Auteur Topic: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse  (gelezen 5621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.596
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #20 Gepost op: augustus 30, 2024, 10:44:41 pm »
Als je Diop en Nnadi samen op het middenveld zet, dan is dat het beste middenveld van 2de klasse. De trainer ziet dit dus niet en iedereen weet het.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 969
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #21 Gepost op: augustus 30, 2024, 10:52:51 pm »
Als je Diop en Nnadi samen op het middenveld zet, dan is dat het beste middenveld van 2de klasse. De trainer ziet dit dus niet en iedereen weet het.
2

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 847
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #22 Gepost op: augustus 30, 2024, 10:56:18 pm »
Mss is Nnadi niet 100% fit
Erenbjerg toch beetje in rol van spelverdeler.probeert te combineren en te voetballen

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 847
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #23 Gepost op: augustus 30, 2024, 10:58:08 pm »
Had Fraser toch ook min 20 gegund

Offline Redskin

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #24 Gepost op: augustus 30, 2024, 10:59:08 pm »
Als je Diop en Nnadi samen op het middenveld zet, dan is dat het beste middenveld van 2de klasse. De trainer ziet dit dus niet en iedereen weet het.

Idd opvallend. Misschien is er een andere reden dan louter sportief.

Diop, uitblinker vandaag en Erjenberg zijn goede spelers waar toekomst in zit. Slaagt de trainer erin om daar Nnadi bij te passen, dan is dat idd top in 2e.

Ik ben aangenaam verrast, er zit veel meer snedigheid in dan vorig seizoen ; de aangetrokken spelers zijn ook van een hoger niveau. Hoewel we een terugval kenden in de tweede helft en Lokeren een draw verdiende, zit er wel toekomstmuziek in dit elftal.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.111
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #25 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:00:42 pm »
Sorry, maar Vossen is echt voorbij… graag op de bank a.u.b. en Traore, tja, wat kun je daar nog van zeggen… dit is gewoon geen voorlijk, PUNT !

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 200
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #26 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:01:58 pm »
Als je Diop en Nnadi samen op het middenveld zet, dan is dat het beste middenveld van 2de klasse. De trainer ziet dit dus niet en iedereen weet het.

Idd opvallend. Misschien is er een andere reden dan louter sportief.

Diop, uitblinker vandaag en Erjenberg zijn goede spelers waar toekomst in zit. Slaagt de trainer erin om daar Nnadi bij te passen, dan is dat idd top in 2e.

Ik ben aangenaam verrast, er zit veel meer snedigheid in dan vorig seizoen ; de aangetrokken spelers zijn ook van een hoger niveau. Hoewel we een terugval kenden in de tweede helft en Lokeren een draw verdiende, zit er wel toekomstmuziek in dit elftal.
Dat hebben we op speeldag 1 gezien… Nnadi en Diop zijn twee dezelfde types en niet complementair met Rommens. Met de lichte blessure van Nnadi erbij is het logisch dat hij op de bank start. Maar de twee samen, neen. Dat werkt niet. 

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 279
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #27 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:03:04 pm »
Wat is Vossen een ramp,en dan hem aankondigen als onze topscorer. Weeral een gevaar  voor ons eigen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #28 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:15:36 pm »
Mss is Nnadi niet 100% fit
Erenbjerg toch beetje in rol van spelverdeler.probeert te combineren en te voetballen
loopt vaak tussen de linies en is goed aanspeelbaar

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.838
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #29 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:20:21 pm »
Idd, Traore en Vossen waren niet goed.
Traore zou n voorbeeld kunnen nemen aan Gavriel die kilometers maakte.
Spel moet nog beter, want het is n team dat het vd voetballende kwaliteiten zal moeten hebben.
Rommens was voor zijn doen zeker ok.
Willen, Erenbjerg, Ennio ook.
Gavriel voor mij man van de match...mooie goal, massa's inzet.
Mogen niet vergeten dat Tanghe niet op z'n plaats stond...scheelt ook veel.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #30 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:39:17 pm »
Inderdaad, toch lichtpunten, goede transfers. Betere ploeg dan vorig jaar. Vossen is game over

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.843
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #31 Gepost op: augustus 30, 2024, 11:42:28 pm »
we komen goed weg
en mogen content zijn met de 3 ptn
Traore Vossen Ndour zijn om te bleiten

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.835
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #32 Gepost op: augustus 31, 2024, 07:23:56 am »
Eerste 20 minuten blaas je Lokeren volledig weg.
Je speelt met veel druk en drive naar voor. Gelukkig maak je daar de verdiende 1-0.
Daarna zak je in, wordt Lokeren sterker en vergeet je gewoon verder te spelen.

Exponenten daarvan waren vooral Traore en Vossen.
Traore die om onverklaarbare redenen zijn flank verliet en beetje in de spits ging lopen. Die was echter niet bereikbaar, noch deed die verdedigende taken. Vossen moest dan weer naar de kanten, maar die kwam er ook niet aan te pas.

Op links stond Barkarson er gewoon helemaal alleen voor. In balbezit had hij 0 aanspeelpunten, in balverlies stond hij tegen 2 spelers.
Gelukkig konden ze dit bij een zwak lokeren niet uitspelen.

Er moet nog een RB bij want de verdediging klopt niet. Tanghe is geen RB. Willen RCV die constant naar linkse trekt waardoor er heel veel ruimte ontstaat.

3 punten en goeie 20 minuten, das positief.
Daarna was het dramatisch tot minuut 85 waarna je nog enkele counterkansen verknoeid.

Lokeren heeft amper iets gecreëerd. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.502
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #33 Gepost op: augustus 31, 2024, 07:36:19 am »
Diop vond ik niet zo denderend zoals de meesten hier. Veel balverlies
Vossen en Traore, dat is idd triestig om te zie
Wat er in die eerste zijn contract staat zou ik toch wel eens willen weten, dat kan bijna niet anders.
En wie Traore gescout heeft, wel hopelijk ligt die al buiten. En al zeker diegenen die ingestemd hebben om daar bijna 1M voor te betalen.


Waren wij plots zwakker na de 1-0? Mss wel, maar het lag ook aan de tactiek van Lokeren.
De gekende truc, keeper doet alsof ie geblesseerd is zodat Cornelis kon bijsturen. Na dat moment kwamen wij er niet meer aan te pas
Dus wederom tactisch overruled door trainer van tegenstander. Alle chance dat ze weinig kwaliteit in hun kern hebben

Offline Cezar57

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #34 Gepost op: augustus 31, 2024, 08:06:45 am »
Fraser is inderdaad het zelfde type als Vossen.
Maar heeft in die +- 10 min op het veld meer aan de bal geweest dan Vossen.

Vossen zet hem enorm in, maar is op het veld niets... onnodig lopen, als moment er is is hij te traag.


Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #35 Gepost op: augustus 31, 2024, 08:22:10 am »
Vorige week speel je met 4 achterin met 2 zuivere opkomende backs, die voor gevaar zorgden (Nysen en onze IJslander). N was trouwens een van de beste tegen Deinze.
Deze week geen spoor van die gast? Zelfs niet op bank. Is die gekwetst misschien?

Met 3 achterin loopt het voor geen meter…

Ablo en Ndour, welke rampen zijn dat? Verkopen indien het nog kan en 1 goeie spits aantrekken, want die Frasier (akkoord 2x10min) kan me toch ook niet echt overtuigen hoor.

En iedereen weet toch dat naast Diop, nnadi onze beste middenvelder is?

Zal weer lang seizoen worden

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 1.078
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #36 Gepost op: augustus 31, 2024, 08:45:53 am »
Vorige week speel je met 4 achterin met 2 zuivere opkomende backs, die voor gevaar zorgden (Nysen en onze IJslander). N was trouwens een van de beste tegen Deinze.
Deze week geen spoor van die gast? Zelfs niet op bank. Is die gekwetst misschien?

Met 3 achterin loopt het voor geen meter…

Ablo en Ndour, welke rampen zijn dat? Verkopen indien het nog kan en 1 goeie spits aantrekken, want die Frasier (akkoord 2x10min) kan me toch ook niet echt overtuigen hoor.

En iedereen weet toch dat naast Diop, nnadi onze beste middenvelder is?

Zal weer lang seizoen worden
Ik was wel tevreden over de invalbeurt van Fraser. Hij is een target en geen spits. Zal nuttig zijn om duels aan te gaan, zo de verdediging onder druk te zetten en balletjes door te kopen. Voetballend niet top en ook in het afwerken lijjkt me het niet tot zijn kwaliteiten te horen.
Maar is het beste wat we hebben en is een spits voor 1B.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 5.232
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #37 Gepost op: augustus 31, 2024, 08:50:20 am »
Vorige week speel je met 4 achterin met 2 zuivere opkomende backs, die voor gevaar zorgden (Nysen en onze IJslander). N was trouwens een van de beste tegen Deinze.
Deze week geen spoor van die gast? Zelfs niet op bank. Is die gekwetst misschien?

Met 3 achterin loopt het voor geen meter…

Ablo en Ndour, welke rampen zijn dat? Verkopen indien het nog kan en 1 goeie spits aantrekken, want die Frasier (akkoord 2x10min) kan me toch ook niet echt overtuigen hoor.

En iedereen weet toch dat naast Diop, nnadi onze beste middenvelder is?

Zal weer lang seizoen worden
Ik was wel tevreden over de invalbeurt van Fraser. Hij is een target en geen spits. Zal nuttig zijn om duels aan te gaan, zo de verdediging onder druk te zetten en balletjes door te kopen. Voetballend niet top en ook in het afwerken lijjkt me het niet tot zijn kwaliteiten te horen.
Maar is het beste wat we hebben en is een spits voor 1B.

Zijn manier van lopen en druk zetten.. ik kreeg gano vibes..

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.830
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #38 Gepost op: augustus 31, 2024, 09:44:29 am »
Vorige week speel je met 4 achterin met 2 zuivere opkomende backs, die voor gevaar zorgden (Nysen en onze IJslander). N was trouwens een van de beste tegen Deinze.
Deze week geen spoor van die gast? Zelfs niet op bank. Is die gekwetst misschien?

Met 3 achterin loopt het voor geen meter…

Ablo en Ndour, welke rampen zijn dat? Verkopen indien het nog kan en 1 goeie spits aantrekken, want die Frasier (akkoord 2x10min) kan me toch ook niet echt overtuigen hoor.

En iedereen weet toch dat naast Diop, nnadi onze beste middenvelder is?

Zal weer lang seizoen worden
Ik was wel tevreden over de invalbeurt van Fraser. Hij is een target en geen spits. Zal nuttig zijn om duels aan te gaan, zo de verdediging onder druk te zetten en balletjes door te kopen. Voetballend niet top en ook in het afwerken lijjkt me het niet tot zijn kwaliteiten te horen.
Maar is het beste wat we hebben en is een spits voor 1B.

Zijn manier van lopen en druk zetten.. ik kreeg gano vibes..
Het is nog veel te vroeg om te (ver)oordelen!

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : vrijdag 30/08/2024 - 20.00u : Essevee - KSC Lokeren - Temse
« Reactie #39 Gepost op: augustus 31, 2024, 09:57:00 am »
Al dat gezaag over de opstelling maar Nyssen langdurig gekwetst en Nnadi transferitis. Tanghe veroordelen is niet OK want zijn plaats niet. Wat is die Ijslander goed! Traore, Ndour en Vossen moeten er dringend uit, we dreigen gewoon niet