Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik van mening ben dat ze opzettelijk de beker hebben laten schieten.
Meer matchen, en we hebben al een drukke agenda, het veld, geen extra kosten (zonder extra inkomsten), ...
Zou ik zo nog niet denken.
Bij ons hangt er altijd een mooie bonus aan die beker
Welke bonus?
D'r zijn extra wedstrijden maar er zijn geen bezoekers/recette.
De beker finale spelen zit er niet in (finale zal wss ook zonder bezoekers/recette zijn)
Plus ... meer wedstrijden op de grasmat, minder tijd om ze te vervangen na de competitie.
't is een gevoel hé ...
Winstpremie(s) voor de spelers en de staff.
... moeten ze dan ook niet uitkeren.
Nee, maar de spelers willen wel de winstpremie.
Voila.
Er zijn velen die zeggen dat ze niet winnen omdat ze geen geld hebben...
Denk eens 2x na.
Welke speler laat nu een winstpremie schieten?
Als ik hier lees dat de helft van onze titularissen tussen de €500 en €800k verdienen, dan kan die bonus hun weinig schelen denk ik.
Allemaal goed en wel, maar dan zijn het straffe spelers met enorm veel techniek, De Bock bewust op de paal dus

, Collasin paar kansen express missen,en ook de scheidsrechter doet mee door geen penalty's te geven en Sammy heeft zo weinig eergevoel dat hij die pakbare bal toch laat lopen

.
Onderschatting,vermoeidheid, geen zin bij sommige spelers, kan ik allemaal inkomen, maar dat ze die wedstrijd bewust laten schieten,
dat is totale onzin, dan trap je die bal op de paal niet, dan heb je ook die kansen niet, dan stel je nog meer jongeren op.