Normaal, zo redeneer ik. Normaal verliezen we vandaag in Brugge en normaal verliezen we ook in Anderlecht en normaal steken onze directe concurrenten ondertussen ons voorbij zodat we uit de boot vallen voor PO2.
De volgende matchen tegen Gent, Mechelen en Eupen zijn ook aartsmoeilijk en daarvan zie ik er maximum één winnen of slechts gelijkspelen. Dat is dus te min.
En Eupen zal ook zeker revanche tegen ons willen nemen, ook al hebben ze niets meer te winnen of te verliezen. Herinner U de manier waarop we daar gewonnen hebben na een 2 - 0 achterstand.
Velen denken dat we op kwaliteit gerangschikt staan, maar het is door een massa geluk dat we daar uiteindelijk staan. Dat mogen we niet vergeten. Het geluk kan toch niet blijven duren.
De ploegen die uiteindelijk de prijzen zullen pakken, zijn naar mijn oordeel : Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Oostende, OHL, Beerschot en Mechelen. Voor mij is dat duidelijk en realistisch. We vallen dus net uit de boot. Is dat jammer ? Ja, dat is zeer jammer.
Daarom zeg ik : Terug naar de basis : Tevreden met de redding, maar meer kunnen we niet ambiëren.
En sommigen onder U mogen van mij rustig dromen en hopen. Niets mis of naief mee. Maar ik ben nu eenmaal te realistisch om daarmee mee te doen.