Als we nu geen 3 a 4 directe meerwaardes gaan halen,zakken we naar 3de...zo eenvoudig is het...
Dat denk ik niet. Ergens tussen plaats 8 en 13(zonder Bruls). Maar Brüls niet gebruiken wanneer je creativiteit mist is dom. Nyssen deed niet mee, tijdens de oefenmatchen was hij altijd belangrijk.
Maar wil men voor de top 4 gaan, dan komen we enorm tekort. Vossen mag van mij nog invallen, maar het probleem is dat we niemand anders hebben.
Dan heb je Rommens.... Diop is op die plaats beter dan Rommens, Diop een plaats hoger(ook al gezien in de oefenmatchen) is niks.
In ieder geval, de techniciteit van alle spelers was slecht. Ook misverstanden, bal in de diepte en onze wittekop blijft staan,Stravos die constant naar centrum ging en paar keer gevaarlijke passen naar de verdediging stuurde. Bal aanname,passen van 5 meter,voorzetten en corners waren heel zwak. Er waren 2 goeie Voorzetten naar Vossen, 1 kopt hij onbegrijpelijk naast en 1 pakt hij met zijn hand.
Er werd wel beter opgelet bij balverlies om toch iets positief te zeggen.
Voor de zoveelste keer de volgende pijnpunten;
Targetspits
Creatieve middenvelder,plaats waar Diop nu speelt want onze wittekop is voorlopig geen meerwaarde.
Links en rechtsback
Moet nog weg,zeker Ndour, Brüls,Bostijn en Rommens mag van mij ook weg mits nog vervangers voor die 4.
En een leider aub!
Doen wat dat niet of kan het financieel niet, dan moeten we geen enkele verwachtingen hebben ivm promotie.
Zo staan we ervoor!