Auteur Topic: Speeldag 28 : 27/02/2021 - 20.45u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 22249 keer)

Online varadero

• Leden
Re: Speeldag 28 : 27/02/2021 - 20.45u : K*k - Waregem
« Reactie #80 Gepost op: februari 27, 2021, 11:30:26 pm »
Ik ben misschien een beetje te euforisch, maar voor mij zouden we beter enkele spelers houden, De Bock,Opare,Marcq,Chory mogen van mij zeker blijven.  Er zullen er veel niet akkoord zijn, maar dan is het maar zo.  Chory krijgt hier soms kritiek, maar sorry, dat is voor ons een schitterende spits, die woog op de verdediging, die maakt een schitterende goal, en loopt de ziel uit zijn lijf, goeie mentaliteit.
We moeten dus kijken naar de vervangingen, Srarfi,Sissako,Vossen,Nikos zie ik vertrekken,Bruno zal waarschijnlijk vertrekken, met zijn statistieken gaan er veel ploegen interesse hebben, maar dat maakt dat we toch wat geld gaan hebben hoop ik.
We kunnen echt trots zijn op onze spelers, goeie mentaliteit, over mijn lijk mentaliteit, dat willen we zien, en dat krijgen we nu.  Vertrouwen gaat de hoogte in, vond Seck in zo'n matchen belangrijk, en wat kunnen we op Anderlecht?

Ja, ik zou ook proberen de groep bijeen te houden en gericht te versterken.
Wat was het geweest mochten we het seizoen goed begonnen waren?  :o

Chory zijn enthousiasme/geluk/plezier gezien bij affluiten?
bij oa Opare en Bruno ook ...
Zit blijkbaar goed bij de groep, raar, ik had de indruk dat het toch anders is geweest.
Ja. Unpopular opinion: Berahino verhuren was goed voor ons geld, maar ook voor de groep.
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe hij lag binnen de groep,maar het moest zeker voor het geld denk ik.  Anyway, een groep met vertrouwen, dat is leuk om zien, had de indruk dat Kortrijk bang van ons was, met de ploeg met Meité en Lerager waren we ook zo dominant en hadden we veel meer kansen maar moesten we toch nog een penalty krijgen op het einde, nu had ik NOOIT het gevoel dat KVK iets of wat ging doen.
Voor mij is de kentering begonnen met Chory en met het veranderen van systeem,Govea zal waarschijnlijk een tijdje uit zijn, persoonlijk vind ik dit jammer, want was beter aan het worden,Dury zal waarschijnlijk dan zo spelen zoals na het uitvallen van Govea, ik weet niet of dat een goed idee is, maar goed, we hebben niks te verliezen, zitten in de flow, indien wij in PO-2 zitten is dit al een ongelofelijk sterke prestatie, indien we nu winnen van Anderlecht, ja, dan moeten we er echt voor gaan é.

Eerst nog volgende zondag Club kloppen hé :D

Offline mogul

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: februari 27, 2021, 11:34:47 pm »
Ik ben misschien een beetje te euforisch, maar voor mij zouden we beter enkele spelers houden, De Bock,Opare,Marcq,Chory mogen van mij zeker blijven.  Er zullen er veel niet akkoord zijn, maar dan is het maar zo.  Chory krijgt hier soms kritiek, maar sorry, dat is voor ons een schitterende spits, die woog op de verdediging, die maakt een schitterende goal, en loopt de ziel uit zijn lijf, goeie mentaliteit.
We moeten dus kijken naar de vervangingen, Srarfi,Sissako,Vossen,Nikos zie ik vertrekken,Bruno zal waarschijnlijk vertrekken, met zijn statistieken gaan er veel ploegen interesse hebben, maar dat maakt dat we toch wat geld gaan hebben hoop ik.
We kunnen echt trots zijn op onze spelers, goeie mentaliteit, over mijn lijk mentaliteit, dat willen we zien, en dat krijgen we nu.  Vertrouwen gaat de hoogte in, vond Seck in zo'n matchen belangrijk, en wat kunnen we op Anderlecht?

Zit blijkbaar goed bij de groep, raar, ik had de indruk dat het toch anders is geweest.
Ja. Unpopular opinion: Berahino verhuren was goed voor ons geld, maar ook voor de groep.
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe hij lag binnen de groep,maar het moest zeker voor het geld denk ik.  Anyway, een groep met vertrouwen, dat is leuk om zien, had de indruk dat Kortrijk bang van ons was, met de ploeg met Meité en Lerager waren we ook zo dominant en hadden we veel meer kansen maar moesten we toch nog een penalty krijgen op het einde, nu had ik NOOIT het gevoel dat KVK iets of wat ging doen.
Voor mij is de kentering begonnen met Chory en met het veranderen van systeem,Govea zal waarschijnlijk een tijdje uit zijn, persoonlijk vind ik dit jammer, want was beter aan het worden,Dury zal waarschijnlijk dan zo spelen zoals na het uitvallen van Govea, ik weet niet of dat een goed idee is, maar goed, we hebben niks te verliezen, zitten in de flow, indien wij in PO-2 zitten is dit al een ongelofelijk sterke prestatie, indien we nu winnen van Anderlecht, ja, dan moeten we er echt voor gaan é.

Eerst nog volgende zondag Club kloppen hé :D
Ja, maar dat is geen rechtstreekse concurrent en daar verwacht ik niet dat we punten pakken, de Coronamannen zullen wel terug zijn.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: februari 27, 2021, 11:43:08 pm »

Waarom denk je dat?
Teveel vedette allures?
Ik ben geen insider dus ben nie zeker, maar Saido (met z'n mateke Larin) lijkt mij te veel van een hoofdrolspeler, van een primadonna, en Zulte Waregem is een ploeg van werkers. Kijk naar de huidige kern: Bruno is een goalgetter, zeker, Dompé loopt met de bal, zeker, maar iedereen werkt voor de ploeg. Iedereen, Vossen ook.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #83 Gepost op: februari 27, 2021, 11:49:00 pm »
,

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #84 Gepost op: februari 28, 2021, 12:14:25 am »
De zak van Ollie

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: februari 28, 2021, 12:19:16 am »
We zijn ongeslagen met die lelijke groene shirts  :)

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #86 Gepost op: februari 28, 2021, 12:20:47 am »
💜💜💜

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: februari 28, 2021, 01:19:37 am »
We zijn ongeslagen met die lelijke groene shirts  :)

Lelijk zijn ze idd wel!

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #88 Gepost op: februari 28, 2021, 01:57:29 am »
Het is ongekend wat voor metamorfose dit team heeft doorstaan. Ik vergelijk ze zelf een klein beetje met ons team in 2006. Veel Belgen, niet de beste voetballers maar wel strijders. Begin dit seizoen nooit gedacht dat we dit gingen brengen. Ik denk dat we SLC daarvoor mogen complimenteren, die mannen hebben met hun signalen begin dit seizoen de coach & groep toch wakker gemaakt. Ook in het bestuur zijn ze door die acties wakker geworden.

Deze groep bijéén houden kun je doen maar wel met gerichte versterkingen.

En nu EUROPA IN!!!!!!!

Offline belli

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: februari 28, 2021, 07:48:00 am »
Terechte uitslag.
Enige ploeg die wou voetballen won.
Ge moet maar durven, thuis spelen en gewoon op de counter loeren en eigenlijk niet willen voetballen.
Dat veld ziet er beter uit dan het onze maar is quasi even slecht.
Marcq heeft echt n metamorfose ondergaan. De leider die voorop loopt,inzet toont en goed speelt.
2de goal was best n mooi doelpunt.
Chory legt breed, Vossen trekt met zn loopactie.n verdediger mee en Chory knap binnen.
Tzag er zo makkelijk uit😀.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: februari 28, 2021, 07:55:24 am »
Was het goed? Niet echt, neen.
Was het verdiend? OVERVERDIEND!!!
Deed het deugd? EN NOG GEEN KLEIN BEETJE, GODVERDOMME!!!
Nee, onze beste wedstrijd was het zeker niet, daarvoor was het technisch niveau (veel) te laag. Onzuivere passing, verkeerde keuzes, slechte positionering bij momenten,...
Wat het verschil maakte met Krotrijk en met onze eigen prestaties in de eerste seizoenshelft was dat er meer strijd was, bezieling. Iedereen was bereid die extra meter te lopen voor het team.
De Marcq die we nu al een paar weken aan een stuk bezig zien is daar de exponent van ( al speelde ook hij gisteren niet zijn beste wedstrijd ). Hij ziet het spel, breekt keer op keer het spel en het ritme van de tegenstander, desnoods door een klein professioneel foutje. Bovendien is ie behoorlijk balvast, gaat ie nooit geen zotte dingen doen en orchestreert van achteruit wat er voorin moet gebeuren. Zet daar nu nog een technisch vaardige 10 voor mét loopvermogen en je hebt echt wel iets om op te bouwen. ( En neen, in Govea zie ik dat niet. )
Naast Marcq deze keer ook een pluim voor Debock die in de eerste helft gewoonweg onze beste man was.
Goed waren in mijn ogen ook Bostyn, Dompé, Seck ( zowaar voetballend niet slecht deze keer! ), Vossen ( niet meer de koele killer van vroeger neen, maar wat een inzet! ), Chorý ( ik weet niet of die aankoopoptie realistisch is, maar vind anders maar zo'n targetman die bovendien niet te beroerd is om de tegenstander constant te gaan opjagen. Én dan nog eens prima gelopen en afgewerkt bij die goal! ) en de invalbeurt van Pletinckx.
Minder in deze match vond ik Opare, Humphreys, Deschacht en Bruno.
Je zou kunnen zeggen dat de vuilkarre echt zwak was, maar dat zou oneer doen aan de prestatie van het team gisteren. De tegenstander is maar zo sterk als je hem laat zijn.
Chapeau voor de teamprestatie en nu op naar bruhhe voor de revanche voor de beschamende prestatie van in de heenronde... Doe mij maar een Kievke!
FORZA ESSEVEE!!!

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: februari 28, 2021, 08:44:18 am »
Na deze match heb ik 1 prangende vraag... Wie o wie maakt er een GIF van Timothy Derijck die dacht te kunnen jongleren als Maradonna?  ;D ;D ;D
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline goessaert

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: februari 28, 2021, 08:51:07 am »
Wat een metamorfose heeft deze ploeg ondergaan. Schitterend gewoon. Nooit gedacht na 10 speeldagen dat we op de 5deplaats gingen staan en mee gingen doen voor play pff 1-2 plaatsen. (Nuja ik denk dat niemand dat gedacht had). Nu naar Brugge en Anderlecht

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: februari 28, 2021, 08:51:32 am »
Na deze match heb ik 1 prangende vraag... Wie o wie maakt er een GIF van Timothy Derijck die dacht te kunnen jongleren als Maradonna?  ;D ;D ;D

Schitterend beeld was dat ;D ;D

Offline gunther

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: februari 28, 2021, 08:57:18 am »
nice potje framing:
https://www.facebook.com/kvkofficieel/posts/3751038434941881

andere kant:
https://twitter.com/Maessie/status/1365711943441539074

mooi eerbetoon aan het personeel bij azgroeninge van de "derbyheersers"...

wat een verschil bij onze keep-cool en inzet; proficiat!

Offline kristof

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: februari 28, 2021, 08:57:43 am »
Zalig, wat hadden we er graag bij geweest.

Waarom zat De Smet niet in de selectie? Simpelweg gepasseerd? Hopelijk houdt men voor volgend seizoen, in hun aankoopbeleid, rekening met onze jeugd. Want ik denk dat den essevee goud in handen heeft. Moeten natuurlijk wel hun kans krijgen...

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: februari 28, 2021, 09:39:12 am »

Waarom zat De Smet niet in de selectie? Simpelweg gepasseerd? Hopelijk houdt men voor volgend seizoen, in hun aankoopbeleid, rekening met onze jeugd. Want ik denk dat den essevee goud in handen heeft. Moeten natuurlijk wel hun kans krijgen...
2, Mathieu is de ideale vervanging voor Govea

Offline mogul

• Leden
« Reactie #97 Gepost op: februari 28, 2021, 09:39:55 am »

Nu Govea gekwetst is denk ik wel dat De Smet terug in de selectie zal zitten, De Smet viel heel goed in op Eupen, speelde sterk in Beveren en 1ste helft OHL, voor mij zou hij toch mogen invallen en minuten mogen pakken, ik snap echt niet dat een Collasin en een Nikos de voorkeur krijgen op een De Smet, dat zal met afspraken te maken hebben met makelaars en dergelijke? 

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: februari 28, 2021, 09:40:21 am »
Dat was geweldig  ;D

Online Porky

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: februari 28, 2021, 09:41:32 am »

Nu Govea gekwetst is denk ik wel dat De Smet terug in de selectie zal zitten, De Smet viel heel goed in op Eupen, speelde sterk in Beveren en 1ste helft OHL, voor mij zou hij toch mogen invallen en minuten mogen pakken, ik snap echt niet dat een Collasin en een Nikos de voorkeur krijgen op een De Smet, dat zal met afspraken te maken hebben met makelaars en dergelijke? 

Denk dat de smet geblesseerd was.
Zag hem oefeningen bij esseveemedical