Citaat van: d_trulliaj op januari 14, 2023, 10:37:02 amHeb het gevoel dat wij winnen vandaag. Geen reden waaromOok dat gevoel. We treffen ze op goed moment na nederlaag. Met veel pressing zie ik ons iets rapen.
Heb het gevoel dat wij winnen vandaag. Geen reden waarom
Citaat van: toptrainer op januari 14, 2023, 01:30:59 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 14, 2023, 10:37:02 amHeb het gevoel dat wij winnen vandaag. Geen reden waaromOok dat gevoel. We treffen ze op goed moment na nederlaag. Met veel pressing zie ik ons iets rapen.Veel pressing ? Genk is gewoon te goed. Die zijn technisch superieur, sneller en zuiverder. Ik zou laag blok zetten en de momenten eens uitkiezen voor pressing
De refs zijn weer schandalig bezig als je kijkt naar Lepoint. Hopelijk worden wij straks niet zo genaaid
Citaat van: Habib habibou op januari 14, 2023, 06:22:02 pmDe refs zijn weer schandalig bezig als je kijkt naar Lepoint. Hopelijk worden wij straks niet zo genaaidwie was daar de var verantwoordelijke?
Zelfde opstelling en formatie als tegen Mechelen
Verlies van Eupen en oostende opnieuw goeie zaak voor essevee
Kinderlijke tegengoal..
Dit was wel straf gespeeld van die Sorr hoor. Rechts dribbelen en dan links zo uithalen. Speler van 6 miljoen volgens Raes.