Is er eigenlijk gesproken geweest over de aflopende contracten worden er verlengd of gaan we verder met nieuwe namen en starten we van 0 frederik?
Druk bezig, dat kennen we.. Om dan optie A, B & C niet te halen en uiteindelijk met optie D of E afkomen.
Stijgende energiekosten... ons stadion wordt gesponsord door energieleverancier...
Citaat van: Svarrogh op februari 23, 2022, 11:01:32 amCitaat van: Frederik op februari 23, 2022, 10:16:22 amHaha, ja idd ongelovige Thomas ... mijn auto corrector maakte er ongelofelijke van. Er zal wel veel veranderen op korte termijn, oa terug naar oude visie, terug scoutingcel opbouwen als voorheen, ...Behoud (acties) zijn acties om de 12 man in het stadion te krijgen op verschillende manieren.Ok, maar dat zal allemaal geen resultaat meer opleveren dit seizoen.Simons en De fauw zien het nog zitten, de spelersgroep ziet het nog zitten, allemaal best mogelijk. Het is te hopen dat ze de ernst van de situatie inzien. Ik heb alvast niet die indruk. Als het echt van niet beter kunnen is... Wat die acties betreft, dat zal ook meer voor volgend seizoen zijn waarschijnlijk? Een levensbelangrijke thuismatch komend weekend, wat ook al een tijdje geweten is, ik zie 0 reactie vanuit de club. Of bedoelen ze abbo's aan KVK-prijzen volgend seizoen in 1B mss?ivm visie/scouting : idd toekomstgerichtivm de ernst van de situatie : is bij allen duidelijk ivm acties : acties voor de 3 laatste thuiswedstrijden
Citaat van: Frederik op februari 23, 2022, 10:16:22 amHaha, ja idd ongelovige Thomas ... mijn auto corrector maakte er ongelofelijke van. Er zal wel veel veranderen op korte termijn, oa terug naar oude visie, terug scoutingcel opbouwen als voorheen, ...Behoud (acties) zijn acties om de 12 man in het stadion te krijgen op verschillende manieren.Ok, maar dat zal allemaal geen resultaat meer opleveren dit seizoen.Simons en De fauw zien het nog zitten, de spelersgroep ziet het nog zitten, allemaal best mogelijk. Het is te hopen dat ze de ernst van de situatie inzien. Ik heb alvast niet die indruk. Als het echt van niet beter kunnen is... Wat die acties betreft, dat zal ook meer voor volgend seizoen zijn waarschijnlijk? Een levensbelangrijke thuismatch komend weekend, wat ook al een tijdje geweten is, ik zie 0 reactie vanuit de club. Of bedoelen ze abbo's aan KVK-prijzen volgend seizoen in 1B mss?
Haha, ja idd ongelovige Thomas ... mijn auto corrector maakte er ongelofelijke van. Er zal wel veel veranderen op korte termijn, oa terug naar oude visie, terug scoutingcel opbouwen als voorheen, ...Behoud (acties) zijn acties om de 12 man in het stadion te krijgen op verschillende manieren.
Citaat van: Frederik op februari 23, 2022, 11:13:57 amCitaat van: Svarrogh op februari 23, 2022, 11:01:32 amCitaat van: Frederik op februari 23, 2022, 10:16:22 amHaha, ja idd ongelovige Thomas ... mijn auto corrector maakte er ongelofelijke van. Er zal wel veel veranderen op korte termijn, oa terug naar oude visie, terug scoutingcel opbouwen als voorheen, ...Behoud (acties) zijn acties om de 12 man in het stadion te krijgen op verschillende manieren.Ok, maar dat zal allemaal geen resultaat meer opleveren dit seizoen.Simons en De fauw zien het nog zitten, de spelersgroep ziet het nog zitten, allemaal best mogelijk. Het is te hopen dat ze de ernst van de situatie inzien. Ik heb alvast niet die indruk. Als het echt van niet beter kunnen is... Wat die acties betreft, dat zal ook meer voor volgend seizoen zijn waarschijnlijk? Een levensbelangrijke thuismatch komend weekend, wat ook al een tijdje geweten is, ik zie 0 reactie vanuit de club. Of bedoelen ze abbo's aan KVK-prijzen volgend seizoen in 1B mss?ivm visie/scouting : idd toekomstgerichtivm de ernst van de situatie : is bij allen duidelijk ivm acties : acties voor de 3 laatste thuiswedstrijdenOm er nog even op terug te komen, loze woorden gebleken.Maar ik verschiet er niet van allesinds, veel geblaat maar weinig wol, net zoals de voorbije jaren. Ik hou mijn hart al vast voor "de nieuwe visie en scouting".
Citaat van: Svarrogh op maart 12, 2022, 09:55:27 amCitaat van: Frederik op februari 23, 2022, 11:13:57 amCitaat van: Svarrogh op februari 23, 2022, 11:01:32 amCitaat van: Frederik op februari 23, 2022, 10:16:22 amHaha, ja idd ongelovige Thomas ... mijn auto corrector maakte er ongelofelijke van. Er zal wel veel veranderen op korte termijn, oa terug naar oude visie, terug scoutingcel opbouwen als voorheen, ...Behoud (acties) zijn acties om de 12 man in het stadion te krijgen op verschillende manieren.Ok, maar dat zal allemaal geen resultaat meer opleveren dit seizoen.Simons en De fauw zien het nog zitten, de spelersgroep ziet het nog zitten, allemaal best mogelijk. Het is te hopen dat ze de ernst van de situatie inzien. Ik heb alvast niet die indruk. Als het echt van niet beter kunnen is... Wat die acties betreft, dat zal ook meer voor volgend seizoen zijn waarschijnlijk? Een levensbelangrijke thuismatch komend weekend, wat ook al een tijdje geweten is, ik zie 0 reactie vanuit de club. Of bedoelen ze abbo's aan KVK-prijzen volgend seizoen in 1B mss?ivm visie/scouting : idd toekomstgerichtivm de ernst van de situatie : is bij allen duidelijk ivm acties : acties voor de 3 laatste thuiswedstrijdenOm er nog even op terug te komen, loze woorden gebleken.Maar ik verschiet er niet van allesinds, veel geblaat maar weinig wol, net zoals de voorbije jaren. Ik hou mijn hart al vast voor "de nieuwe visie en scouting".blijkbaar mag een abonnee iemand meenemen tegen STVV!
Wanneer is er een nieuw overleg?
Citaat van: Porky op april 04, 2022, 10:29:07 amWanneer is er een nieuw overleg?We zijn amper een anderhalve maand verder.Normaal is dat 2/3 keer per jaar. Ik zal bij gepaste tijd es polsen.
Citaat van: Frederik op april 04, 2022, 01:27:11 pmCitaat van: Porky op april 04, 2022, 10:29:07 amWanneer is er een nieuw overleg?We zijn amper een anderhalve maand verder.Normaal is dat 2/3 keer per jaar. Ik zal bij gepaste tijd es polsen.Ergens is er nu wel nog 1 op zijn plaats..Wat mogen de supps verwachten..Grote kuis of niet..
Hoe was de supportersavond?