flauwste in weken
hoe is da toch mogelijk
kan toch ni door Oli komen dater geen leven in de ploeg zit
we speelden niet met 11 of na rood met 10
we speelden met 8
Marcq niks
Govea niks
Seck niks (zeker ni in den aanval)
altijd ook da zelfde patroon
altijd vanaf dezelfde flank starten
proberen
gaat ni
naar opare zijne kant
door centrum nooit
want Seck en Marcq kunnen et ni
ik blijf erbij
tegenstanders sturen geen scouten meer
die weten al hoe we spelen
lusteloze uitgebluste bende omhooggevallen voetballerkes
Sorry, maar het lag niet aan de inzet, toch niet van de middenvelders en van de verdediging, Bruno en Vossen stoorden van voren een beetje, en af en toe, zeker in de eerste helft, kwamen ze ook meeverdedigen, in tweede helft al veel minder. Het is volledige onmacht.
Gebrek aan creativiteit van de spelers, ge kunt van die spelers niet verwachten dat ze zoals een Bongonda een actie gaan opzetten, en inzicht van de coach, en ja, het is een excuus wanneer je Dompé en Chory en Oli en zelfs De Bock(ik weet het, ben geen fan van hem, maar is duidelijk beter dan Bianda)mist, maar dat je niet start met Srarfi, is zogezegd licht gekwetst maar toch 45 minuten kunnen voetballen, is te zot voor woorden.
We komen dan 0-1 achter en geen reactie op de bank, Bianda krijgt rood, en geen reactie op de bank, tenzij dat Srarfi de volledige linkerflank moet doen, pas op 12 minuten voor tijd onderneemt Dury iets, veel te laat.
Er is een gebrek aan inzicht bij de technische staf, er is amper een plan A, laat staan C of D. We misten creativiteit op het veld maar ook bij de technische staff, het kan toch niet zijn dat die 3 kerels, die dagelijks bezig zijn met het team, nu nog niet weten dat onze ploeg bepaalde dingen gewoonweg NIET KUNNEN!
Het is zoals Die Hard Esseveer schrijft, wij moeten het spel niet proberen te maken, ook thuis niet,WE KUNNEN DAT NIET! en zeker niet wanneer we 5 sleutelspelers missen of niet opstellen. En dan zie je zo'n Nikos in de eerste helft alle akties op links doen mislukken,ik snap dit niet.