Dompé
Bruno
Seck Govea
Srarfi Marcq Opare
De Bock Deschacht Humpreys
Bostyn
Dat zou mijn persoonlijke opstelling voor morgen zijn, ben op dat vlak altijd benieuwd wat het zal worden.
Gewoon de 11 van tegen Cercle behouden, ja zelfs met de Griek
Tis gewoon een schande dat die Griek nog maar in de selectie zit.
Dit is gewoon het voorbeeld van hoe onze club verweven zit in een makelaarsweb.
Ik weet het, maar we moeten die kerel nog minstens een match of 2 de kans geven. Schijnt wel een crème van een kerel te zijn. Maar ik weet : het is zeer bizar. Er zijn al betere spelers doorgestuurd geweest na een paar speelminuten. Ik heb bv nooit begrepen waarom die Ankersen geen kans kreeg. Die kerel heeft meer dan 200 matchen in Denemarken gespeeld. Oldrup hetzelfde.
Kijk iemand als die Griek moet je gewoon geen contract geven. Dat was een spits in de Griekse tweede klasse he.
Dus onbegrijpelijk dat die hier terecht komt. Dan nog, geef die een kans in een oefenmatch, kom je direct tot de conclusie dat die werkelijk niets kan. Dat was de oefenmatch tegen Lokeren vorig seizoen. Werd echt door iedereen uitgelachen.
Benieuwd wat er nu achter zijn basisplaatsen schuilgaan. Eens gekeken in de portefeuille van die manager, buiten Larin is daar dus niets...
Diene Panos juist hetzelfde verhaal. Tekent een contract bij Roeselare en plots gaat die in eerste klasse spelen.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe triester ik al deze constructies vind.