wa was da wel van da scherp uithalen?
een interview in hnb destijds:
- wa kritiek ip dury (verstaanbaar)
- nooit zien ze me nog in waregem -> staan wij leuk tegen de muur zeg
- transfersom getuigt van weinig respect van sv voor mij....
hier ook zo iets van ip sv5381: klinkt nu wel raar h?:
Ik wil graag zolang mogelijk hier blijven.
Financieel kunnen enkel Genk, Brugge, Standard en Anderlecht mij bieden wat ik hier verdien. Bij die ploegen zijn mijn speelkansen zeer klein,
dus de kans is klein dat ik op korte termijn opnieuw in Belgi? voetbal. Het leven is hier ook beter, laat me hier nog maar wat langer blijven.
De club is tevreden over mij, ze hebben nog de tijd tot april om de optie te lichten. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in :
de transfersom lijkt mij een peulenschil. De transfersom die indertijd betaald werd door AA Gent wijkt niet veel af van het geld dat Zulte Waregem nu wil zien van Panthrakikos.
Daarin zie ik het bewijs dat het tijd was om te vertrekken bij Zulte Waregem, het was er ook dringend tijd voor een nieuwe wind. Ik hoop dan ook dat ze er hier (in Griekenland) niet moeilijk wordt gedaan over de transfersom.
(tiens, precies al lijk den georges (-enige vorm van overdrijving-)
noot: tov de supporters ist'em wel altijd mega
sympatisch geweest.
waarom trekken Tim en de club niet aan ??n zeil. beiden worden immers goed van een hoge transfersom.
had Tim hoger ingeschat, precies ook nogal veel onder invloed van zijn manager....