Worden wij nog 7de als wij gelijkspelen en club luik wint?
Beveren en Seraing winnen. Goed voor ons want zo spelen ze tenminste volgende week nog een match met inzet.
Er is verwarring rond die barragematchen, is dat ook met heen en terug, ik dacht v wel maar staat hier en daar ook in enkele match
Citaat van: Tibo01 op april 14, 2024, 07:20:33 pmEr is verwarring rond die barragematchen, is dat ook met heen en terug, ik dacht v wel maar staat hier en daar ook in enkele matchEn wordt er geloot wie tegen wie? Of is het 3 tegen 6 en 4 - 5?
Patro valt afDender verliezenLommel en deinze gelijk.Klinkt simpel maar heel veel chance nodig! 😃
Citaat van: Porky op april 14, 2024, 09:07:36 pmPatro valt afDender verliezenLommel en deinze gelijk.Klinkt simpel maar heel veel chance nodig! 😃begint mee zelf winnen…en focus op plek 3-6de rest is change hebbenen wanneer hadden wa da voor et laatste?Lommel wordt volgens mij nr 2of wete wawe eindigen 3e na Deinzeen die beslissen niet over te gaannog meer sjans nodig danals we nu toch bezig zijn
Citaat van: Porky op april 14, 2024, 09:07:36 pmPatro valt afDender verliezenLommel en deinze gelijk.Klinkt simpel maar heel veel chance nodig! 😃Heel veel chance, maar toch niet zo onrealistisch hoor. Alle tegenstanders behalve Franc Borains hebben nog iets om voor te spelen.
Citaat van: Zigzag op april 15, 2024, 08:13:49 amCitaat van: Porky op april 14, 2024, 09:07:36 pmPatro valt afDender verliezenLommel en deinze gelijk.Klinkt simpel maar heel veel chance nodig! 😃Heel veel chance, maar toch niet zo onrealistisch hoor. Alle tegenstanders behalve Franc Borains hebben nog iets om voor te spelen. Er gebeuren soms rare dingen op een laatste speeldag. Stress is een raar beestje...