Ik deel de kritiek op Vormer.
Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.
Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.
Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.
Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)
Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.
negativiteit is hier het handelsmerk.
Heel juist. Sommigen hier zouden beter eens hun posts van enige tijd opnieuw lezen.
Derijck is hier afgekraakt geweest tot op de grond als versleten, veel te traag, hautain en nog veel meer en nu zou hij de reddende engel en een topverdediger zijn. Beetje serieus blijven hé.
In mindere mate zelfde verhaal wat Lopez betreft. Te traag, makkelijk te pakken op snelheid, pakt domme kaarten enz. en ook hij is plots een topper geworden.
Realiteit is dat ze beide niet beter zijn dan wie er nu staat en dan moet je altijd kiezen voor de jeugd en de toekomst.
Willen was barslecht tegen KVO en dan weet hij zelf ook wel. Tanghe is gewoon een goeie verdediger en een goeie transfer. Dat komt wel goe. Ciranni? Dat is een ander geval