beste is hem houden
datie verdomme zelf keer spiegel kijkt en zichzelf in vraag stelt
en de spelers gebruikt waarvoor en waar ze best dienen
Zeg eens wie ie waar niet op de juiste positie gebruikt?
Machado was altijd ok wanneer die mocht invallen en op links, Brüls zou ik altijd op de 8 of de 10 zetten, ik zou nooit Cirianni zetten, ik zou Traoré langer laten spelen en meer wisselen met de andere winger, ik zou Ndour gebruiken als diepe spits. Dit is mijn mening, maar zou dat allemaal beter zijn? Dat weet ik niet, voor mij is het voornaamste dat de gehele ploeg weet wat ze moeten doen, ze veel meer in blok spelen, er is veel teveel ruimte tussen de linies en geen communicatie,geen leider die opstaat.
Maar goed, dat doet er nu niet toe. 4 op 15,terug een nederlaag met bijna nul kansen,net zoals tegen Beveren.
Hoe zit het met de gekwetsten, Demuynck ,Vossen, zijn die nog lang uit?
En uw opmerking ivm Yves is terecht, gaat die nu nog willen komen?
Een goeie kennis van 1B is nodig, Euvrard had ervaring in 1B, het hielp niet.
We moeten afwachten. Ook ik erger mij blauw aan het boe-geroep op de tribune, maar denkt Euvrard echt dat zijn reactie dat gaat verhelpen? Hij kan dit anders verwoorden. Dit is al een beetje natrappen en weet hij nu al dat het voorbij is?
9 matchen, 27 punten te winnen, het kan nog altijd,maar er moet iets veranderen en met al die gekwetsten en geen zelfvertrouwen, dat is een heel moeilijke oefening. Voor een nieuwe coach of geen nieuwe coach.