Auteur Topic: Speeldag 1 : zondag 18/08/2024 - 19.15u : Essevee - Lierse K.  (gelezen 18707 keer)

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 1 : zondag 18/08/2024 - 19.15u : Essevee - Lierse K.
« Reactie #80 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:48:34 pm »
Met deze beperkte kern is het niet de vraag van promoveren, maar eerder van gaan we er in blijven..  :-\
En dan vraag ik mij af : wa hebben die gedaan de voorbije 3 maanden?? Ook congé gepakt ofzo??

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:50:44 pm »
Enige lichtpunt volgens mij was Yannick Cappelle. We zijn te zwak.

Neen, dat was het niet

Offline ManU

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:51:52 pm »
Met deze beperkte kern is het niet de vraag van promoveren, maar eerder van gaan we er in blijven..  :-\
En dan vraag ik mij af : wa hebben die gedaan de voorbije 3 maanden?? Ook congé gepakt ofzo??
Ik vermoed dat ze hun geld geteld hebben…
Wie is trouwens geïnteresseerd in die ploegvoorstelling morgen, ze hebben zich vandaag al gepresenteerd…

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #83 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:54:27 pm »
De scoutingsteam zeker wel.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #84 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:56:16 pm »
tegen Deinze wordt het een 4-1 of 5-1 vrees ik.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: augustus 18, 2024, 09:57:02 pm »
Enige lichtpunt volgens mij was Yannick Cappelle. We zijn te zwak.

Neen, dat was het niet
Daarom zei ik "volgens mij" hé

Offline mogul

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:00:02 pm »
Als we nu geen 3 a 4 directe meerwaardes gaan halen,zakken we naar 3de...zo eenvoudig is het...
Dat denk ik niet. Ergens tussen plaats 8 en 13(zonder Bruls).  Maar Brüls niet gebruiken wanneer je creativiteit mist is dom.  Nyssen deed niet mee, tijdens de oefenmatchen was hij altijd belangrijk.
Maar wil men voor de top 4 gaan, dan komen we enorm tekort.  Vossen mag van mij nog invallen, maar het probleem is dat we niemand anders hebben.
Dan heb je Rommens....  Diop is op die plaats beter dan Rommens, Diop een plaats hoger(ook al gezien in de oefenmatchen) is niks.
In ieder geval, de techniciteit van alle spelers was slecht.  Ook misverstanden, bal in de diepte en onze wittekop blijft staan,Stravos die constant naar centrum ging en paar keer gevaarlijke passen naar de verdediging stuurde.  Bal aanname,passen van 5 meter,voorzetten en corners waren heel zwak.  Er waren 2 goeie Voorzetten naar Vossen, 1 kopt hij onbegrijpelijk naast en 1 pakt hij met zijn hand.
Er werd wel beter opgelet bij balverlies om toch iets positief te zeggen.
Voor de zoveelste keer de volgende pijnpunten;
Targetspits
Creatieve middenvelder,plaats waar Diop nu speelt want onze wittekop is voorlopig geen meerwaarde.
Links en rechtsback
Moet nog weg,zeker Ndour, Brüls,Bostijn en Rommens mag van mij ook weg mits nog vervangers voor die 4.
En een leider aub!
Doen wat dat niet of kan het financieel niet, dan moeten we geen enkele verwachtingen hebben ivm promotie.
Zo staan we ervoor!
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2024, 10:05:25 pm door mogul »

Online Komaan_boeren

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #87 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:03:12 pm »
Vermist: de rechtervoet van Gavriel. Doet werkelijk alles met links, hij is zo voorspelbaar.
Het zegt ook al veel over onze kern en bank dat er maar 3 spelers naar de opwarming werden gestuurd ookal mag je 5 wissels doen...

Online svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:06:04 pm »
Vermist: de rechtervoet van Gavriel. Doet werkelijk alles met links, hij is zo voorspelbaar.
Het zegt ook al veel over onze kern en bank dat er maar 3 spelers naar de opwarming werden gestuurd ookal mag je 5 wissels doen...
je kan wel spelen met gavriel die telkens naar binnen gaat, maar dan moet je daar achter nyssen zetten ipv tanghe
nyssen kan dan overlappen, de achterlijn opzoeken en dan kan hij ev 45'en of voorzetten
maar nu liep hij zich steeds gewoon vast in het midden
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2024, 10:07:39 pm door svzw4life »

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:08:38 pm »
Tja zelfde ploeg als vorig jaar, wat kan je dan verwachten?

Er zat niets in, geen diepgang, geen creativiteit, geen inzet.

Offline ThomasV

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:12:39 pm »
Huilen met de pet op 2.0

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:14:41 pm »
Als we nu geen 3 a 4 directe meerwaardes gaan halen,zakken we naar 3de...zo eenvoudig is het...
Dat denk ik niet. Ergens tussen plaats 8 en 13(zonder Bruls).  Maar Brüls niet gebruiken wanneer je creativiteit mist is dom.  Nyssen deed niet mee, tijdens de oefenmatchen was hij altijd belangrijk.
Maar wil men voor de top 4 gaan, dan komen we enorm tekort.  Vossen mag van mij nog invallen, maar het probleem is dat we niemand anders hebben.
Dan heb je Rommens....  Diop is op die plaats beter dan Rommens, Diop een plaats hoger(ook al gezien in de oefenmatchen) is niks.
In ieder geval, de techniciteit van alle spelers was slecht.  Ook misverstanden, bal in de diepte en onze wittekop blijft staan,Stravos die constant naar centrum ging en paar keer gevaarlijke passen naar de verdediging stuurde.  Bal aanname,passen van 5 meter,voorzetten en corners waren heel zwak.  Er waren 2 goeie Voorzetten naar Vossen, 1 kopt hij onbegrijpelijk naast en 1 pakt hij met zijn hand.
Er werd wel beter opgelet bij balverlies om toch iets positief te zeggen.
Voor de zoveelste keer de volgende pijnpunten;
Targetspits
Creatieve middenvelder,plaats waar Diop nu speelt want onze wittekop is voorlopig geen meerwaarde.
Links en rechtsback
Moet nog weg,zeker Ndour, Brüls,Bostijn en Rommens mag van mij ook weg mits nog vervangers voor die 4.
En een leider aub!
Doen wat dat niet of kan het financieel niet, dan moeten we geen enkele verwachtingen hebben ivm promotie.
Zo staan we ervoor!

Gestalte bij zou ook niet slecht zijn
Een goeie CV, gaan de mensen Willen blijven verdedigen, die jongen boekt 0,0 progressie.
Ok hij is jong, maar je moet in vergelijking met 2jaar geleden toch progressie zien? Bij hem gaat het precies omgekeerd. (Vandaag tegen zijn voet natuurlijk ook geen cadeau)

Maar Willen of Tanghe moet centraal achterin eruit(ik veronderstel toch dat dat het duo is als iedereen fit is)
We hebben daar ne patron nodig, een beest.
Wij hebben hier Perdichizzi weggelachen toen ie hier zat, te statisch te traag. Maar die is daar nu wel patron. Zo iemand heeft Willen mss nog altijd nodig naast hem, of Tanghe mss ook

Het is vooral ook duidelijk dat iedereen de hete aardappel. Aar elkaar wil doorschuiven, niemand toont initiatief.
Dan vraag ik me echt af wat je de afgelopen 8 weken hebt gedaan

Maar het is idd geen verrassing. En ik zeg het. De coaches, en ook Euvrard en Dhollander konden hier niets aan doen.
Die kern is gewoon shit!
Ik hoop dat Davy en Michel dat willen zien!
Ie bracht al spelers aan van toen ie 15 was, awel, brengt nu ne keer goeie spelers aan ook, en we zijn content zeker

Online kristof

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:31:04 pm »
Wie zijn die gasten van Gruppo Neos of zoiets?

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #93 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:41:21 pm »
Ik had niks anders verwacht toen ik de opstelling zag. Itt vorig seizoen is de kern nog slechter.. Als er 3-4 goeie versterkingen bijkomen kan het nog iets worden maar anders verlang ik al naar het einde van dit seizoen.
SV TILL I DIE

Offline Duive

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:42:00 pm »
Elk zijn mening, hier de mijne.
Startopstelling was logisch. De eerste 20 minuten waren ok, we hadden kunnen, bijna moeten voorstaan.
Dan 0-1. Ik had gewisseld aan de rust, maar als de zoveelste nieuwe trainer speel je liever geen paniekvoetbal.
Dan wisselen alles op alles, maar dan speel je 3-2-5. Kan niet goedkomen. Zelfs in dls of fifa speel ik nooit zo. Pak gavriel of traore eraf voor ndour en of demuynck voor een nieuwe schwung. En switch aanvallend eens van plek. Maar simmons en euvrard deden hetzelfde en zie die nu.
Tijd voor wat wissels en geef de trainer wat tijd.
Maar  toch.pfff.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: augustus 18, 2024, 10:50:45 pm »
zelfde kern als vorig jaar
dus waarom zou et nu wel lukken…

geen snelheid
geen diepgang
geen verrassingseffect
constant balleke na achter
we moeten dringend onze doelman spelverdeler maken
want had wss de meeste baltoetsen

hopelijk volgende week een elftal dat op 5 plekken gewijzigd wordt
traore, lb rb spits Diop
sorry Jelle, tga uw seizoen teveel zijn, voelde zo

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: augustus 18, 2024, 11:17:18 pm »

Offline AROW

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: augustus 18, 2024, 11:22:46 pm »
Statistisch een betere start dan vorig seizoen.
Zelfs 65% minder tegendoelpunten dan de openingsmatch van vorig jaar.
Hoera…

Nu serieus. Sinds onze vorige match tegen Lommel zijn er 110 dagen (1/3 jaar!) verstreken. Ruim voldoende tijd om deze match voor te bereiden. En dan krijg je dit. In al die tijd is het spelbeeld gewoon hetzelfde gebleven. Men is er niet in geslaagd ook maar 1 basisspeler aan de kern toe te voegen (en Jeppe heeft als wisselspeler vandaag absoluut geen positieve indruk nagelaten). Dit is gewoon wraakroepend. En dat tegen een Lierse dat eigenlijk ontstellend zwak was.

Er is nog tijd om het recht te trekken, maar ‘t zal er boenk op moeten zijn.
In de krant stond deze week dat onze nieuwe ceo van ‘s ochtends tot ‘s avonds filmpjes en stats bekijkt van interessante spelers. Tijd om krachtdadig te zijn, en dit om te zetten naar actie.

Offline mutske

• Leden
« Reactie #98 Gepost op: augustus 19, 2024, 06:54:04 am »
Wie zijn die gasten van Gruppo Neos of zoiets?
Een groep van Sparta.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #99 Gepost op: augustus 19, 2024, 08:36:37 am »
Statistisch een betere start dan vorig seizoen.
Zelfs 65% minder tegendoelpunten dan de openingsmatch van vorig jaar.
Hoera…

Nu serieus. Sinds onze vorige match tegen Lommel zijn er 110 dagen (1/3 jaar!) verstreken. Ruim voldoende tijd om deze match voor te bereiden. En dan krijg je dit. In al die tijd is het spelbeeld gewoon hetzelfde gebleven. Men is er niet in geslaagd ook maar 1 basisspeler aan de kern toe te voegen (en Jeppe heeft als wisselspeler vandaag absoluut geen positieve indruk nagelaten). Dit is gewoon wraakroepend. En dat tegen een Lierse dat eigenlijk ontstellend zwak was.

Er is nog tijd om het recht te trekken, maar ‘t zal er boenk op moeten zijn.
In de krant stond deze week dat onze nieuwe ceo van ‘s ochtends tot ‘s avonds filmpjes en stats bekijkt van interessante spelers. Tijd om krachtdadig te zijn, en dit om te zetten naar actie.

Ne CEO moet geen filmkes en stats bekijken.
Ne CEO moet ervoor zorgen dat de juiste mensen op de juiste plaats zitten.

Ik ben het met je eens. Dit Lierse, was minstens even zwak als de laatste match vorig seizoen.
Dat je 0 schoten binnen het kader hebt, zegt veel.

We moeten geduld hebben...
Ondertussen loop je weeral achter de feiten.

Traore, mannekeslief. T enige dat ie kan is snel lopen, maar ging nooit diep.
Weet niet goed waarom ons flankaanvallers telkens in balbezit naar binnen kwamen?
Gavriel en Troare stonden tegen Vossen, maar onze backs kwamen niet mee... Dan kun je niet veel dan balletje terug achteruit spelen. Er was gewoon geen oplossing.