altijd maar kritiek op alles amaai
Heel juist Frans er zitten er hier een paar die eigenlijk altijd negatief zijn en in mijn ogen zelfs geen supporter zijn maar enkel de boel willen opjutten !
Interessant. Ik vind ze heel goed, maar iemand die ze niet mooi vindt en duur(ieder voetbaltruitjes van gelijk welke ploeg is duur) jut op en is volgens u geen supporter?
Dat ze van Patrick komen doet er voor mij niet toe, ik ben geen kenner maar is er zo'n groot verschil van kwaliteit tussen Patrick en Nike, Adidas,Puma?
Ik heb het niet over de truitjes elk zijn smaak , eerder over de sportieve zaken waar volgens sommigen alles slecht is en ik geen positieve reacties lees van enkele personen enkel negatieve commentaar !!!
Ah ok. Ik vind het vooral heel positief dat er veel dure spelers weg zijn. Het is positief dat er geen lekken meer zijn ivm transfers,dat Beeuwsaert en co voor het tweede jaar op rij hun verantwoordelijkheid nemen op financieel vlak.
Ik moet u bewonderen om steeds het verleden te vergeten,ieder nieuw seizoen. Bij de meeste blijft het verleden hangen en daardoor veel wantrouwen en scheptisme. Wanneer we dan op enkele dagen voor de competitie geen competitieve en onvolledige kern hebben om mee te doen voor de top dan helpt dit niet. De meeste weten ook niet of er nog spelers bijkomen of niet.
Omdat Mo zei dat de groep nog niet volledig is geloof ik nog in versterkingen. Indien het nodig is voor de club om het kalmer aan te doen op transfergebied is dit voor mij ok. Maar dan hebben we geen kern voor de top maar eerder voor de middenmoot.
Er zijn veel frustraties bij de supporters door het verleden en de angst dat ze dezelfde misstappen begaan als ervoor. Dat hebben sommigen hier dan totaal niet. Dat vind ik dan even vreemd dat sommigen hier het vreemd vinden dat er kritiek is. Dat zijn daarvoor 'geen
supporters'.
Het is ongelooflijk wat een trouw publiek wij hebben. Meer dan 4000 abonnementen na twee zo rampzalige seizoenen, vooral thuis. Dat is niet normaal en zegt veel over onze supporters en hun liefde voor de club. Daar mogen we best trots op zijn.