San Iker schrijft nogal snel spelers af.
Lag het aan hem, dan hadden we hier nooit de ontbolstering van Delaplace, Hamalainen en andere Buysses meegemaakt.
Zoals je zélf zegt btw, Tambedou heeft 5 goeie matchen gespeeld.
Wel, daarin heeft ie toch bewezen dat hij veel meer in zijn mars heeft?
Da's toch net het bewijs dat het gene sukkel is? Maar heeft duidelijk een vormdip.
Dus blijven laten spelen is de boodschap. En hopen dat we de beste Tambedou terug te zien krijgen.
Ups & downs, zo werkt het nu eenmaal met voetballers, zelfs bij de allerbesten.
Daar ben je compleet fout in.
Ik was al direct fan van Jo, kocht zelf direct truitje, ik heb het hier nog liggen.
Tevens van alle andere die je opnoemt.
Het probleem hier is, als je op een speler kritiek hebt, of je zegt dat ie te min is, dat het kot hier precies in brand staat.
Maar binnen 4 maanden zullen jullie da zelf zeggen dat ie te slecht is.
Mogul, ik en enkele anderen vonden de verlenging van Vossen en Vormer ook niet goed, maar owé we waren weer de doemdenkers, de afbrekers. 2 maand later zat iedereen hier op hen te janken…
Bagan is te weinig, dat is mijn mening. Ik mag dat toch vinden denk ik?
Ke ziet het aan kleine dingen. Snelheid van uitvoering, duelkracht, spelinzicht,…
Ik zit al lang genoeg in het voetbal hoor, ik kijk niet enkel naar de speler als ie de bal heeft…
En ik zeg dat nu niet over Bagan na gisteren e, maar na heel de heenronde…
Over Tambedou heb ik dat gezegd, omdat mensen hoer soms deden alsof het een wereldvoetballer was. Men legt dan de verwachtingen direct hoog, stop daar mee.
Zelfde bij Demuynck, iedere keer ie aan de bal komt gaan mensen gaan juichen, waarom? Dat heeft alleen maar extra druk aan die jongen, die denkt dat er iets van hem verwacht zal worden.
Vanaf er iemand snelle voetjes heeft, krijgen velen achter doel al een orgasme (bij Traore, Demuynck, ja zelf bij Vigil Gonzalez) maar als de speler in kwestie dan eens minder is, gaan diezelfde achter doel al beginnen uitjouwen…