Auteur Topic: MIDMID  (gelezen 7858 keer)

Online Herr Docteur Achtung

• Leden
MIDMID
« Gepost op: augustus 30, 2023, 09:32:25 am »
In de volgende aflevering van MIDMID (ook FOS) is Ruud Vormer te gast. 

Online Porky

• Leden
Re: MIDMID
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2023, 09:56:32 am »
In de volgende aflevering van MIDMID (ook FOS) is Ruud Vormer te gast. 

Wanneer en waar te zien?

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2023, 10:25:57 am »

Online Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: januari 23, 2025, 08:23:57 pm »
In de huidige aflevering van MIDMID (ook FOS) is Jelle Vossen te gast.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #4 Gepost op: januari 24, 2025, 02:50:55 pm »

En Vincent Euvrard in zijn top-3 beste trainers.
En toch vinden we hem hier slecht e zeg, hoho.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5 Gepost op: januari 24, 2025, 04:08:22 pm »

en de
Want hij had hier een heerlijke thuisreputatie door veel te lang naïef aanvallend voetbal te willen brengen thuis.  Waanzin.  Het scheelde een punt of 4 of we waren wel door.  Speelt hij thuis zo dom niet tegen Jong Genk en Standard Luik (of andere ploegen thuis,ge moogt nog kiezen) dan zaten we nu in 1A.
Trouwens, Euvrard heeft al veel geleerd want die speelt heel anders nu dan in zijn 'experimentele' fase hier.
Jelavic was hier 'nog' geen goeie speler, bij andere ploegen wel.  Euvrard was voor ons blijkbaar niet de juiste man op het juiste moment= niet goed voor ons.
En tuurlijk dat Vossen hem een goeie trainer vond.  Hij mocht altijd spelen,we speelden of probeerden altijd heel aanvallend te voetballen!
En ja, we hadden geen evenwichtig elftal, maar toch denk ik dat we met Sven en die ploeg wel tenminste 2de zouden zijn.  We weten het niet, elk zijn gedacht.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #6 Gepost op: januari 24, 2025, 07:45:06 pm »

en de
Want hij had hier een heerlijke thuisreputatie door veel te lang naïef aanvallend voetbal te willen brengen thuis.  Waanzin.  Het scheelde een punt of 4 of we waren wel door.  Speelt hij thuis zo dom niet tegen Jong Genk en Standard Luik (of andere ploegen thuis,ge moogt nog kiezen) dan zaten we nu in 1A.
Trouwens, Euvrard heeft al veel geleerd want die speelt heel anders nu dan in zijn 'experimentele' fase hier.
Jelavic was hier 'nog' geen goeie speler, bij andere ploegen wel.  Euvrard was voor ons blijkbaar niet de juiste man op het juiste moment= niet goed voor ons.
En tuurlijk dat Vossen hem een goeie trainer vond.  Hij mocht altijd spelen,we speelden of probeerden altijd heel aanvallend te voetballen!
En ja, we hadden geen evenwichtig elftal, maar toch denk ik dat we met Sven en die ploeg wel tenminste 2de zouden zijn.  We weten het niet, elk zijn gedacht.

Veel geleerd, goeie klucht
Euvrard was al goed geweest bij RWDM en Leuven
Cercle wat minder.
Bewijst nu bij Dender ook weer gewoon goed te zijn.

Ik vind dat naief spelen allemaal dikke zever!
Het lag gewoon aan de kwaliteit. Punt uit.
Vergeet niet dat Euvrard hier ook nog het bendeke rond Gano had en dan ook verplicht werd van het bestuur hem op te stellen.
Sven heeft gewoon veel meer kwaliteit nu.
Welke waren Gavriel zijn beste matchen? Als linker wingback dit seizoen
Bij Euvrard was het voor sommige schandalig dat ie er stond.

En wij staan dit seizoen ook heel hoog hoor met de defensie. Kijk maar eens wat een ruimte er ligt.

Vincent is hier op een heel slecht moment toegekomen
Slechte sfeer rond Gano, minder kwaliteit en bestuurlijk ook niet top (Cordier op zijn laatste dagen, Caluwe buiten,…)

Vossen zegt vrij onmiddellijk dat ie Euvrard een heel goeie trainer vindt.

Ik ken jou mening ondertss over hem, en dat is uw goed recht, maar ik deel ze niet

Nu, het is het laatste wat er over hem gezegd wordt hier, ik hoop alleen dat ie niet uitgejouwd wordt als ie hier komt

Offline mogul

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: januari 24, 2025, 08:35:38 pm »

en de

Veel geleerd, goeie klucht
Euvrard was al goed geweest bij RWDM en Leuven
Cercle wat minder.
Bewijst nu bij Dender ook weer gewoon goed te zijn.

Ik vind dat naief spelen allemaal dikke zever!
Het lag gewoon aan de kwaliteit. Punt uit.
Vergeet niet dat Euvrard hier ook nog het bendeke rond Gano had en dan ook verplicht werd van het bestuur hem op te stellen.
Sven heeft gewoon veel meer kwaliteit nu.
Welke waren Gavriel zijn beste matchen? Als linker wingback dit seizoen
Bij Euvrard was het voor sommige schandalig dat ie er stond.

En wij staan dit seizoen ook heel hoog hoor met de defensie. Kijk maar eens wat een ruimte er ligt.

Vincent is hier op een heel slecht moment toegekomen
Slechte sfeer rond Gano, minder kwaliteit en bestuurlijk ook niet top (Cordier op zijn laatste dagen, Caluwe buiten,…)

Vossen zegt vrij onmiddellijk dat ie Euvrard een heel goeie trainer vindt.

Ik ken jou mening ondertss over hem, en dat is uw goed recht, maar ik deel ze niet

Nu, het is het laatste wat er over hem gezegd wordt hier, ik hoop alleen dat ie niet uitgejouwd wordt als ie hier komt
We staan de laatste matchen inderdaad wat hoger.  Ik kijk hoe Euvrard nu speelt en die is nu flexibeler in hoe hij speelt.   Dus is mijn mening over hem nu genuanceerder dan toen.    En waarom zou Euvrard uitgejouwd moeten worden?  Ik ga dat alvast niet doen.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #8 Gepost op: januari 27, 2025, 11:43:06 am »
Euvrard is weldegelijk uitgejouwd in de bekermatch.
SV TILL I DIE

Offline JcbDlb

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #9 Gepost op: januari 27, 2025, 12:14:30 pm »

Persoonlijk vond ik dat één van de genantste momenten als Essevee supporter. Dat is imho niet waar je als supporter voor zou moeten staan.

Offline venez

• Leden
« Reactie #10 Gepost op: januari 30, 2025, 09:22:33 am »

Heeft gewoon zijn eigen ruiten ingesmeten door zich 180% tegen de supporters te keren na de genante vertoning tegen lommel vorig jaar. Kwam erna nooit meer goed.

Volgens mij is Euvrard een goeie/intelligente trainer - maar mss té 'intelligent' om het over te brengen naar een brede groep. Je zag dit ook in de docu - 'oes ziele oes erte'.

Ze loven Sven VDB voor zijn 'eenvoudig & duidelijke' instructies.
Ik geloof niet dat we aan kop zouden staan met Euvrard.

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #11 Gepost op: januari 30, 2025, 10:09:10 am »

Heeft gewoon zijn eigen ruiten ingesmeten door zich 180% tegen de supporters te keren na de genante vertoning tegen lommel vorig jaar. Kwam erna nooit meer goed.

Volgens mij is Euvrard een goeie/intelligente trainer - maar mss té 'intelligent' om het over te brengen naar een brede groep. Je zag dit ook in de docu - 'oes ziele oes erte'.

Waarom niet? ... gezien je zelf aangeeft dat hij een goeie/intelligente trainer is?

VDB heeft gewoon een betere kern.
Volgens mij was Euvrard gefrustreerd omdat de spelers toen zijn instructies niet konden uitvoeren of niet begrepen.
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2025, 11:11:33 am door Frederik »

Offline venez

• Leden
« Reactie #12 Gepost op: januari 30, 2025, 10:40:52 am »

Waarom niet gezien je zelf aangeeft dat hij een goeie/intelligente trainer is?

VDB heeft gewoon een betere kern.
Volgens mij was Euvrard gefrustreerd omdat de spelers toen zijn instructies niet konden uitvoeren of niet begrepen.

Akkoord.
Ik bedoelde intrinsiek zal euvrard wel een goeie/intelligente trainer zijn. Maar je bent maar zo goed als je groep presteert. Als hij het inderdaad niet overgebracht krijgt op zijn groep, dan heb je het als trainer verkeerd ingeschat.