Oef, deze moesten we absoluut winnen. Goeie inzet, voor mij is Traoré man van de match, jammer en niet te begrijpen dat hij die kans miste. Nnadi-Tambedou werkte goed, Vossen die bijstuurt waar het moet, had pech bij die bal op de paal. Stravos nu wel goed gelopen, naar de eerste paal en Vossen naar de tweede

.
Willen bij die goal, dat snap ik echt niet, wat is dat? Moe zijn? Jammer dat we de nul niet konden houden.Wat we wel beter deden dan de vorige matchen was dat de ruimte tussen de spelers minder groot was. En eindelijk eens geluk bij die derde goal.
We hadden enorm veel kansen dat is positief. Maar ik blijf erbij, indien we in de eerste helft speelden tegen een betere ploeg was het waarschijnlijk bij de rust al achtervolgen, daar moeten we eerlijk in zijn en dat komt door onze speelwijze. Euvrard gaat dus nooit zijn speelwijze veranderen en daardoor gaan we thuis nog zwarte sneeuw zien indien we niet eerst scoren. We moeten thuis nog tegen Patro Eisden,Beerschot,Lierse,SL16 dat moet 12 op 12 zijn willen we nog kampioen spelen.
Uit Francs Borains,Deinze,Dender,Futures. De eerste 2 zijn levensgevaarlijk als we zo dominant spelen,maar goed, dan moeten we maar hopen dat het toch lukt met de speelwijze van Euvrard.
Wanneer Marchado invalt is hij altijd goed en gevaarlijker dan wanneer hij de volledige match speelt als centrale spits!
Goed en verrassend dat de gekwetste spelers al terug zijn. Demuynck is voor mij toch een extra troef en ik hoop dat Nnadi niet uitvalt.