- 'Ons groot spandoek met opschrift ligt nog bij onze buren. Op politiebevel werd ons spandoek hardhandig afgenomen door stewards.
- De spelers hebben zich daar blijkbaar redelijk tegen verzet want een steward heeft daarbij zijn vinger ontwricht.
- Samen met Patrick hebben we er alles aan gedaan om hem gisteren terug mee te brengen naar huis , maar zonder resultaat. Politie stelde zich zeer agressief op tegenover ons. Ik mocht er niet mee naar buiten omdat de politie onze veiligheid daar niet kon garanderen als we met doek op straat kwamen 😂
Wel werd ons beloofd dat ik maandag ons doek mag gaan halen. Die kleine vlag van onze sfeergroep is gelukkig al terug mee met dank aan Sciandri. Gij zag het gebeuren en heeft ze snel in zijn zakken gestoken 💪🏻.
- Davy was gisteren toch wel wat ongerust omdat hij vreest dat de actie van de spelers gevolgen zal hebben. Na reacties gisteren van politiediensten denk ik eigenlijk net hetzelfde. Wel zo dat we steun krijgen van ons clubbestuur 👊🏻🙏🏻
- Na extra lobbywerk van Patrick blijkt dat we onze spandoeken idd niet mochten ophangen door de politiediensten. De reden die ze aangeven is het feit dat er voor en direct na de wedstrijd, supporters van kvk hun actie moesten opbouwen en afbreken. Daardoor konden ze ook onze veiligheid niet garanderen als wij doeken zouden plaatsen op hetzelfde moment.
- Kort samengevat :
Onze buren zijn een grote bende amateurs !!!!
Alvast bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft aan alle acties n.a.v. deze derby !!! ' opgevangen van iemand

Machtig dat het spandoek werd meegesmokkeld en Kortrijk, wa een bende slechte verliezers!!!