Auteur Topic: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee  (gelezen 18964 keer)

Offline belli

• Leden
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 13, 2021, 09:42:09 pm »
Goed dat we net zoals Stvv wilden voetballen en zo n match hebben gezien met veel kansen en winst voor ons.
Als voetballiefhebber zijn dat mooie wedstrijden om te zien.
Spelers kunnen zich ook onderscheiden zo.
Ja Stvv had in de 1ste helft de beste kansen.
Wij hadden er ook (zelfs n immense om snel op 0-1te komen.

1) Bruno stond id spits
2) Govea geeft eindelijk s n diepe pass...mooie assist.
3) prestatie Marcq weer goed (Dompe,bostyn ook).

Ik zie liever n match met kansen die goed op en af gaat.
Verdiende stvv a de rust voor te staan? Ja
Zijn we door hen weggespeeld eerste helft? Neen.waren eerste 25 min zelfs beter.
Kon stvv dat volhouden id 2de helft?neen...
Conclusie:twas al zo slecht nog niet

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: februari 13, 2021, 09:49:43 pm »
 @ d Trulliaj : Jazeker, hadden we woensdag voor de beker moeten spelen,dan hadden we waarschijnlijk niet meer de nodige energie en vechtlust om onze voorsprong te behouden. Want vergeet niet , STVV speelde zo slecht niet en heeft een goeie fysieke conditie.
Maar wat ik ook nog zou willen zeggen : De spelers die ons de redding bezorgd hebben zijn : Bostyn en Bruno. De anderen ook natuurlijk maar zonder een goeie keeper en afwerker, stonden we nu op een zware degradatieplaats.
En a propos : Wat het geluk betreft : Bij de rust had het al gemakkelijk 2 of 3 - 0 kunnen staan, met dank aan De Heer Suzuki die de kansen de nek omwrong. Het zou het einde van de match geweest zijn.
Gelukkig niet.
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2021, 09:57:18 pm door isidoor »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: februari 13, 2021, 09:53:30 pm »
d_Trulliaj : Jazeker, daardoor hadden we de nodige energie en vechtlust, waardoor we onze voorsprong konden behouden.( wel met het nodige geluk weeral)
Maar wat ik ook nog zou willen zeggen : De spelers die ons de redding bezorgd hebben zijn : Bostyn en Bruno. De anderen ook natuurlijk maar zonder een goeie keeper en afwerker, stonden we nu op een zware degradatieplaats.
En a propos : Wat het geluk betreft : Bij de rust had het al gemakkelijk 2 of 3 - 0 kunnen staan, met dank aan De Heer Suzuki die de kansen de nek omwrong. Het zou het einde van de match geweest zijn.
Gelukkig niet.
Dankzij Bostijn imo en niet dank aan Suzuki, moest Suzuki nu huizenhoog overschieten, ja dan wel,nu niet.

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: februari 13, 2021, 10:01:01 pm »
Die Suzuki is me toch een goede speler. Deschacht, Humphreys, De Bock en vooral Opare wisten er vaak geen raad mee.

We begonnen vrij goed met een heel goede kans voor Bruno - die te verrast was dat hij 1 op 1 stond met Schmit - en voor Vossen met een sterke redding van de STVV goalie. Daarna, vooral onder impuls van een immer bedrijvige Suzuki neemt St-Truiden de match in handen, maar o.a. dankzij een alerte Bostyn halen we de rust met de nul op het bord.

2 knappe flitsen kort na rust beslissen de match, Dompé doet wat hij goed kan, met een dribbel knijpt hij naar binnen en jast de bal in de verste hoek tegen de touwen. Daarna een counter uit het boekje, een beetje à la de Rode Duivels tegen Japan, een heel alerte Bostyn die de tegenaanval onmiddellijk lanceert en een magistrale pass van Govea die Bruno in stelling brengt.

Je kan dit een overwinning op een diefje noemen, maar we hebben toch wel wat kansen gecreëerd en ons niet ingegraven. Bij de mindere : Seck, veel goede wil, maar ook veel balverlies door z’n technische beperkingen. Vossen, zoals gewoonlijk veel te veel balverlies, Opare zoals gewoonlijk veel te nonchalant en te zwak in de dekking.

Bostyn en Dompé bij de betere. Onze 3 mans defensie Humphreys, Deschacht en De Bock zagen soms sterretjes tegen Suzuki. Ik kreeg het ook nog benauwd toen Cameron een (te) korte terugspeelbal naar Bostyn stuurde waardoor Louis slecht uittrapte. Gelukkig werd het daaropvolgende doelpunt terecht afgekeurd.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: februari 13, 2021, 10:13:15 pm »
"Ik ben heel tevreden met de kwaliteit die ik gezien heb. We hebben heel veel gecreëerd en al voetballend onze beste prestatie neergezet onder mij"

-Peter Maes.  :)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: februari 13, 2021, 10:19:06 pm »
"Ik ben heel tevreden met de kwaliteit die ik gezien heb. We hebben heel veel gecreëerd en al voetballend onze beste prestatie neergezet onder mij"

2. En wij winnen daarvan é, zwak STVV, hoe kun je dat nu zeggen? Snap ik niet. 

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: februari 13, 2021, 10:21:00 pm »

2. En wij winnen daarvan é, zwak STVV, hoe kun je dat nu zeggen? Snap ik niet.
Idk, kijk naar Isidoorke. Sommige andere mensen doen dat hier, misschien niet vandaag maar zeer vaak.

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #67 Gepost op: februari 13, 2021, 10:36:58 pm »
Je wint van een team dat beter is dan het onze. Bostyn is voor mij nu al speler van het seizoen. Bruno sluit daar kort bij aan. Complimenten voor de heren die er zelf voor gezorgd hebben dat we gered zijn door strijd en ervaring.

Nog 1 wedstrijd winnen, de belangrijkste ...

Sportieve cel: Aan het werk! Nu beginnen met volgend seizoen! Driehoek middenveld!!! De motor van ons team MOET veranderen.

Offline belli

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: februari 13, 2021, 10:44:08 pm »
Als er hier zijn die vinden dat we veel geluk hebben gehad dan zijn er in sommige wedstrijden voor de winterstop mirakels gebeurd (in ons voordeel).
Was gewoon n goeie wedstrijd tegen n goeie tegenstander.
We speelden net als Stvv vooruit,waardoor er veel kansen waren..
De doelpunten waren v heel mooie makelij!!

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: februari 13, 2021, 10:46:07 pm »
Trivia: wij hebben nu al meer punten gepakt dan de team van 2019-2020. Met twee wedstrijden minder.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: februari 14, 2021, 12:05:25 am »
we winnen dankzij Bostyn
Govea mag van geluk spreken
STVV ni zwak, wij vooral slim
niet blind gevoetbald maar geconcentreerd
We speelden anders dan anders tegen Maes
niet naïef naar voren

Offline mogul

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: februari 14, 2021, 12:29:34 am »
we winnen dankzij Bostyn
Govea mag van geluk spreken
STVV ni zwak, wij vooral slim
niet blind gevoetbald maar geconcentreerd
We speelden anders dan anders tegen Maes
niet naïef naar voren
Komt vooral door gedisciplineerd spelen van oa Dompé,Govea en de hele ploeg, vond Opare wel de zwakste van allemaal,speelde imo zijn zwakste wedstrijd voor ons.   En Govea, tja,was geel maar voor mij niet meer dan dat, was zeker fout, maar stond per ongeluk op voet van Brûls in de val. 

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: februari 14, 2021, 07:51:21 am »
We zijn gered en dat is het belangrijkste.

Nu moeten we streven naar de achtste plaats. En het is niet onrealistisch.  We zitten wel nog met matchen tegen Standard, de Veekaa, Anderlecht, Club Brugge en Gent. We zou outsiders voor die plaats.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: februari 14, 2021, 08:47:48 am »
We zijn gered en dat is het belangrijkste.

Nu moeten we streven naar de achtste plaats. En het is niet onrealistisch.  We zitten wel nog met matchen tegen Standard, de Veekaa, Anderlecht, Club Brugge en Gent. We zou outsiders voor die plaats.

Laat ons maar rustig blijven.
8ste plaats is niet voor ons, er zitten veel betere voetballende ploegen rondom ons (Leuven, Beerschot en vooral Mechelen)
Laat ons na de reguliere competitie maar rap volgend seizoen voorbereiden!!! Veel belangrijker.

Laat ons nu eindelijk nog eens winnen van de buren. Dat is nog belangrijker

Je moet stillekes gaan weten wat je volgend seizoen met Marcq en Deschacht wil doen.
Tis de moment om Sissako te laten spelen, om er nog wat geld van te maken.
Kijk wat een Sylla en Thiam waard zijn (met degelijke invalbeurten en niet 10minuutjes)
Laat Chory zoveel mogelijk spelen om te kijken of je de aankoopoptie wil lichten.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2021, 08:55:04 am door San Iker »

Offline japarov

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: februari 14, 2021, 10:04:47 am »
Oli kan jaar bijtekenen maar beslist pas in maart wat ie gaat doen .

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: februari 14, 2021, 10:23:13 am »

Alle respect voor Deschacht, maar komaan die moet je toch geen jaar meer laten bijtekenen...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: februari 14, 2021, 10:26:58 am »

Alle respect voor Deschacht, maar komaan die moet je toch geen jaar meer laten bijtekenen...

Dat snap ik ook niet.
Is men blind voor zijn fouten?
Maarja, favorietje van Dury, dan mag je alles.
Want heey, ie heeft ne keer een sprintduel gewonnen tegen onze rapsten.

Hopelijk houdt Olli de eer aan zichzelf.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: februari 14, 2021, 10:37:27 am »

Dat snap ik ook niet.
Is men blind voor zijn fouten?
Maarja, favorietje van Dury, dan mag je alles.
Want heey, ie heeft ne keer een sprintduel gewonnen tegen onze rapsten.

Hopelijk houdt Olli de eer aan zichzelf.

Je kan hem ook nog een jaar geven voor de kleedkamer..

Nu inderdaad kansen geven aan Thiam en sylla.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: februari 14, 2021, 11:45:02 am »
Oli hoopt op iets van Anderlecht, een functie, we zullen rap weten of dat iets wordt.  Indien hij dat niet krijgt denk ik dat hij nog een jaar zal bijtekenen.
Oli begon slap aan de competitie, dan had hij een goeie periode, nu is het terug iets minder.  Doet mij denken aan het voor-voorlaatste seizoen van De fauw, die wisselde dan ook nog goeie matchen met slechte.
In ieder geval, de passage van Deschacht bij ons kan men toch omschrijven als goed, veel beter dan ik had verwacht, ik was absoluut geen voorstander, maar ik was verkeerd.  Of hij nu nog een jaar blijft of niet, men moet altijd de beste kiezen,Humpreys zeker, en dan moet je kiezen tussen Deschacht en Pletinckx.  Ewoud was vorig jaar goed, nu haalde die zijn niveau niet, volgend jaar misschien wel terug.
Ik hoop ook op een deftige, jonge, Belgische cv, maar is dat realistisch? Imo ligt ons pijnpunt meer op de 6,8,10, ik zou daar eerst werk van maken en de weinige centen die we hebben daar eerst aan spenderen, en hebben we geen meer over, dan zou ik toch overwegen om Oli nog een jaar te houden, om te depanneren of zoals hij het gewoon is, om zijn plek met prestaties te claimen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: februari 14, 2021, 11:57:39 am »
Oli hoopt op iets van Anderlecht, een functie, we zullen rap weten of dat iets wordt.  Indien hij dat niet krijgt denk ik dat hij nog een jaar zal bijtekenen.
Oli begon slap aan de competitie, dan had hij een goeie periode, nu is het terug iets minder.  Doet mij denken aan het voor-voorlaatste seizoen van De fauw, die wisselde dan ook nog goeie matchen met slechte.
In ieder geval, de passage van Deschacht bij ons kan men toch omschrijven als goed, veel beter dan ik had verwacht, ik was absoluut geen voorstander, maar ik was verkeerd.  Of hij nu nog een jaar blijft of niet, men moet altijd de beste kiezen,Humpreys zeker, en dan moet je kiezen tussen Deschacht en Pletinckx.  Ewoud was vorig jaar goed, nu haalde die zijn niveau niet, volgend jaar misschien wel terug.
Ik hoop ook op een deftige, jonge, Belgische cv, maar is dat realistisch? Imo ligt ons pijnpunt meer op de 6,8,10, ik zou daar eerst werk van maken en de weinige centen die we hebben daar eerst aan spenderen, en hebben we geen meer over, dan zou ik toch overwegen om Oli nog een jaar te houden, om te depanneren of zoals hij het gewoon is, om zijn plek met prestaties te claimen.

Die Thiam is 16 zeker
Geef die zeker een kans.
Is blijkbaar op z’n 16de al een pak beter dan Thiel nu.
Dus laat die jongen proeven van het grote werk.
Dan pas weet je of het te vroeg is of niet.
Wie weet is het een ontdekking.

Je gaat dan een 16-jarige toch nie afremmen door iemand van 40??
Pletinckx eigenlijk idem.
Ga je die afremmen door Deschacht?
Dat is misschien (heel misschien!!!) u kapitaal e.