 22/09/2024 - 13.30u : Essevee - RFC Luik  (gelezen 11598 keer)

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 5 : zondag 22/09/2024 - 13.30u : Essevee - RFC Luik
« Reactie #60 Gepost op: september 22, 2024, 10:07:38 pm »
Zal volgende week in tubeke zijn zeker, hoorde net pausviering in koning boudewijnstadion om 10u zondag

Offline mogul

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: september 22, 2024, 10:13:02 pm »
We gaan iedere speler nodig hebben om te promoveren.  zeker Traoré, Demuynck en Nnadi.  Als een coach dat niet beseft dan gaan we ons doel zeker niet halen.
Dit wordt terug een lange competitie waar er niet veel'zeker' zal zijn een match of 3 voor het einde.
Diegene die een brede kern hebben en die bankzitters kan blijven motiveren gaat er dicht bijzijn.
Deze match kon je gemakkelijk nog enkele extra wissels doen,hij deed het niet. 
Dus nee we gaan die bankzitters niet afschrijven,we gaan ze nog hard nodig hebben.

Offline mutske

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: september 22, 2024, 10:14:12 pm »
Twee doelpunten van Guindo voor La Louviere

So.. doet er hier niet toe..

Iemand artikel van vossen op HLN over opoku?

Bwa doet er wel toe hé , ene die wij hebben laten lopen terwijl hij hier zeker een meerwaarde kon geweest zijn. We als Vossen morgen zijn been breekt ...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #63 Gepost op: september 22, 2024, 10:27:28 pm »
We gaan iedere speler nodig hebben om te promoveren.  zeker Traoré, Demuynck en Nnadi.  Als een coach dat niet beseft dan gaan we ons doel zeker niet halen.
Dit wordt terug een lange competitie waar er niet veel'zeker' zal zijn een match of 3 voor het einde.
Diegene die een brede kern hebben en die bankzitters kan blijven motiveren gaat er dicht bijzijn.
Dus nee we gaan die bankzitters niet afschrijven,we gaan ze nog hard nodig hebben.
3-1 winnen, goed spelen en toch kritiek hebben op de coach, dan moet je Mogul heten.
SV TILL I DIE

Offline mogul

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: september 22, 2024, 10:33:28 pm »
3-1 winnen, goed spelen en toch kritiek hebben op de coach, dan moet je Mogul heten.
Kerel, ge zijt niet goed wijs.  Mijn vorig bericht niet gelezen?  Ik heb totaal geen kritiek op de coach, of is dat al kritiek misschien hij had kunnen wisselen '(was ook een reactie op iemand hier op het forum ').Er zijn hier mensen die al spelers opgeven of niet meer nodig achten.  Daar had ik een antwoord op dat we alle spelers nodig zullen hebben.  En de coach weet dit ook.
Niet normaal dit!  Het is de eerste keer niet dat jij dingen 'zoekt'.  Triestig!
« Laatst bewerkt op: september 22, 2024, 10:48:50 pm door mogul »

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: september 22, 2024, 11:44:03 pm »
wat op de bank zit en wat op veld staat zijn evenwaardig
want we pakken punten terwijl ze op de bank zitten
en verzwakken niet als ze meedoen

plekken zijn heel duur

Luik kwam niet naar hier om te voetballen
omda ze weten da ze zwak zijn
3 punten tellen, de rest zag er goe uit

Offline mogul

• Leden
« Reactie #66 Gepost op: september 23, 2024, 01:09:16 am »
wat op de bank zit en wat op veld staat zijn evenwaardig
want we pakken punten terwijl ze op de bank zitten
en verzwakken niet als ze meedoen

plekken zijn heel duur

Luik kwam niet naar hier om te voetballen
omda ze weten da ze zwak zijn
3 punten tellen, de rest zag er goe uit
2.

Offline Komaan_boeren

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #67 Gepost op: september 23, 2024, 02:10:11 am »
Zal volgende week in tubeke zijn zeker, hoorde net pausviering in koning boudewijnstadion om 10u zondag
Alles beter dan op Boudewijn spelen voor 500 man en een verrekijker nodig hebben om de overkant te zien

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #68 Gepost op: september 23, 2024, 07:56:48 am »
Op rfba staat in Tubeke

Offline Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: september 23, 2024, 10:57:10 am »
Die eerste helft was van het beste wat ik van ons in tweede heb gezien. Beetje jammer dat dat na de rust niet herhaald kon worden, zeker rond minuut 60 vervielen we in oud zeer met technische foutjes links en rechts. Het is wel de verdienste dat ze dat de laatste tien, vijftien minuten terug onder controle kregen zodat Luik niet echt gevaarlijk kon worden. Toch het soort match waar we vorig jaar misschien wel met de punten hadden gemorst en nu niet - krijgen we dan eindelijk eens terug een thuisvoordeel?

Nnadi vind ik een moeilijk geval: dat is een speler die zeker bij onze tien beste hoort, maar de eerste helft heb ik hem niet gemist, dus krijgt de trainer gelijk. De ontwikkeling van Diop is heerlijk om te zien, domineerde het spel echt wel op het middenveld. Dan snap ik wel dat VDB vooral kijkt, hoe omring ik hem het best? En dan is Rommens een betere optie dan Nnadi.

Erenbjerg blijf mij een raadsel. Bij momenten verdwijnt hij, maar hij ziet het wel en kan in één tijd een ruimte maken. Ben wel eens benieuwd wat er gebeurt bij een tegenstander die er een fysieke defensieve middenvelder opplakt, of hij dan nog kan shinen. Maar toch, voor een op het eerste zicht rare transfer is dat goed ah uitdraaien. Het huidig rapport van de transfers is toch positief voor mij: Erenbjerg met zijn stats, met Atli en Nyssen zijn de backposities versterkt én ze passen in het systeem, Challouk zie ik er wel nog doorkomen, ... Van Lemoine en Opoku hebben we nog te weinig gezien, maar ze gaan wel gebracht worden. Heb ik een blessure gemist van Fraser, want daar had ik wel enige verwachting op?

Nu twee U23 ploegen, tjah, das afwachten welke versie je krijgt natuurlijk. Nog een voordeel dat beide Europees spelen, dus hebben ze minder spelers die ze hier en daar speelminuten moeten geven voor het plezier.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: september 23, 2024, 11:10:58 am »
Die eerste helft was van het beste wat ik van ons in tweede heb gezien. Beetje jammer dat dat na de rust niet herhaald kon worden, zeker rond minuut 60 vervielen we in oud zeer met technische foutjes links en rechts. Het is wel de verdienste dat ze dat de laatste tien, vijftien minuten terug onder controle kregen zodat Luik niet echt gevaarlijk kon worden. Toch het soort match waar we vorig jaar misschien wel met de punten hadden gemorst en nu niet - krijgen we dan eindelijk eens terug een thuisvoordeel?

Nnadi vind ik een moeilijk geval: dat is een speler die zeker bij onze tien beste hoort, maar de eerste helft heb ik hem niet gemist, dus krijgt de trainer gelijk. De ontwikkeling van Diop is heerlijk om te zien, domineerde het spel echt wel op het middenveld. Dan snap ik wel dat VDB vooral kijkt, hoe omring ik hem het best? En dan is Rommens een betere optie dan Nnadi.

Erenbjerg blijf mij een raadsel. Bij momenten verdwijnt hij, maar hij ziet het wel en kan in één tijd een ruimte maken. Ben wel eens benieuwd wat er gebeurt bij een tegenstander die er een fysieke defensieve middenvelder opplakt, of hij dan nog kan shinen. Maar toch, voor een op het eerste zicht rare transfer is dat goed ah uitdraaien. Het huidig rapport van de transfers is toch positief voor mij: Erenbjerg met zijn stats, met Atli en Nyssen zijn de backposities versterkt én ze passen in het systeem, Challouk zie ik er wel nog doorkomen, ... Van Lemoine en Opoku hebben we nog te weinig gezien, maar ze gaan wel gebracht worden. Heb ik een blessure gemist van Fraser, want daar had ik wel enige verwachting op?

Nu twee U23 ploegen, tjah, das afwachten welke versie je krijgt natuurlijk. Nog een voordeel dat beide Europees spelen, dus hebben ze minder spelers die ze hier en daar speelminuten moeten geven voor het plezier.
Enkel Fraser is het grote vraagteken,Rommens is gedisplisineerder dan Nnadi,krijgt wellicht daarom de voorkeur.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: september 23, 2024, 11:22:01 am »

Enkel Fraser is het grote vraagteken,Rommens is gedisplisineerder dan Nnadi,krijgt wellicht daarom de voorkeur.

We zullen zien hoe sterk Rommens is en hoeveel gaten hij laat vallen tegen RWDM, Lommel, Patro, La Louviere, …

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: september 23, 2024, 12:58:51 pm »
Twee doelpunten van Guindo voor La Louviere

So.. doet er hier niet toe..

Iemand artikel van vossen op HLN over opoku?

Vossen heeft de ban gebroken met het openingsdoelpunt kort voor de pauze. Ook Gavriel is daar blij om. “Het was een fantastische bal van Joseph Opoku”, prees de aanvoerder. © BELGA
Jelle Vossen (Zulte Waregem) na winst tegen Luik: “Van Joseph Opoku hebben we lang nog niet alles gezien”
Voetbal Challenger Pro LeagueDerde opeenvolgende zege en steviger in de top vier. Voor Zulte Waregem is het een uitstekend weekend geworden. Tegen Luik deden de Boeren wat moest: rustig het overwicht uitbouwen en de kansen ook omzetten. Kort voor de pauze scoorden Vossen en Erenbjerg, even na de koffie dikte Demba aan. Een tegentreffer van Flavio Da Silva kon de het resultaat van partij niet meer omkeren.

Luc Verweirder 22-09-24, 17:41 Laatste update: 22-09-24, 18:18
Het werd een overtuigende zege, maar toch zag aanvoerder Jelle Vossen ook nog heel wat werkpunten.
“Zeker in de eerste helft hebben we de partij goed in handen genomen en gehouden”, oordeelde de Limburger. “Met zeventig procent balbezit kan je weinig afdingen op onze overwinning. Maar na de rust vond ik ons toch iets te slordig. Een beetje gebrek aan concentratie, en daar was tijdens de onderbreking nochtans voor gewaarschuwd. Maar goed, er waren toch vooral heel veel positieve zaken. Met de beker erbij hebben we nu vier keer na elkaar gewonnen, dat zorgt voor een uitstekend gevoel. Weet je, na onze nederlaag tegen Lierse op de openingsdag had ik de indruk dat er toch een lichte paniek zich meester maakte van de club. Dat onprettige gevoel is nu helemaal weg. Als we het niveau kunnen blijven brengen dat we nu voor de rust toonden, zit het wel goed. We zijn geduldig in de opbouw, staan goed gepositioneerd, zijn defensief ook stabieler dan de afgelopen jaren.”

Elleboog tegen de kaak
Zelf brak Jelle Vossen de ban met het openingsdoelpunt enkele minuten voor de pauze.
“Ik scoor nu drie weken op rij en telkens gaat het om het eerste doelpunt, wat toch altijd het moeilijkste is”, mag hij een pluim op eigen hoed steken. “Daar ben ik best blij mee, omdat het uiteindelijk ook altijd goed is voor de ploeg. Ik stond pas tien seconden weer tussen de lijnen nadat ik een elleboog tegen mijn kaak had gekregen. Het ‘klikte’ nadien de hele tijd, misschien moet ik dat toch maar eens laten onderzoeken. Hoe dan ook, mijn goal maakte alles goed natuurlijk. Fantastische bal was het van Joseph Opoku.”

De Ghanees had de voorkeur gekregen op Ablo Traoré en was met zijn assist naar Vossen van grote waarde.
“Die jongen komt uit het niets, maar heeft al heel veel stappen gezet”, prijst Vossen. “Joseph brengt veel diepgang met zijn snelheid en is ook goed in de bal. Laat die maar rustig groeien, daar hebben we nog lang niet alles van gezien. Ook Jeppe Erenbjerg blijft zich uitstekend ontwikkelen. Die wordt met de week belangrijker. Twee goals en drie assists. Een fijne jongen ook in de omgang. Hij maakt het voor iedereen makkelijker voetballen omdat hij vaak juiste keuzes maakt.”

Offline Kind_squi

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: september 23, 2024, 01:33:04 pm »

Om deze reden zou het interessant zijn om Erenbjerg op de rechterflank te zien spelen. Hij is duidelijk onze gevaarlijkste aanvaller wanneer hij ruimte heeft, maar misschien is Chalouk meer geschikt voor de kleine ruimtes als nummer 10. Hij heeft er ook scherp uitgezien.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #74 Gepost op: september 23, 2024, 03:29:38 pm »
De voorzet van Opoku was schitterend, staat Traoré daar dan ligt de bal in de tribune of doet hij zelf een actie.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #75 Gepost op: september 23, 2024, 03:31:56 pm »
Kerel, ge zijt niet goed wijs.  Mijn vorig bericht niet gelezen?  Ik heb totaal geen kritiek op de coach, of is dat al kritiek misschien hij had kunnen wisselen '(was ook een reactie op iemand hier op het forum ').Er zijn hier mensen die al spelers opgeven of niet meer nodig achten.  Daar had ik een antwoord op dat we alle spelers nodig zullen hebben.  En de coach weet dit ook.
Niet normaal dit!  Het is de eerste keer niet dat jij dingen 'zoekt'.  Triestig!
Voor mij kwam je reactie "Als een coach dat niet beseft dan gaan we ons doel zeker niet halen" toch bekritiserend over naar de coach toe, precies of je zoekt al een stok om hem te kunnen slaan als we ons doel gaan missen.

Waarom speelt Demuynck niet? Zal voorlopig te weinig zijn op training en te weinig met de matchen van Jong Essevee zeker? Als Traoré te horen krijgt dat hij niet start en hij gooit zijn klak tijdens de opwarming en zit als een patattezak op de bank.. Dan zou ik hem ook niet inbrengen.
SV TILL I DIE

Offline belli

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: september 23, 2024, 04:23:37 pm »
Ik lees hier zaken als kapitaalvernietiging....
Er is meer concurrentie en dat kunnen we alleen maar aanmoedigen. Als ze daar niet mee om kunnen hebben ze in het profvoetbal niks te zoeken.
We zijn nog maar 5 wedstrijden ver en we zullen onze kern nog serieus kunnen gebruiken.
Het collectieve staat nog steeds boven het individuele.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: september 23, 2024, 04:25:21 pm »
Traore is allebehalve kapitaalvernietiging.
Die jongen mag uberhaupt al content zijn dat ie in het profvoetbal zit

Online Sd1971

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #78 Gepost op: september 23, 2024, 05:43:24 pm »
De voorzet van Opoku was schitterend, staat Traoré daar dan ligt de bal in de tribune of doet hij zelf een actie.
Demuynck speelt ook niet bij jong essevee. Krijgt enkel zijn kans met de filipijnse nationale ploeg . Traint al even hard als alle anderen

Online Porky

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: september 23, 2024, 05:55:59 pm »
Demuynck speelt ook niet bij jong essevee. Krijgt enkel zijn kans met de filipijnse nationale ploeg . Traint al even hard als alle anderen

Familie?