We spelen een erg goede wedstrijd tegen een moeilijke tegenstander en ik lees hier vooral veel negatieve dingen 
Neen, we het gaat vooral over Dury zijn zever.
We speelden goed op Charleroi, maar zoals Woaregem gisteren ook zei, zo overweldigend was dat allemaal niet. Maar de punten zijn er, dus dat is fantastisch!!!
Ik hoop vooral dat ze zich weer niet miskijken op het feit dat we punten pakken, maar qua voetbal niet zo top zijn.
Paar jaar geleden hebben we dat ook eens gehad toen we POII wonnen. Men miskeek zich ook
Jaar later mochten we weer vechten tegen degradatie...
Nu klink jij zoals Dury na die 4-0 nederlaag in Genk, de toekomstige kampioen en waar niemand met Kaya wilde spelen, en Dury hem toen maar vervangde na de rust. Volgend jaar wilde Kaya weg, hoe zou dat komen?
Meestal ben ik het meer dan eens met uw commentaar, nu niet, kan gebeuren. We hadden toen een goeie ploeg, maar Dury wilde nog meer, jezus, de ploeg van toen,o.a.
Hamalainen,de beste Baudry,Kaya,Oliynika,Harbaoui,De Sart(veel te weinig geloof van Dury)Bongonda,De Pauw,De fauw(zijn laatste goe jaar)Doumbia(verkloot door Dury, sorry voor de woorden)Coopman,Leya Iseka. Het probleem toen was/is nog altijd hetzelfde, Dury speelde te lang te aanvallend(we haalden een 5 op 33, was dat een 10 op 33 speelden we altijd PO-1!!!)toen we Europees speelden en zette spelers op rare plaatsen. Dury zei dat de ploeg te zwak was en het jaar daarop veel beter moest zijn, we waren het jaar daarop veel slechter en er gingen spelers weg die absoluut niet weg moesten maar weg wilden, volledige verkeerde inschatting van Dury en Cordier.
We gaan realistischer moeten zijn hoor, en voor mij was het voetbal op Charleroi best ok, daarnaast hebben we geen geld om dure aankopen te doen, dan moeten we de scouting aanspreken, en de kopstukken bij onze club geloven te weinig in de scouting, terwijl er veel goeie spelers rondlopen die vrij komen dit jaar, ik ben eens benieuwd wat ze gaan doen.
Het niveau gaat niet hoger worden volgend jaar, dat is de realiteit, indien wij een beetje normaal deden in het begin van het jaar dan hadden we waarschijnlijk nooit op de voorlaatste plaats gestaan en waren we een punt of 6 rijker. En we hebben echt matchen gewonnen met veel geluk, maar dat hoort erbij.