In de huidige aflevering van MIDMID (ook FOS) is Jelle Vossen te gast.
En Vincent Euvrard in zijn top-3 beste trainers.
En toch vinden we hem hier slecht e zeg, hoho.
en de
Want hij had hier een heerlijke thuisreputatie door veel te lang naïef aanvallend voetbal te willen brengen thuis. Waanzin. Het scheelde een punt of 4 of we waren wel door. Speelt hij thuis zo dom niet tegen Jong Genk en Standard Luik (of andere ploegen thuis,ge moogt nog kiezen) dan zaten we nu in 1A.
Trouwens, Euvrard heeft al veel geleerd want die speelt heel anders nu dan in zijn 'experimentele' fase hier.
Jelavic was hier 'nog' geen goeie speler, bij andere ploegen wel. Euvrard was voor ons blijkbaar niet de juiste man op het juiste moment= niet goed voor ons.
En tuurlijk dat Vossen hem een goeie trainer vond. Hij mocht altijd spelen,we speelden of probeerden altijd heel aanvallend te voetballen!
En ja, we hadden geen evenwichtig elftal, maar toch denk ik dat we met Sven en die ploeg wel tenminste 2de zouden zijn. We weten het niet, elk zijn gedacht.
Veel geleerd, goeie klucht
Euvrard was al goed geweest bij RWDM en Leuven
Cercle wat minder.
Bewijst nu bij Dender ook weer gewoon goed te zijn.
Ik vind dat naief spelen allemaal dikke zever!
Het lag gewoon aan de kwaliteit. Punt uit.
Vergeet niet dat Euvrard hier ook nog het bendeke rond Gano had en dan ook verplicht werd van het bestuur hem op te stellen.
Sven heeft gewoon veel meer kwaliteit nu.
Welke waren Gavriel zijn beste matchen? Als linker wingback dit seizoen
Bij Euvrard was het voor sommige schandalig dat ie er stond.
En wij staan dit seizoen ook heel hoog hoor met de defensie. Kijk maar eens wat een ruimte er ligt.
Vincent is hier op een heel slecht moment toegekomen
Slechte sfeer rond Gano, minder kwaliteit en bestuurlijk ook niet top (Cordier op zijn laatste dagen, Caluwe buiten,…)
Vossen zegt vrij onmiddellijk dat ie Euvrard een heel goeie trainer vindt.
Ik ken jou mening ondertss over hem, en dat is uw goed recht, maar ik deel ze niet
Nu, het is het laatste wat er over hem gezegd wordt hier, ik hoop alleen dat ie niet uitgejouwd wordt als ie hier komt