Oli hoopt op iets van Anderlecht, een functie, we zullen rap weten of dat iets wordt. Indien hij dat niet krijgt denk ik dat hij nog een jaar zal bijtekenen.
Oli begon slap aan de competitie, dan had hij een goeie periode, nu is het terug iets minder. Doet mij denken aan het voor-voorlaatste seizoen van De fauw, die wisselde dan ook nog goeie matchen met slechte.
In ieder geval, de passage van Deschacht bij ons kan men toch omschrijven als goed, veel beter dan ik had verwacht, ik was absoluut geen voorstander, maar ik was verkeerd. Of hij nu nog een jaar blijft of niet, men moet altijd de beste kiezen,Humpreys zeker, en dan moet je kiezen tussen Deschacht en Pletinckx. Ewoud was vorig jaar goed, nu haalde die zijn niveau niet, volgend jaar misschien wel terug.
Ik hoop ook op een deftige, jonge, Belgische cv, maar is dat realistisch? Imo ligt ons pijnpunt meer op de 6,8,10, ik zou daar eerst werk van maken en de weinige centen die we hebben daar eerst aan spenderen, en hebben we geen meer over, dan zou ik toch overwegen om Oli nog een jaar te houden, om te depanneren of zoals hij het gewoon is, om zijn plek met prestaties te claimen.