Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse...

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.
Stopt aub met te pas en ten onpas te schrijven bij speler X of Y dat het een dure vogel is want je slaat geregeld de bal compleet mis. 
Hoe je het ook draait of keert, het is capitaalsvernieting want Bassem kan effectief voetballen en kon ons zeker geld opleveren...
Voor mij wordt het hier bijna onmogelijk om te quoten : ik mag Dury niet verdedigen, ik mag niet zeggend dat bepaalde spelers te veel verdienen, de topic 'fusie' durf ik nog nauwelijks aanhalen,.... Dat begint hier serieus naar censuur te neigen.

Dat is dus totaal niet correct. Maar op een forum moet je kunnen verdragen dat niet iedereen hetzelfde gedacht heeft. Ik kan juist hetzelfde poneren, ik mag Dury niet aanvallen, ik mag niet zeggen dat bepaalde goeie spelers op de bank zitten,etc. Dat mag allemaal, maar de manier waarop sommigen hier tekeer gaan wanneer het niet dezelfde gedachten-gang is gaat soms veel te ver. Jijzelf doet dat ook, ik soms ook,maar dan met zoiets afkomen 'censuur' jawadde, dat is totaal niet waar.
En verrast zijn dat hier niemand voor een fusie is met KVK, onze erfvijand, dat is ..... raar.