Tja dat van Dury, niks aan te doen, anders was ie bijna perfect :-)
Maar respect voor Tankary, ik zal het nooit vergeten hoe hij zijn tranen de vrije loop liet, toen hij afscheid nam van ons , de supporters!!!
Voor geknuffel en bewierook van ex-en moeten ze bij de oudstrijdersbond zijn ! Wat een zever toch altijd weer. Ik weet maar ??n ding : klassemensen trappen niet na. Als je iets te zeggen hebt, doe dit dan rechtstreeks met de mens zelf en niet via pers, internet of andere derden!
@bartez : jij vindt dit misschien zever en natrappen , ik niet.
dury is tactisch gezien een heel sterke trainer, en behaalt inderdaad h??l goeie resultaten. maar de behandeling van (ex)spelers door dury is niet altijd optimaal , dat weet ondertussen eigenlijk iedereen die svzw wat van nabij volgt. maar bepaalde sponsors en supporters trekken zich daar geen bal van aan , voor hen telt maar 1 ding : het klassement .
mijn respect voor spelers als tankary en alle anderen die ons in eerste klasse gebracht hebben is en blijft heel groot .
@redroom of anderen , corrigeer mij als ik het verkeerd voorheb , maar tankary nam toen geen (definitief) afscheid van ons , die hulde waarover je het hebt is ongetwijfeld toen hij ons in die rolstoel kwam groeten . dan was hij inderdaad heel emotioneel , maar dit was nog in tweede klasse. hij heeft dan in eerste klasse nog heel efkes gespeeld bij ons ( in de thuiswedstrijd tegen anderlecht herinner ik mij) . ik dacht dat hij dan met de winsterstop vertrokken is , en DAN heeft hij geen afscheid kunnen/mogen nemen van de supporters en DAT neemt hij dury nog steeds kwalijk .