Auteur Topic: Cercle Brugge  (gelezen 7233 keer)

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Cercle Brugge
« Gepost op: november 28, 2021, 10:54:14 am »
Vanderhaeghen ontslagen bij Cercle !
« Laatst bewerkt op: november 28, 2021, 08:07:24 pm door svennay »

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Re: Cercle Brugge
« Reactie #1 Gepost op: maart 29, 2022, 08:58:41 am »
Miguel Van Damme heeft helaas zijn strijd tegen leukemie verloren...  :'(

Online d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: maart 29, 2022, 09:13:56 am »
Miguel Van Damme heeft helaas zijn strijd tegen leukemie verloren...  :'(
Man 💔💔💔

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!

Online trollie

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: oktober 26, 2024, 11:22:31 am »
Even off topic....We zitten in 2de klasse door een slecht beleid de laatste jaaaaren,het moest ooit eens mislopen....Maar was het nu echt nodig van Cercle om ons die fatale duw te geven als goeie buren?Ze moesten hier persé komen winnen...Nu dat ze zelf in gevaar verkeren(en let op:ze zullen in de prijzen zitten) is alles mogelijk...Zels met een B-ploeg afreizen en verliezen in Ijsland....Wat hebben ze er nu met bereikt?Mijn symphatie is sinds dan volledig weg voor dit ploegje(clubje ;D) ....Beter een goeie buur dan een verre vriend zeggen ze dan...Hopelijk gaat onze club dit nooit vergeten....

Offline mogul

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: oktober 26, 2024, 12:28:43 pm »
Even off topic....We zitten in 2de klasse door een slecht beleid de laatste jaaaaren,het moest ooit eens mislopen....Maar was het nu echt nodig van Cercle om ons die fatale duw te geven als goeie buren?Ze moesten hier persé komen winnen...Nu dat ze zelf in gevaar verkeren(en let op:ze zullen in de prijzen zitten) is alles mogelijk...Zels met een B-ploeg afreizen en verliezen in Ijsland....Wat hebben ze er nu met bereikt?Mijn symphatie is sinds dan volledig weg voor dit ploegje(clubje ;D) ....Beter een goeie buur dan een verre vriend zeggen ze dan...Hopelijk gaat onze club dit nooit vergeten....
Het rommelt daar niet normaal.  Maar ik zie ze niet zakken.  Wat ze Europees deden tegen die Vikingen zou bestraft moeten worden.  Het zou via het bestuur zo opgedragen zijn maar dan vraag ik mij af welk een slappe vod je als trainer je bent als je dit toelaat.
Meestal is het een trainer die zoiets bedenkt.
Maar dat Cercle hier toen wilde winnen is/moet doodnormaal zijn!  Moest het andersom zijn zouden wij dit ook niet kunnen verdragen.
Nu goed, Cercle is niet meer het Cercle van vroeger.  Ik heb enkele vrienden die supporter zijn van Cercle en zij zien dat anders.  In hun harde kern zitten er wel een hoop gasten bij die ze niet kunnen verdragen en terecht.   Mijn sympathie voor Cercle is ook weg.
We zakten wel niet door die ene match tegen Cercle, we zakten door dom beleid en verkeerde keuze trainers.  Maar ook in die match verknalden we het zelf .