Auteur Topic: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois  (gelezen 12057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #100 Gepost op: september 05, 2022, 07:02:01 am »
Ik  vond dit absoluut geen wanvertoning zoals sommigen hier wel vinden. Eerste helft waren we betere ploeg met een echt goed half uur.
Tweede helft was niet goed, maar rampzalig zoals vorig jaar of zoals vorige thuismatch tegen Charleroi was het niet.
We missen een echt aanspeelpunt van voor en nog een flankspeler met een actie.

En Tambedou wa nen beer. Samen met Fadera de revelatie van het seizoensbegin.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 792
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #101 Gepost op: september 05, 2022, 08:44:30 am »
Bossut ga toch met pensioen mee u dom mutske aan
Wauw jouw intelligente bijdrages zijn een verrijking voor het forum. in 99% van je posts ga je over tot het bashen van Bossut. Sterk man.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 973
  • 4451
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #102 Gepost op: september 05, 2022, 09:09:11 am »
Bossut ga toch met pensioen mee u dom mutske aan
Wauw jouw intelligente bijdrages zijn een verrijking voor het forum. in 99% van je posts ga je over tot het bashen van Bossut. Sterk man.
Bossut zal een groot steentje bijdragen aan onze ondergang en als je dat niet ziet ben je blind

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.483
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #103 Gepost op: september 05, 2022, 09:21:58 am »
Ik vind het voetbal niet beter dan vorige seizoenen. Vorige seizoenen maakten we nog doelpunten en hadden we nog ietwat aanval, maar was de verdediging ondermaaats. Nu is het een beetje andersom. Ik heb deze match Vossen wat meer gevolgd en inderdaad, die brengt niets meer bij. Met deze ploeg gaan we het zeker niet redden, als je dan ziet hoe Cercle voetbalt en die staan nog onder ons. Bij hen echter zullen de punten wel volgen, bij ons daarentegen ...

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #104 Gepost op: september 05, 2022, 09:27:53 am »
Ik vind het voetbal niet beter dan vorige seizoenen. Vorige seizoenen maakten we nog doelpunten en hadden we nog ietwat aanval, maar was de verdediging ondermaaats. Nu is het een beetje andersom. Ik heb deze match Vossen wat meer gevolgd en inderdaad, die brengt niets meer bij. Met deze ploeg gaan we het zeker niet redden, als je dan ziet hoe Cercle voetbalt en die staan nog onder ons. Bij hen echter zullen de punten wel volgen, bij ons daarentegen ...
ik vind ons voetbal wel beter
maar we maken geen goals

ik zou Braem zijn kans geven…
want speelde amper en scoorde gisteren toch een schoon kopbalgoalke

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #105 Gepost op: september 05, 2022, 09:30:11 am »
Allemaal die kritiek op Bossut... hij heeft er genoeg uitgehaald ook en dat zeg ik nu nie omda'k grote fan ben van die jongen. Het is nu eenmaal zo dat alles wat voor onze verdediging stond met uitzondering van Vossen en Rommens onvoldoende was. Vossen moet zijn bal veel te diep komen halen en is moe als hij voor de goal komt. Wie was er gisteren eigenlijk rechtsvoor? Ciranni? En dan wisselt hij die voor Derijck? Ik snap er niks meer van... Er was weinig tot geen aanvoer en om een (on)terechte penalty te kunnen krijgen, moet je in de zestien van de andere geraken...

Wat ik wel snap is dat er maar een of geen visie is bij het bestuur: schuldenvrij zijn. Op zich niks verkeerd mee, maar het is al langer duidelijk in het Belgisch voetbal dat ambitie en schuldenvrij niet samen gaan.

Overigens is Arthur Denil geen aanwinst voor de referee department in eerste klasse, het feit dat dat niet snel gaat beteren werd gisteren toch ook weer pijnlijk duidelijk.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.672
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #106 Gepost op: september 05, 2022, 09:42:38 am »
Bossut ga toch met pensioen mee u dom mutske aan
Wauw jouw intelligente bijdrages zijn een verrijking voor het forum. in 99% van je posts ga je over tot het bashen van Bossut. Sterk man.
Bossut zal een groot steentje bijdragen aan onze ondergang en als je dat niet ziet ben je blind
dikke twee

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.483
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #107 Gepost op: september 05, 2022, 09:44:41 am »
Het ligt niet aan de scheidsrechter, maar het zijn die maffiamannen van de VAR, die bepalen wat er gebeurt. Gisteren Union 2 penaltys die er geen waren.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #108 Gepost op: september 05, 2022, 09:46:28 am »
Deze ploeg vergelijken met vorig jaar is niet fair.  Vorig jaar hadden we Dompé,Kutesa, al was die laatste niet altijd goed,maar we hadden spelers die nog een actie hadden, nu hebben we Fadera en daar stopt het. Sangaré viel gretig in,Ramirez was ook beter maar Miroschi,Sissako waren imo dramatisch. Traag,slechte beslissingen,slechte voorzetten en passen.  En Vossen moet targetspits spelen en dat is niet zijn ding.  Van gebrek aan inzet moeten we niet klagen,die is er wel.
Onze kern is totaal niet volledig.  De inzet en karakter misten we vorig jaar,nu is het echt wel kwaliteit.
Union had in deze match 2 uitgespeelde kansen,meer niet.  Wij hadden er ook 2. 

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #109 Gepost op: september 05, 2022, 09:48:56 am »
Deze ploeg vergelijken met vorig jaar is niet fair.  Vorig jaar hadden we Dompé,Kutesa, al was die laatste niet altijd goed,maar we hadden spelers die nog een actie hadden, nu hebben we Fadera en daar stopt het. Sangaré viel gretig in,Ramirez was ook beter maar Miroschi,Sissako waren imo dramatisch. Traag,slechte beslissingen,slechte voorzetten en passen.  En Vossen moet targetspits spelen en dat is niet zijn ding.  Van gebrek aan inzet moeten we niet klagen,die is er wel.
Onze kern is totaal niet volledig.  De inzet en karakter misten we vorig jaar,nu is het echt wel kwaliteit.
Union had in deze match 2 uitgespeelde kansen,meer niet.  Wij hadden er ook 2.

2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #110 Gepost op: september 05, 2022, 09:53:14 am »
Allemaal die kritiek op Bossut... hij heeft er genoeg uitgehaald ook en dat zeg ik nu nie omda'k grote fan ben van die jongen. Het is nu eenmaal zo dat alles wat voor onze verdediging stond met uitzondering van Vossen en Rommens onvoldoende was. Vossen moet zijn bal veel te diep komen halen en is moe als hij voor de goal komt. Wie was er gisteren eigenlijk rechtsvoor? Ciranni? En dan wisselt hij die voor Derijck? Ik snap er niks meer van... Er was weinig tot geen aanvoer en om een (on)terechte penalty te kunnen krijgen, moet je in de zestien van de andere geraken...

Wat ik wel snap is dat er maar een of geen visie is bij het bestuur: schuldenvrij zijn. Op zich niks verkeerd mee, maar het is al langer duidelijk in het Belgisch voetbal dat ambitie en schuldenvrij niet samen gaan.

Overigens is Arthur Denil geen aanwinst voor de referee department in eerste klasse, het feit dat dat niet snel gaat beteren werd gisteren toch ook weer pijnlijk duidelijk.
Logischer zou Vigen zijn of Sangaré, maar feit is dat we geen flankaanvallers hebben, we hebben niemand! Dan is het puzzelen.  Maar ik volg u bemerkingen.
Vond zijn vervanging ook bizar, Derijck was dan ook zwak en bij die tweede goal werd hij volledig ervan gelopen.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 792
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #111 Gepost op: september 05, 2022, 10:58:17 am »
Bossut ga toch met pensioen mee u dom mutske aan
Wauw jouw intelligente bijdrages zijn een verrijking voor het forum. in 99% van je posts ga je over tot het bashen van Bossut. Sterk man.
Bossut zal een groot steentje bijdragen aan onze ondergang en als je dat niet ziet ben je blind
dikke twee
Naast de kwestie. Ik vind ook dat Bossut niet sterk bezig is, maar ik hoef daarom niet telkens te bashen op hem.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #112 Gepost op: september 05, 2022, 11:41:01 am »
Deze ploeg vergelijken met vorig jaar is niet fair.  Vorig jaar hadden we Dompé,Kutesa, al was die laatste niet altijd goed,maar we hadden spelers die nog een actie hadden, nu hebben we Fadera en daar stopt het. Sangaré viel gretig in,Ramirez was ook beter maar Miroschi,Sissako waren imo dramatisch. Traag,slechte beslissingen,slechte voorzetten en passen.  En Vossen moet targetspits spelen en dat is niet zijn ding.  Van gebrek aan inzet moeten we niet klagen,die is er wel.
Onze kern is totaal niet volledig.  De inzet en karakter misten we vorig jaar,nu is het echt wel kwaliteit.
Union had in deze match 2 uitgespeelde kansen,meer niet.  Wij hadden er ook 2.
Ik vond Sissako wel een goede eerste helft spelen. Daarna verdween hij zoals veel van onze spelers uit de match.
Maar wat hebben we misdaan om weer op die manier op achterstand te komen ? Voor mij is dat geen penalty en al zeker geen clear error. Bij de tweede penalty staat de lijnrechter al geruime tijd met de vlag in de lucht maar wacht de ref tot er iemand uit frustratie een fout maakt.
We missen ervaring tegen de ploegen waar we tegen verloren of een smeerlapke zoals Teuma gisteren.
Ik heb me wel geërgerd aan dat uitdagen van Unionkant na de 0-3. Waar is dat voor nodig ?
Hopelijk komt er vandaag of morgen nog iets bij al hoorde ik gisteren dat de targets voorlopig veel te duur zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #113 Gepost op: september 05, 2022, 11:53:04 am »
Deze ploeg vergelijken met vorig jaar is niet fair.  Vorig jaar hadden we Dompé,Kutesa, al was die laatste niet altijd goed,maar we hadden spelers die nog een actie hadden, nu hebben we Fadera en daar stopt het. Sangaré viel gretig in,Ramirez was ook beter maar Miroschi,Sissako waren imo dramatisch. Traag,slechte beslissingen,slechte voorzetten en passen.  En Vossen moet targetspits spelen en dat is niet zijn ding.  Van gebrek aan inzet moeten we niet klagen,die is er wel.
Onze kern is totaal niet volledig.  De inzet en karakter misten we vorig jaar,nu is het echt wel kwaliteit.
Union had in deze match 2 uitgespeelde kansen,meer niet.  Wij hadden er ook 2.
Ik vond Sissako wel een goede eerste helft spelen. Daarna verdween hij zoals veel van onze spelers uit de match.
Maar wat hebben we misdaan om weer op die manier op achterstand te komen ? Voor mij is dat geen penalty en al zeker geen clear error. Bij de tweede penalty staat de lijnrechter al geruime tijd met de vlag in de lucht maar wacht de ref tot er iemand uit frustratie een fout maakt.
We missen ervaring tegen de ploegen waar we tegen verloren of een smeerlapke zoals Teuma gisteren.
Ik heb me wel geërgerd aan dat uitdagen van Unionkant na de 0-3. Waar is dat voor nodig ?
Hopelijk komt er vandaag of morgen nog iets bij al hoorde ik gisteren dat de targets voorlopig veel te duur zijn.
2. Ik hou niet van de calimero uit te hangen, maar wij liggen echt niet goed bij de scheidsrechters.  In Club,Genk,Charleroi,Cercle en Union waren er fases waarbij wij zeker een rode kaart zouden krijgen en waarbij die andere ploegen een penalty zouden krijgen.
Nielsen rood, tegen Genk kregen we geen penalty's terwijl er duidelijk hens werd gemaakt en waarbij Braem in de 16 een duidelijk fout niet werd gefloten, tegen Charleroi werd er duidelijk een hensbal in de 16 van Charleroi niet gefloten bij een 1-1 stand, in Cercle moest Popovic rood krijgen op die charge op Tambedou, en tegen Union kregen we onterecht die penalty tegen.  Draai die fases om en wij hebben het vlaggen.  Het is imo te duidelijk, wij staan in het boekje.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #114 Gepost op: september 05, 2022, 12:03:20 pm »
Deze ploeg vergelijken met vorig jaar is niet fair.  Vorig jaar hadden we Dompé,Kutesa, al was die laatste niet altijd goed,maar we hadden spelers die nog een actie hadden, nu hebben we Fadera en daar stopt het. Sangaré viel gretig in,Ramirez was ook beter maar Miroschi,Sissako waren imo dramatisch. Traag,slechte beslissingen,slechte voorzetten en passen.  En Vossen moet targetspits spelen en dat is niet zijn ding.  Van gebrek aan inzet moeten we niet klagen,die is er wel.
Onze kern is totaal niet volledig.  De inzet en karakter misten we vorig jaar,nu is het echt wel kwaliteit.
Union had in deze match 2 uitgespeelde kansen,meer niet.  Wij hadden er ook 2.
Ik vond Sissako wel een goede eerste helft spelen. Daarna verdween hij zoals veel van onze spelers uit de match.
Maar wat hebben we misdaan om weer op die manier op achterstand te komen ? Voor mij is dat geen penalty en al zeker geen clear error. Bij de tweede penalty staat de lijnrechter al geruime tijd met de vlag in de lucht maar wacht de ref tot er iemand uit frustratie een fout maakt.
We missen ervaring tegen de ploegen waar we tegen verloren of een smeerlapke zoals Teuma gisteren.
Ik heb me wel geërgerd aan dat uitdagen van Unionkant na de 0-3. Waar is dat voor nodig ?
Hopelijk komt er vandaag of morgen nog iets bij al hoorde ik gisteren dat de targets voorlopig veel te duur zijn.
2. Ik hou niet van de calimero uit te hangen, maar wij liggen echt niet goed bij de scheidsrechters.  In Club,Genk,Charleroi,Cercle en Union waren er fases waarbij wij zeker een rode kaart zouden krijgen en waarbij die andere ploegen een penalty zouden krijgen.
Nielsen rood, tegen Genk kregen we geen penalty's terwijl er duidelijk hens werd gemaakt en waarbij Braem in de 16 een duidelijk fout niet werd gefloten, tegen Charleroi werd er duidelijk een hensbal in de 16 van Charleroi niet gefloten bij een 1-1 stand, in Cercle moest Popovic rood krijgen op die charge op Tambedou, en tegen Union kregen we onterecht die penalty tegen.  Draai die fases om en wij hebben het vlaggen.  Het is imo te duidelijk, wij staan in het boekje.
we staan in geen geval ergens op een goed blaadje
elke week duidelijke missers in ons nadeel
MAAR
ons spel moet ook beter….
da dan ook weer

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #115 Gepost op: september 05, 2022, 02:08:35 pm »
Het eerste jaar in het post Dury tijdperk en de degradatie staat eigenlijk al zo goed als vast. Onder de leiding van een heerschap dat eigenlijk nooit nog een voet in dit stadion zou mogen zetten na de stunts die hij hier uitgehaald heeft. Maar goed, ik leg mij neer bij de meerderheid van de supporters die dit gewenst hebben. Jullie zijn toppers, 1 voor 1.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #116 Gepost op: september 05, 2022, 02:18:24 pm »
Het eerste jaar in het post Dury tijdperk en de degradatie staat eigenlijk al zo goed als vast. Onder de leiding van een heerschap dat eigenlijk nooit nog een voet in dit stadion zou mogen zetten na de stunts die hij hier uitgehaald heeft. Maar goed, ik leg mij neer bij de meerderheid van de supporters die dit gewenst hebben. Jullie zijn toppers, 1 voor 1.
jammer dat duurde van mei om nog eens te reageren
komt beetje over als zitten wachten tot het fouter loopt
maar welkom terug!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.309
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #117 Gepost op: september 05, 2022, 02:23:11 pm »
Toen ze bij de fase met Ciranni naar het scherm gingen kijken, voelde ik al dat het prijs ging zijn. Maar laat ons in eigen boezem kijken, wat doet Ciranni daar in godsnaam? Laat de bal door zijn benen rollen om hem vervolgens weg te trappen maar trapt tegen het been van Lazare, OERDOM! Het is een vederlichte penalty maar je geeft de var wel weer een kans om die te fluiten, geef de var dan ook geen kans. Ciranni mag echt op de bank zitten en Tsouka mag zijn plaats innemen.

Ik hoop echt dat er een deftige spits bijkomt want met deze spitsen gaat het niet werken..
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #118 Gepost op: september 05, 2022, 02:24:14 pm »
Het eerste jaar in het post Dury tijdperk en de degradatie staat eigenlijk al zo goed als vast. Onder de leiding van een heerschap dat eigenlijk nooit nog een voet in dit stadion zou mogen zetten na de stunts die hij hier uitgehaald heeft. Maar goed, ik leg mij neer bij de meerderheid van de supporters die dit gewenst hebben. Jullie zijn toppers, 1 voor 1.
jammer dat duurde van mei om nog eens te reageren
komt beetje over als zitten wachten tot het fouter loopt
maar welkom terug!

U vindt het 7 matchen aankijken lang? Ik niet meteen. Ik vind het alleen frappant dat Leye meer krediet krijgt dan Dury. Een man die deze club 20 jaar gedragen heeft wordt hier nog steeds met pek en veren overladen. Maar iemand als Leye die onze club 3 keer een mes in de rug heeft gestoken mag het nu een 4e keer doen door ons naar 2e klasse te sturen. Ik vind dat vreemd.

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: Speeldag 07 : zondag 04/09/2022 - 21.00u : Essevee- Royale Union St-Gillois
« Reactie #119 Gepost op: september 05, 2022, 02:39:50 pm »
Dury had hier inderdaad grote verdiensten. Maar ook veel negatieve kantjes.
Maar Leye had hier ook grote verdiensten als speler en inderdaad ook negatieve kantjes.
Maar vertel me eens een opstelling waarmee jij het beter zou doen? Leye gebruikt het materiaal dat hij voor handen heeft. Dompé is weg. Gano moet weg (schuld Leye?)
Het enige dat je hem gisteren kan verwijten is een te verdedigende opstelling. Ik zou Mirochi gewisseld hebben voor Ramirez of Sangaré. Leye speelt Tambedou wel uit als CV. Zijn verdienste.
Ik zie hem nog een tactische wissel maken in Brugge waardoor we een punt redden. Voor mij doet Leye het niet slecht. Sorry. Maar dat is mijn mening.