Auteur Topic: Speeldag 29 : 07/03/2021 - 16.00u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 26110 keer)

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2021 - 16.00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: maart 07, 2021, 02:02:00 am »
Geen Srarfi,Sissako, wel Panos,De Smet,Van Hecke.    Srarfi en Sissako hadden ze beter al verkocht tijdens de wintertransfers.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: maart 07, 2021, 06:07:18 am »
Govea gewoon in de kern.
Dus wordt dat gewoon Kainourgios in plaats van Debock en Chorý in plaats van Vossen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: maart 07, 2021, 07:22:01 am »
Govea gewoon in de kern.
Dus wordt dat gewoon Kainourgios in plaats van Debock en Chorý in plaats van Vossen.

Of 3mans defensie met Humphreys, Pletinckx en Deschacht

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #83 Gepost op: maart 07, 2021, 08:27:46 am »
We kunnen vandaag van alles tegenkomen. Een paar weken geleden zou ik gezegd hebben : een afstraffing deze namiddag. Maar nu ? ik weet het niet.  We kunnen misschien zelfs gaan voor een puntje, want Brugge zit in een dip(je) (voor wat dit waard is). Hopelijk wel geen afstraffing zoals in de heenronde.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: maart 07, 2021, 09:10:17 am »
We kunnen vandaag van alles tegenkomen. Een paar weken geleden zou ik gezegd hebben : een afstraffing deze namiddag. Maar nu ? ik weet het niet.  We kunnen misschien zelfs gaan voor een puntje, want Brugge zit in een dip(je) (voor wat dit waard is). Hopelijk wel geen afstraffing zoals in de heenronde.

Ik denk toch dat, na vandaag, de dromers van POI met de voeten op de grond zullen staan.
Ik hoop natuurlijk van niet.

Het ideale is winnen.
Anders ook al hopen op mindere uitslagen bij concurrenten.
Gelijkspel van Leuven was goed. Beerschot die wint is minder.
Anderlecht-Mechelen zou ook beter een puntendeling zijn.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: maart 07, 2021, 09:23:55 am »

Ik denk toch dat, na vandaag, de dromers van POI met de voeten op de grond zullen staan.
Ik hoop natuurlijk van niet.

Het ideale is winnen.
Anders ook al hopen op mindere uitslagen bij concurrenten.
Gelijkspel van Leuven was goed. Beerschot die wint is minder.
Anderlecht-Mechelen zou ook beter een puntendeling zijn.
Ah, ik droom van PO-2, wist niet dat jullie droomden van PO-1  :D

Offline Porky

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: maart 07, 2021, 09:37:46 am »
Als je binnen 10min 1-0 achter staat weet je het wel..
Als je met gelijkspel de rust kan ingaan liggen er kansen..

Gevaar komt van lang

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: maart 07, 2021, 10:28:13 am »

Gevaar komt van lang

Gevaar komt Lang(s) alle kanten...

Offline japarov

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: maart 07, 2021, 10:37:32 am »

Gevaar komt van lang

Gevaar komt Lang(s) alle kanten...

2

Offline japarov

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: maart 07, 2021, 10:39:17 am »
Grootste verlies voor club is Bas Dost hun aanspeelpunt vooraan hebben geen vervanger met dezelfde kwaliteiten maar ik hou er rekening mee dat ze serieus opgefokt zullen staan na donderdag en dat wij wel eens de rekening zullen betalen (al hoop ik van niet ) .

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #90 Gepost op: maart 07, 2021, 11:24:15 am »
Normaal, zo redeneer ik. Normaal verliezen we vandaag in Brugge en normaal verliezen we ook in Anderlecht en normaal steken onze directe concurrenten ondertussen ons voorbij zodat we uit de boot vallen voor PO2.
De volgende matchen tegen Gent, Mechelen en Eupen zijn ook aartsmoeilijk en daarvan zie ik er maximum één winnen of slechts gelijkspelen. Dat is dus te min.
En Eupen zal ook zeker revanche tegen ons willen nemen, ook al hebben ze niets meer te winnen of te verliezen. Herinner U de manier waarop we daar gewonnen hebben na een  2 - 0 achterstand.
Velen denken dat we op kwaliteit gerangschikt staan, maar het is door een massa geluk dat we daar uiteindelijk staan. Dat mogen we niet vergeten. Het geluk kan toch niet blijven duren.
De ploegen die uiteindelijk de prijzen zullen pakken, zijn naar mijn oordeel : Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Oostende, OHL, Beerschot en Mechelen. Voor mij is dat duidelijk en realistisch. We vallen dus net uit de boot. Is dat jammer ? Ja, dat is zeer jammer.
Daarom zeg ik : Terug naar de basis : Tevreden met de redding, maar meer kunnen we niet ambiëren.
En sommigen onder U mogen van mij rustig dromen en hopen. Niets mis of naief mee. Maar ik ben nu eenmaal te realistisch om daarmee mee te doen.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #91 Gepost op: maart 07, 2021, 11:49:31 am »
Normaal, zo redeneer ik. Normaal verliezen we vandaag in Brugge en normaal verliezen we ook in Anderlecht en normaal steken onze directe concurrenten ondertussen ons voorbij zodat we uit de boot vallen voor PO2.
De volgende matchen tegen Gent, Mechelen en Eupen zijn ook aartsmoeilijk en daarvan zie ik er maximum één winnen of slechts gelijkspelen. Dat is dus te min.
En Eupen zal ook zeker revanche tegen ons willen nemen, ook al hebben ze niets meer te winnen of te verliezen. Herinner U de manier waarop we daar gewonnen hebben na een  2 - 0 achterstand.
Velen denken dat we op kwaliteit gerangschikt staan, maar het is door een massa geluk dat we daar uiteindelijk staan. Dat mogen we niet vergeten. Het geluk kan toch niet blijven duren.
De ploegen die uiteindelijk de prijzen zullen pakken, zijn naar mijn oordeel : Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Oostende, OHL, Beerschot en Mechelen. Voor mij is dat duidelijk en realistisch. We vallen dus net uit de boot. Is dat jammer ? Ja, dat is zeer jammer.
Daarom zeg ik : Terug naar de basis : Tevreden met de redding, maar meer kunnen we niet ambiëren.
En sommigen onder U mogen van mij rustig dromen en hopen. Niets mis of naief mee. Maar ik ben nu eenmaal te realistisch om daarmee mee te doen.
Zoals hier al gezegd kan alles in deze competitie. Op voorhand al zeggen dat we buiten de top 8 gaan vallen omdat we op geluk teerden vind ik kort door de bocht.
Je moet altijd geloof hebben en we hebben inderdaad al een ferme portie geluk gehad maar dat telt voor nog ploegen hoor.
Verschillende kandidaten voor PO1/2 moeten nog tegen elkaar dus elke week kan de top 8 er totaal anders uit zien...

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: maart 07, 2021, 12:04:17 pm »
De scheidsrechters die de match ingoede banen gaan proberen leiden zijn:

Scheidsrechter: Kevin Van Damme
1ste ass.-scheids.: Christophe Baillieul
2de ass.-scheids.: Philippe Vandecauter
4de scheidsrechter: Christof Dierick

+ VAR

Offline mogul

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: maart 07, 2021, 12:24:42 pm »
Als ge zo denkt hoe komt het dan dat we nu nog altijd op plaats 8 staan?  Is dat dan realistisch voor u?  We stonden een paar maand geleden nog op plaats 17.    We staan daar omdat men het systeem aanpaste en omdat we op een bepaald moment een 12 op 12 pakten met ook wel veel geluk, maar ook OHL,Beerschot,kvo en Antwerp bijvoorbeeld hebben al enorm veel geluk gehad en daarvoor ook al veel punten gepakt.  Antwerp kreeg 3 punten gisteren van Dierick, verdiende geen 3 punten.  Hetzelfde met Beerschot, die wonnen niet omdat ze beter waren tegen Beveren
Op dit moment spelen Beerschot,Antwerp,Gent,Charleroi,Kv Mechelen,Standard,Eupen,KVO,OHL NIET BETER dan wij, dus maken we NU NOG kans op....alles, zelfs wanneer we nu een 0 op 6 halen, dan zijn er nog 3 wedstrijden waar wij nog PO-2 kunnen halen, dat is realisme.   Uw gedacht is pessimisme en daarmee ga je zeker niks halen,dus is het beter om anders te denken.  Maar ik snap het wel, het doet dan minder pijn é wanneer je hoopt op meer ;)

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: maart 07, 2021, 04:23:57 pm »
Marcq bezig aan een dramatische partij maar waar was die verdediging plots?  ???

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: maart 07, 2021, 04:38:03 pm »
Ze gaan ons afmaken 🥲
-SVZW Forever-

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #96 Gepost op: maart 07, 2021, 04:38:22 pm »
Ok, nu denken aan de volgende wedstrijden. Tegen dit klub hebben we toch niets te zeggen, zeker als je de goals zo weggeeft

Offline mogul

• Leden
« Reactie #97 Gepost op: maart 07, 2021, 04:38:38 pm »
Ja, dat is gewoon 2 keer weggeven, zo'n balverliezen, dit is toch niet goed te praten.  Is al voorbij.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: maart 07, 2021, 04:50:55 pm »
De domme tegengoals are back :/ Jammer, geen slecht eerste helft.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: maart 07, 2021, 04:57:11 pm »
De domme tegengoals are back :/ Jammer, geen slecht eerste helft.
2 keer een gewone pas naar een medemaat en er is niks aan de hand, bij beide spelers,Marcq en Opare is het gewoon dom om daar zo'n actie te doen, er zijn daarna ook wel fouten, maar van zo'n ervaren spelers verwacht je dit niet.
Club weet ook wie ze bij ons moeten onder druk zetten, die hebben hun huiswerk gemaakt hoor.  Maar het is niet voor niks dat die zo ver voor staan, die kunnen alle speelstijlen aan, en met die 2 er terug bij, Vanaken en Lang zou het een mirakel zijn moesten wij winnen tegen dit Club.
Tegen Anderlecht is het ook belangrijker dan nu.