Auteur Topic: Verdere verbouwingen stadion  (gelezen 27451 keer)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Verdere verbouwingen stadion
« Reactie #40 Gepost op: januari 14, 2025, 05:20:55 pm »
Zouden ze nog van plan zijn om het stadion verder uit te bouwen ?

Online Porky

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: januari 14, 2025, 06:11:30 pm »

Zouden dan wel komen kijken?

Offline japarov

• Leden
« Reactie #42 Gepost op: januari 14, 2025, 06:22:01 pm »

Allezins niet in de directe toekomst en eerlijk gezegd is dit ook niet nodig huidige voldoet ruimschoots aan verwachtingen .

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #43 Gepost op: januari 14, 2025, 07:04:36 pm »
Ik vind wel dat ze de twee bochten aan weerszijden van de tribune zouden moeten dicht bouwen, zodat je een echt gesloten stadium krijgt. Moest ik superrijk zijn, ik zou dat betalen. Oogt veel mooier dan nu, met die ene tribune achter de goal alleen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #44 Gepost op: januari 14, 2025, 08:15:38 pm »

Allezins niet in de directe toekomst en eerlijk gezegd is dit ook niet nodig huidige voldoet ruimschoots aan verwachtingen .

Mja, het zou toch mooier ogen als alles eens volledig rond geraakt, wat oorspronkelijk de bedoeling was.
Met een Vincent Mannaert hier nog was dat volgens mij al in orde.

Er zijn toch wel een paar dingetjes aan de 2 oudste tribunes.
Bvb gebrek aan toiletten, weinig ruimte tussen de rijen, lekkend dak (dat zijn allemaal voorbeelden van in de hoofdtribune)

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: februari 17, 2025, 11:32:34 am »
Hoop toch vanaf wanneer ze kunnen en eens een jaar of 2 terug in eerste klasse men dit doet. Op zich trekt dit op niet veel zo een onafgewerkt iets. Beginnen met de 2 zijteibunes en op het einde de hoeken achter de goal. Wat is de volgende fase moest men verder doen? De rode hoofdtribune dacht ik?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: februari 17, 2025, 01:44:03 pm »
Hoop toch vanaf wanneer ze kunnen en eens een jaar of 2 terug in eerste klasse men dit doet. Op zich trekt dit op niet veel zo een onafgewerkt iets. Beginnen met de 2 zijteibunes en op het einde de hoeken achter de goal. Wat is de volgende fase moest men verder doen? De rode hoofdtribune dacht ik?
Met de huidige financiële toestand moet men geen verdere bouwactiviteiten verwachten, en terecht ook.
Enkel de daken van hoofdtribune en kant vijver eens in het wit schilderen..
Gent,Mechelen,Genk,Anderlecht,Standard, Antwerp daarna wij en OHL.  Brugge is een ramp. 
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2025, 08:16:04 pm door mogul »

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #47 Gepost op: februari 17, 2025, 02:18:26 pm »
Met de huidige financiële toestand moet men geen verdere bouwactiviteiten verwachten, en terecht ook.
Gent,Mechelen,Genk,Anderlecht,Standard, daarna wij en OHL.  Brugge is een ramp.
Dak hoofdtribune herstellen! Drupt midden op mijn plaats bij regen !

Offline mogul

• Leden
« Reactie #48 Gepost op: februari 17, 2025, 08:16:36 pm »
Gent,Mechelen,Genk,Anderlecht,Standard, daarna wij en OHL.  Brugge is een ramp.
Dak hoofdtribune herstellen! Drupt midden op mijn plaats bij regen !
2.

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #49 Gepost op: februari 24, 2025, 09:16:22 pm »
Iets aanvullends: ons uitvak is akoestisch het leukste voor iedere uitploeg. Kunnen we geen geluidsisolatie partner (unilin of dergelijke) aanschrijven? Win-win want ideale reclame én nieuw. Want sinds dit uitvak is onze thuisreputatie mede gekelderd volgens mij.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #50 Gepost op: februari 24, 2025, 09:19:11 pm »
Iets aanvullends: ons uitvak is akoestisch het leukste voor iedere uitploeg. Kunnen we geen geluidsisolatie partner (unilin of dergelijke) aanschrijven? Win-win want ideale reclame én nieuw. Want sinds dit uitvak is onze thuisreputatie mede gekelderd volgens mij.
Dit probleem werd al meermaals aangekaart maar geen idee of ze ooit van plan zijn om ons thuisvoordeel terug een vocaal thuisvoordeel te maken door zo een maatregelen...

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #51 Gepost op: februari 24, 2025, 09:24:08 pm »
Dit probleem werd al meermaals aangekaart maar geen idee of ze ooit van plan zijn om ons thuisvoordeel terug een vocaal thuisvoordeel te maken door zo een maatregelen...

Ah merci! En weet je toevallig bij wie aangekaart en door wie? Is echt essentieel, zo een tegenstander helpen is ongezien. Of ongehoord  8)

Online anotherboerke

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: februari 24, 2025, 09:25:00 pm »

Ah merci! En weet je toevallig bij wie aangekaart en door wie? Is echt essentieel, zo een tegenstander helpen is ongezien. Of ongehoord  8)
Ba dum tss  :D

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #53 Gepost op: februari 28, 2025, 10:52:40 pm »
Ook wel jammer dat je op tv vooral reclamewand ziet.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #54 Gepost op: maart 01, 2025, 12:15:45 pm »
Ook wel jammer dat je op tv vooral reclamewand ziet.

Ja, ik stoor me daar ook al jaren aan.

Stadions met een tweede ring (vb. Club Brugge) en dus een tweede wall hoger, is zoveel mooier. Je ziet meer supporters, meer mensen, meer sfeer ... mooier beeld.