Als je de voorbije jaren Essevee op de voet hebt gevolgd dan is dit geen verrassing. We moesten noodgedwongen saneren door het jarenlange wanbeleid van Cordier en co. Bij gevolg is dat er bijna niks van geld is en putten gedicht moeten worden en daarmee zijn ze bezig (zware contracten niet verlengen en afsluiten). Daar zijn ze al deels in geslaagd maar het zal tijd kosten om een competitieve kern samen te stellen. Geef ons een paar jaar om gezond te worden/zijn en terug te bouwen. Maar het wordt tijd dat veel supporters met de voeten op de grond gaan staan en beseffen in welke toestand onze club was/is. Ik heb het liever zo dan volgend jaar failliet te zijn.
+1
Dury en co*
Er is geld, maar niet met hopen. Zaaien naar de zak.
Veel supporters vergeten dat een club ook als bedrijf (los van het sportieve) moet overeind blijven.
Zaaien naar de zak, dat doen we al jaren niet meer. Vorig seizoen ook niet.
Vormer,Vossen een nieuw contract,Tanghe,De Wolf,Gavriel,Nandi in de winterstop.
We waren vorig seizoen verlost van Vossen en Vormer hun zwaar contract...tot ze beiden een nieuw kregen.
Alle begrip dat ze moeten saneren, maar dan ga je geen trainer kopen die nog onder contract ligt bij een andere club en ga je nu nog snel,snel 3 a 4 spelers halen.
Vorig seizoen 16 miljoen bijgepast,dit seizoen terug 13 miljoen(verlies van vorig seizoen) bijgepast.
En ondertussen zit er een dik betaalde speler in de tribune.
Wanneer je echt wilt saneren dan ga je nu geen 3,4 spelers bijhalen.
Maw 'ze',wie dat ook mag zijn,dachten dat ze met de huidige kern competitief genoeg gingen zijn. Mo en Sven zeiden al weken geleden dat de kern NIET genoeg was om mee te doen voor promotie. En dat zag je in de oefenmatchen. En dan dachten ze in het bestuur waarschijnlijke 'oei'.
Ik zeg het, voor mij moeten ze die nieuwe spelers niet halen wanneer ze het financieel niet gaan halen en dan weten we dat en gaan we een moeilijk seizoen tegemoed en doen we niet mee voor top 8.
Maar overleven we het financieel en moet de jeugd uit zijn kot komen.
Maar dit is het verhaal niet, anders zouden ze NU niet die spelers halen en een vrije trainer laten komen begin van het seizoen.