Auteur Topic: Oefenprogramma 2024-2025  (gelezen 42551 keer)

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2024-2025
« Reactie #380 Gepost op: januari 27, 2025, 07:09:09 pm »
Is om  de spelers die weinig minuten maken ook eens een wedstrijd te laten spelen en het ritme op te pikken .
Is meteen ook een mooie test voor Hedl...

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #381 Gepost op: januari 28, 2025, 12:43:40 pm »
Vandaag in Westerlo? Kunnen we ergens volgen?

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #382 Gepost op: januari 28, 2025, 01:33:55 pm »
Resultaten heb ik niet maar op feuille beloften + Barkason, Nnadi en onze oostenrijkse vriend

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #383 Gepost op: januari 28, 2025, 01:39:14 pm »
Resultaten heb ik niet maar op feuille beloften + Barkason, Nnadi en onze oostenrijkse vriend

HT 1-3 fb Westerlo

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #384 Gepost op: januari 28, 2025, 02:32:44 pm »

HT 1-3 fb Westerlo

FT 1-5

Verslag :

Met het doel om heel wat jongens speelminuten te geven bekampen Essevee en Westerlo elkaar in Camp Westel. Een kort verslag van deze oefenpartij lees je hier.

KVC Westerlo: Bolat, Fixelles, Sayyadmanesh, Sydorchuk, Slimani, Jordanov, Neustaedter, Youlley, Van Den Keybus, Arabaci, Alcocer

Essevee: Dobbels, Agnikoi (60’ Ketels), Traoré, Barkarson (60’ Dejaegere), Hedl, Nnadi, Labie, Cappelle (60’ Vemba), Van Keymolen (45’ Nguetia), Demuynck, Sergeant

We zien een evenwichtig begin waarbij twee ploegen het tempo meteen hoog leggen. Het is de thuisploeg die een eerste keer kan dreigen. Alcocer kraakt na tien minuten voetballen zijn schot waardoor de bal een metertje naast gaat. Vijf minuten later snelt Traoré er alleen vandoor na een misverstand in de Westelse verdediging. Bolat gaat uitstekend plat en vermijdt zo een achterstand. Na 20 minuten voetballen zijn het de Kemphanen die op voorsprong komen. Een goeie combinatie brengt de bal tot bij Alcocer die deze keer wel de weg naar doel vindt, 1-0. Aan de overkant komt de dreiging opnieuw van Troaré. Zijn schot is te zwak om de doelman in verlegenheid te brengen. Enkele minuten later gaat een afstandspoging van Sergeant voorlangs en verdwijnt een knal van Traoré centimeters boven de kruising. Net voor het halfuur komen onze Boeren op gelijke hoogte. Cappelle kapt zich goed vrij in de zestien en verrast doelman Bolat met een lage schuiver, 1-1. Meteen volgt ook de tweede van de middag. Een uitstekende aanval rolt Westerlo op waarna Demuynck Van Keymolen bedient in de zestien. De aanvaller draait en scoort, 1-2. Essevee blijft baas en kan voor rust de voorsprong nog vergroten. De bal blijft na een vrije trap liggen tussen de Westelse verdedigers, Hedl profiteert en zorgt voor de 1-3.

Ook na de koffie is het Essevee die voor het eerst opnieuw kan dreigen. Hedl speelt de ingevallen N’guetia aan, de aanvaller mikt over. We zijn exact een uur onderweg wanneer Traoré opnieuw te snel is voor de verdediging van Westerlo. De aanvaller klopt doelman Gillekens, maar het doelhout houdt hem van de 1-4. Na net geen 70 minuten voetballen is daar toch de vierde treffer van onze Boeren. Demuynck bedient na een uitstekende actie Vemba die in een tijd kan voor doel brengen. N’Guetia staat op de juiste plek en pikt zijn doelpunt mee. De jonge troepen van Vandenbroeck nemen geen gas terug, integendeel. Nnadi onderschept de bal op het middenveld, Traoré stuurt Hedl diep en de nieuwkomer zorgt voor de 1-5. Het einde nadert, maar Essevee heeft zin om er nog eentje bij te doen. Hedl biedt Labie de zesde van de middag aan, maar de verdediger mikt het leer op de paal.

Bron : https://www.essevee.be/nl/nieuws/essevee-wint-oefenpot-in-westerlo

Online Forza Essevee

• Leden
« Reactie #385 Gepost op: januari 28, 2025, 02:37:29 pm »
Geen Challouk...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #386 Gepost op: januari 28, 2025, 02:40:49 pm »
Het zegt allemaal niet zoveel.

Maar het is toch kenmerkend voor de flow waarin we zitten.
Hedl met 2 goals.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #387 Gepost op: januari 28, 2025, 04:13:37 pm »

Online Justinho

• Leden
« Reactie #388 Gepost op: januari 28, 2025, 04:24:19 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.
Is op het einde van het jaar toch terug naar Kortrijk, dus groot gelijk dat ze eigen spelers - die niet veel minder bij brengen - voor nemen. Nnadi is een ander geval, daarvan hoop ik asap op meer speelkansen, zodat we die niet kwijt spelen.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #389 Gepost op: januari 28, 2025, 04:31:40 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.
Is op het einde van het jaar toch terug naar Kortrijk, dus groot gelijk dat ze eigen spelers - die niet veel minder bij brengen - voor nemen. Nnadi is een ander geval, daarvan hoop ik asap op meer speelkansen, zodat we die niet kwijt spelen.
We hebben een aankoopoptie dus zouden hem kunnen kopen indien we dit zouden willen. Beetje vreemde reactie vind ik dus.

Online Justinho

• Leden
« Reactie #390 Gepost op: januari 28, 2025, 04:50:01 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.
We hebben een aankoopoptie dus zouden hem kunnen kopen indien we dit zouden willen. Beetje vreemde reactie vind ik dus.
Als hij nu in 1B al niet in de ploeg geraakt, dan is dat zeker niet aan de orde...

Offline japarov

• Leden
« Reactie #391 Gepost op: januari 28, 2025, 05:32:38 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.

Dat zal niet gebeuren !

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #392 Gepost op: januari 28, 2025, 06:13:36 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.

Dat zal niet gebeuren !
Daarom dat ik ook schreef "mochten we dit willen". Ik vind het wel teleurstellend dat hij niet meer kansen krijgt/kreeg. Erenbjerg is toch al een aantal matchen echt minder maar toch blijft hij in de basis staan. Als ze hem toch niet gaan gebruiken dan misschien huur ontbinden?

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #393 Gepost op: januari 28, 2025, 07:18:03 pm »
Ook geen Bostyn...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #394 Gepost op: januari 28, 2025, 07:51:16 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.

Dat zal niet gebeuren !

De matchen die Challouk speelde waren gewoon goed
Zeker niet minder dan Erenbjerg.
Belangrijke doelpunten trouwens tegen Patro en Club NXT.
Altijd aanspeelbaar ook.

Kan ie 90min sterk presteren, neen, maar Erenbjerg zit na 55min ook altijd piepedood

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #395 Gepost op: januari 28, 2025, 07:59:25 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.

Dat zal niet gebeuren !

Japarov weet duidelijk meer. Misschien vervanger op komst met potentieel voor 1A?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #396 Gepost op: januari 28, 2025, 08:24:39 pm »
Geen Challouk...

Idd veelzeggend dit.

Dat zal niet gebeuren !

Japarov weet duidelijk meer. Misschien vervanger op komst met potentieel voor 1A?
Ja, dat kennen we.  En dan haken die spelers op het laatst af omdat er een grotere club langskomt.
Challouk moet niet onderdoen voor Jeppe, punt.   Is het omdat hij van Kvk komt dat er hier nu enkelen op zijn kap zitten?
Challouk is een technisch sterke speler die we waarschijnlijk redelijk goedkoop vast kunnen leggen.  Een vervanger die beter is zal ook veel duurder zijn. 
Graag wat realisme aub en niet terug de fouten maken uit het verleden. 

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #397 Gepost op: januari 28, 2025, 08:52:20 pm »
Klopt Challouk is echt genoeg voor een ploeg als essevee, komaan zeg.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #398 Gepost op: januari 28, 2025, 08:59:29 pm »
Waarom geeft onze coach hem dan niet wat meer kansen? Loopt toch al van in november minder voor Jeppe.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #399 Gepost op: januari 28, 2025, 09:25:56 pm »
Waarom geeft onze coach hem dan niet wat meer kansen? Loopt toch al van in november minder voor Jeppe.
Waarom speelt Nnadi zo weinig terwijl een Rommens ook al een paar maanden zwakker speelt.  Is Nnadi volgens u dan ook te zwak?