Auteur Topic: Speeldag 28 : 27/02/2021 - 20.45u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 22230 keer)

Offline San Iker

• Leden
Re: Speeldag 28 : 27/02/2021 - 20.45u : K*k - Waregem
« Reactie #120 Gepost op: februari 28, 2021, 06:04:42 pm »
6 op 15 en we spelen PO2
12 op 15 (wat heel moeilijk zal zijn) en we spelen PO1

12 op 15 lijkt onmogelijk. En zal ook niet lukken.
Winnen op Brugge bestaat niet normaal gezien.
Verdere uitmatchen ook geen kattepis, Anderlecht en Mechelen.

Thuismatchen tegen Gent en Eupen kunnen wel lukken.

Je speelt nog tegen 3 rechtstreekse concurrenten. Verlies je tegen die, dan mag je POII volgens mij ook vergeten.
Ben niet 100% zeker dat je met 6op15 POII haalt hoor.
9op15 voor POII te halen denk ik.

Er zijn op 5 speeldagen nog 10 ploegen die voor POI spelen naar mijn mening.

Enkel Antwerp en Brugge zijn zekerheden.

Offline Ranter

• Leden
« Reactie #121 Gepost op: februari 28, 2021, 07:56:27 pm »
Ik ben misschien een beetje te euforisch, maar voor mij zouden we beter enkele spelers houden, De Bock,Opare,Marcq,Chory mogen van mij zeker blijven.  Er zullen er veel niet akkoord zijn, maar dan is het maar zo.  Chory krijgt hier soms kritiek, maar sorry, dat is voor ons een schitterende spits, die woog op de verdediging, die maakt een schitterende goal, en loopt de ziel uit zijn lijf, goeie mentaliteit.
We moeten dus kijken naar de vervangingen, Srarfi,Sissako,Vossen,Nikos zie ik vertrekken,Bruno zal waarschijnlijk vertrekken, met zijn statistieken gaan er veel ploegen interesse hebben, maar dat maakt dat we toch wat geld gaan hebben hoop ik.
We kunnen echt trots zijn op onze spelers, goeie mentaliteit, over mijn lijk mentaliteit, dat willen we zien, en dat krijgen we nu.  Vertrouwen gaat de hoogte in, vond Seck in zo'n matchen belangrijk, en wat kunnen we op Anderlecht? 
Chory houden aub! Of reageer ik te emotioneel?:p

Vind Chory eigenlijk verschrikkelijk om op een plein te zien.
Schoonheidsprijzen ga je er zeker mee winnen en voetbalprijzen ook niet, vrees ik.
Vind die simpelweg veel te lomp en te traag. En veel kopduels wint hij ook niet echt, wat in principe één van sterktes zou moeten zijn. Laat zich ook zeer snel vallen voor zo'n beer te zijn.

Maakt hij goals? Ja, inderdaad. Daar draait het deels om.
Maar zie ik die kerel graag bezig? Absoluut niet. Not my cup of tea...

Offline belli

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: februari 28, 2021, 08:11:01 pm »
Als we idd 6 punten halen denk ik dat we dicht bij PO 2 zitten.Halen we 6 punten waarvan 3 tegen Mechelen is het quasi zeker denk ik.
Soit,ik ben al content dat we daarvoor meespelen.
Nog veel meer met het geleverde spel,mentaliteit.
Nu is elk punt die we halen onze eigen verdienste!!!
Chapeau

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #123 Gepost op: februari 28, 2021, 08:16:54 pm »
Als we idd 6 punten halen denk ik dat we dicht bij PO 2 zitten.Halen we 6 punten waarvan 3 tegen Mechelen is het quasi zeker denk ik.
Chapeau
3 tegen Mechelen, 3 tegen Eupen. Dat is een must voor mij.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #124 Gepost op: februari 28, 2021, 08:22:42 pm »
Het is mss ijdele hoop maar ik zie ons iets halen in Brugge..
Er zullen mss nog spelers niet terug zijn bij club door corona..
Geen Dost..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #125 Gepost op: februari 28, 2021, 08:42:37 pm »
Chapeau

Mechelen is echt wel goed hoor!

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #126 Gepost op: februari 28, 2021, 08:48:01 pm »
Chapeau

Jazeker! Maar we kunnen beter dan Mechelen zijn. En normaal doen we goed Achter de Kazerne. De wedstrijd tegen Gent is misschien nog meer haalbaar

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #127 Gepost op: februari 28, 2021, 09:16:02 pm »
We speelden gisteren zeker geen topmatch, maar het was wel een topavond!
Geen champagne voetbal, maar wel met veel duelkracht en inzet.
Met zo’n over-mijn-lijk teamspirit kom je al een heel eind. Echte uitblinkers zaten er niet in, maar iedereen gaf alles en dit kon je zien aan de ontlading toen er werd afgefloten.

Deze match moest gewonnen worden, deze winst was belangrijker dan onze positie in het klassement.
Maar nu je op de 6e plaats staat, je hebt de nekken gedomineerd en verslagen, dan kan je vrank, vrij en ontspannen de resterende 5 matchen aanvangen. Alles is nog mogelijk, we kunnen nog 10e eindigen, PO2 halen en zelfs PO1 is niet onmogelijk, maar dan moet echt alles meezitten.

Laat ons beginnen met Klup Bruhhe, we treffen hen misschien op - voor ons - het ideale moment zoals we Eupen een tijd terug troffen na al hun corona gevallen. Nog 5 matchen alles geven, niets moet, alles kan.
Forza Essevee!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #128 Gepost op: februari 28, 2021, 10:07:09 pm »
Chapeau

Jazeker! Maar we kunnen beter dan Mechelen zijn. En normaal doen we goed Achter de Kazerne. De wedstrijd tegen Gent is misschien nog meer haalbaar
We moeten zelfs niet beter zijn, KVM was veel beter dan KVO, had veel meer kansen, maar KVO wint wel.  Hangt ook af van waar bepaalde clubs nog staan op het einde, waar staat Gent of Mechelen wanneer we er tegen spelen?
Normaal gezien halen we geen punten in Club en Anderlecht, maar ge weet maar nooit. 

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: maart 01, 2021, 08:36:30 am »
Ik ben misschien een beetje te euforisch, maar voor mij zouden we beter enkele spelers houden, De Bock,Opare,Marcq,Chory mogen van mij zeker blijven.  Er zullen er veel niet akkoord zijn, maar dan is het maar zo.  Chory krijgt hier soms kritiek, maar sorry, dat is voor ons een schitterende spits, die woog op de verdediging, die maakt een schitterende goal, en loopt de ziel uit zijn lijf, goeie mentaliteit.
We moeten dus kijken naar de vervangingen, Srarfi,Sissako,Vossen,Nikos zie ik vertrekken,Bruno zal waarschijnlijk vertrekken, met zijn statistieken gaan er veel ploegen interesse hebben, maar dat maakt dat we toch wat geld gaan hebben hoop ik.
We kunnen echt trots zijn op onze spelers, goeie mentaliteit, over mijn lijk mentaliteit, dat willen we zien, en dat krijgen we nu.  Vertrouwen gaat de hoogte in, vond Seck in zo'n matchen belangrijk, en wat kunnen we op Anderlecht? 
Chory houden aub! Of reageer ik te emotioneel?:p

Vind Chory eigenlijk verschrikkelijk om op een plein te zien.
Schoonheidsprijzen ga je er zeker mee winnen en voetbalprijzen ook niet, vrees ik.
Vind die simpelweg veel te lomp en te traag. En veel kopduels wint hij ook niet echt, wat in principe één van sterktes zou moeten zijn. Laat zich ook zeer snel vallen voor zo'n beer te zijn.

Maakt hij goals? Ja, inderdaad. Daar draait het deels om.
Maar zie ik die kerel graag bezig? Absoluut niet. Not my cup of tea...

Chory had nochtans een hele grote rol in de overwinning dit weekend. Bij het eerste doelpunt neemt hij de lange bal van De Bock perfect op de borst om dan zo Bruno te bedienen, die overigens ook nog wel wat werk op te knappen had... Bij de tweede goal haakt hij eerst goed af om terug te kaatsen en dan vrijstaand in de 16 droog binnen te knallen. Dit met enkel een (slechte) invalbeurt tegen Standard in de benen.   
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #130 Gepost op: maart 01, 2021, 10:22:25 am »
We kunnen geen beter moment treffen om tegen Brugge te spelen. Zij spelen donderdag de bekermatch tegen en IN Standard en na slechts twee dagen rust, zondag tegen ons in een leeg stadion. Bovendien zitten ze met vele belangrijke coronagevallen.
Sommigen zullen misschien terugkeren, maar zullen waarschijnlijk ook nog de naweeën ervan  ondervinden. Hopelijk spelen ze donderdag ook nog eens 120 minuten.
Al die zaken in overschouwing genomen, hebben we misschien een kans om een gelijkspelletje uit de brand te slepen of met veel geluk op een diefje met de drie punten te gaan lopen. Alles kan in deze zotte competitie.Het is één grote loterij en wie het meeste geluk heeft, zal met de prijzen gaan lopen. Dus waarom wij niet ?

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #131 Gepost op: maart 01, 2021, 10:42:44 am »
Ik denk dat we met 0/6 volgende wedstrijden nog steeds in de top 8 zullen staan. Dit rekening houden met de andere duels en ons aantal gewonnen wedstrijden in vgl met anderen.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #132 Gepost op: maart 01, 2021, 11:20:34 am »
we moeten vol voor PO I gaan. Makkelijk wordt het niet , zeker met Oostende dat nog een gemakkelijk programma heeft.

Vroeger was de beker de kortste weg naar Europa, maar met Brugge die sowieso de dubbel wil halen is dit wellicht onhaalbaar.

Nu is PO I de meest haalbare optie. het 'volstaat' om 3de te eindigen in PO I en als 4de krijg je nog een herkansing.

Offline Lorenzo Di Marco

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #133 Gepost op: maart 01, 2021, 11:36:30 am »
Top 4 wordt idd (heel) moeilijk. Anderlecht en Oostende zijn de concurrenten voor dat vierde plekje. Als we gaan winnen op Anderlecht, en Oostende pakt max. 3/6 tegen Gent en Moeskroen; dan ligt alles open voor de laatste drie speeldagen!!

Top 8 is zeker doenbaar, ik denk met 5 op 15 halen we het.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #134 Gepost op: maart 01, 2021, 03:44:56 pm »
Het is ongelofelijk dat we nu bezig zijn of we PO1 of PO2 gaan spelen. Maar het belangrijkste is achter de rug, we hebben ons kunnen redden en we hebben gewonnen op Kortrijk. Vanaf nu is alles bonus.
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #135 Gepost op: maart 01, 2021, 03:57:48 pm »
Het is ongelofelijk dat we nu bezig zijn of we PO1 of PO2 gaan spelen. Maar het belangrijkste is achter de rug, we hebben ons kunnen redden en we hebben gewonnen op Kortrijk. Vanaf nu is alles bonus.
Amen.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: maart 01, 2021, 04:25:45 pm »
K*trijk is 8 duels ongeslagen geweest tegen ons, dikke proficiat hoor.

Wij waren van 2010 tot 2014 !! 11 duels op rij ongeslagen tegen hen.

Dus ook dat record blijft in onze handen.  8)

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #137 Gepost op: maart 01, 2021, 04:52:04 pm »
Top 4 wordt idd (heel) moeilijk. Anderlecht en Oostende zijn de concurrenten voor dat vierde plekje. Als we gaan winnen op Anderlecht, en Oostende pakt max. 3/6 tegen Gent en Moeskroen; dan ligt alles open voor de laatste drie speeldagen!!

Top 8 is zeker doenbaar, ik denk met 5 op 15 halen we het.

Anderlecht is zo wisselvallig.
Je kan er volgende week 5-0 verliezen, meer even goed 0-2 winnen.

Oostende lijkt voor mij idd zekerheid voor POI

Ik durf zeggen dat Genk mss nog niet zeker is.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #138 Gepost op: maart 01, 2021, 05:49:15 pm »
K*trijk is 8 duels ongeslagen geweest tegen ons, dikke proficiat hoor.

Wij waren van 2010 tot 2014 !! 11 duels op rij ongeslagen tegen hen.

Dus ook dat record blijft in onze handen.  8)
Derbyheersers  ;D ;D
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

• Leden
« Reactie #139 Gepost op: maart 01, 2021, 05:58:45 pm »
Amen.
Tuurlijk is alles bonus. Seizoen voor mij ook al geslaagd! Maar een beetje voorzichtig dromen van het onverwachte succes kan toch geen kwaad? Het is al 3 seizoenen geleden dat we competitief nog een doel hadden zo dicht op het einde van het seizoen.