Auteur Topic: Speeldag 14 : 29/11/2020 - 16.00u : KAA Gent - Essevee  (gelezen 22256 keer)

Online isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 29/11/2020 - 16.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: november 30, 2020, 10:41:07 am »
Onze analisten hier op het forum golven mee met de coronagolven. Eerst algemeen geklaag, kommer en kwel, dan na de overwinning in Cercle, één en al positiviteit, dan na de match tegen Mechelen weeral negativiteit tot en met. En nu weer na de wedstrijd in Gent niets dan lovende woorden. Je zou het eens in grafiekvorm moeten kunnen bekijken. Er is natuurlijk niks mis mee en het zal wel "des mensen" zijn zeker.

Online belli

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: november 30, 2020, 11:00:37 am »
Dury zegt zelf dat de prestaties 'golvend' zijn.
en ja, bij Gent waren er afwezigen.
ik heb vooral gezien dat er bij Gent normaal nog voldoende kwaliteit op het veld zou moeten staan.
er zullen er zeggen: het kon anders gelopen zijn (in het begin).
tja, tegen Club moesten we ook eerst scoren.
gewoon terechte winst.
Kums??!! man hoe slecht was die.
alsof Vadis alles alleen moest doen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: november 30, 2020, 11:07:57 am »
Onze analisten hier op het forum golven mee met de coronagolven. Eerst algemeen geklaag, kommer en kwel, dan na de overwinning in Cercle, één en al positiviteit, dan na de match tegen Mechelen weeral negativiteit tot en met. En nu weer na de wedstrijd in Gent niets dan lovende woorden. Je zou het eens in grafiekvorm moeten kunnen bekijken. Er is natuurlijk niks mis mee en het zal wel "des mensen" zijn zeker.
  En weet je hoe het komt dat het zo switcht?  Omdat het contrast zo groot is, zeker qua beleving, grinta,plan, inzet,juiste spelers op de juiste plaats.  Wanneer de inzet optimaal is en de spelers en coach er volledig voor gaan, dan mogen ze nog verliezen,er gaat veel minder kritiek zijn.  Spelen we zo tegen Mechelen 90 minuten lang dan verliezen we ook niet, ge moet blind zijn om dat verschil NIET te zien.
En het is duidelijk toch, wanneer we gegroepeerd spelen, met veel mensen achter de bal, dan zie je plots kwaliteiten bij spelers, Oli speelde bv. zijn beste wedstrijd van het seizoen, juist omdat hij hulp kreeg van de hele ploeg.  Ze hielpen elkaar,er was geen een die er de kantjes van af liep.
Ik vond De Bock de enigste zwakke  schakel gisteren, vooral omdat hij vaak domme dingen doet en zijn passing niet goed is.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: november 30, 2020, 11:18:51 am »
ik heb vooral gezien dat er bij Gent normaal nog voldoende kwaliteit op het veld zou moeten staan.
gewoon terechte winst.
Ja, hoe Kums,Mohamadi,Montes,Bezus,Odijdija,Ngadeu nu spelen, je zou denken dat het prutsspelers zijn, maar die hebben ook geen vertrouwen, geen goeie coach, en veel afwezigen, maar dan nog,het is een topclub, die moeten dit kunnen opvangen.
Volgende match is belangrijk voor ons, winnen we die dan zijn we vertrokken, na Mechelen zag ik het heel somber in, nu is er toch weer hoop.

Online belli

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: november 30, 2020, 11:28:19 am »
Nagel op de kop Mogul.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: november 30, 2020, 11:56:21 am »
gewoon terechte winst.
tuurlijk was Kums slecht met een goeie Seck die hem heel goed uit de match hield.

Online Porky

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: november 30, 2020, 12:14:18 pm »

Terecht toch..
Vind je het normaal dat ze de ene week  wel en de andere week het niet kunnen..

Wat me vooral opviel was dat alle spelers toch naar Dury gingen n'a de match.. Lijkt er dus niet op dat spelers Dury buiten willen..

Offline Fanatic

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #87 Gepost op: november 30, 2020, 12:30:03 pm »
Systeem waar iedereen zich goed kan ontplooien. Bijna 100% zeker dat dit van Simons komt dus Dury past zich weldegelijk aan. Ook al moet het 12 speeldagen duren. Wel opvallend dat er weer gretig gecoached werd door Dury en Simons. Iets wat tegen Mechelen dan weer niet het geval was. Toch vreemd.

Online d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: november 30, 2020, 12:32:07 pm »
Ik heb het gevoel dat ons Essevee beter speelt zonder Sissako. Meningen?

Online belli

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: november 30, 2020, 12:41:18 pm »
het gaat niet altijd over voetballen alleen.
Seck was de vorige keren dat hij op het veld stond bij de zwakkere.
Srarfi werd in de rug genomen en Seck heeft hem dit dan uitgelegd.
Dat is elkaar corrigeren en helpen op het veld (verlengstuk van trainer).
Niet iedereen coacht elkaar op n veld.
Sissako zal zn wedstrijden wel nog spelen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: november 30, 2020, 01:17:06 pm »
Ik heb het gevoel dat ons Essevee beter speelt zonder Sissako. Meningen?
Wel, tegen Cercle was hij nog ok,tegen Mechelen was het een ramp, ik weet het, niet op zijn plaats maar dat wil niet zeggen dat hij zo nonchalant en apathisch op het veld moet staan. 
Voor mij is hij intrinsiek onze beste middenvelder, maar met zo'n attitude zoals tegen Mechelen kan niet.  Ging ook in discussie met Dury tijdens KV Mechelen, dan vrees ik dat we hem niet veel meer gaan zien en in de winterstop (ook met ons financieel precaire situatie in het achterhoofd)zal hij waarschijnlijk wel vertrekken.

Online belli

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: november 30, 2020, 02:38:04 pm »
De vraag die we ons ook mogen, moeten stellen: waarom stond Opare daar niet de vorige wedstrijden?
volgens mij omdat hij  er verdedigend ook teveel keren niet stond bij een tegendoelpunt. bij bepaalde tegendoelpunten was hij in de verste verte niet te bespeuren (tegen Antwerp bijvoorbeeld...2 keer).
Gisteren maakten we het eerste doelpunt door zijn aanvallende actie en daarnaast was hij er 90 minuten met zijn hoofd bij (ook verdedigend). Je hoorde de trainers soms zelfs roepen dat hij meer naar voor moest gaan.
Eigenlijk zijn er weinig verdedigers die zo'n actie zoals bij de eerste goal kunnen doen.

Online belli

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: november 30, 2020, 02:40:16 pm »
en over Sissako. tja, was tegen Mechelen idd niet zo goed.
werd tegen Cercle ook minder onder druk gezet.
is gewoon niet zijn plaats. immens verschil van voetballen flank of centrum. niet iedereen kan dit allebei.

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: november 30, 2020, 04:20:50 pm »
  En weet je hoe het komt dat het zo switcht?  Omdat het contrast zo groot is, zeker qua beleving, grinta,plan, inzet,juiste spelers op de juiste plaats.  Wanneer de inzet optimaal is en de spelers en coach er volledig voor gaan, dan mogen ze nog verliezen,er gaat veel minder kritiek zijn.  Spelen we zo tegen Mechelen 90 minuten lang dan verliezen we ook niet, ge moet blind zijn om dat verschil NIET te zien.
En het is duidelijk toch, wanneer we gegroepeerd spelen, met veel mensen achter de bal, dan zie je plots kwaliteiten bij spelers, Oli speelde bv. zijn beste wedstrijd van het seizoen, juist omdat hij hulp kreeg van de hele ploeg.  Ze hielpen elkaar,er was geen een die er de kantjes van af liep.
Ik vond De Bock de enigste zwakke  schakel gisteren, vooral omdat hij vaak domme dingen doet en zijn passing niet goed is.

Olli stond nochtans serieus te slapen bij die eerste kansen voor Gent

Online Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #94 Gepost op: november 30, 2020, 04:28:26 pm »
Heb Sissako meer slechte matchen weten spelen dan goeie.

Tegen Cercle en Mechelen stond hij inderdaad niet op zijn plaats, maar zijn attitude liet toen ook te wensen over.

Op Oostende stond hij wel op het middenveld dacht ik en speelde toen ook heel slecht.
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: november 30, 2020, 06:26:39 pm »
3 punten, das het belangrijkste. Was het goed, bwa. Maar dat doet er eigenlijk niet toe op dit moment. Het is zoals Vandenbempt het zegt: in het begin moet je ptn pakken. Dan komt vertrouwen en daarna komt goed spel.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: december 01, 2020, 08:10:54 am »
gewoon terechte winst.
Ja, hoe Kums,Mohamadi,Montes,Bezus,Odijdija,Ngadeu nu spelen, je zou denken dat het prutsspelers zijn, maar die hebben ook geen vertrouwen, geen goeie coach, en veel afwezigen, maar dan nog,het is een topclub, die moeten dit kunnen opvangen.
Volgende match is belangrijk voor ons, winnen we die dan zijn we vertrokken, na Mechelen zag ik het heel somber in, nu is er toch weer hoop.
of Kums heeft terug een dubbele agenda
en hangt het ettertje uit
om de poten van WDD te helpen afzagen
Der zit een ex trainer van Gent toch al efkes
zonder werk EN het is een Bayat mannetje....

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #97 Gepost op: december 01, 2020, 12:31:18 pm »
Onderstaande zaken stemmen me hoopgevend:

• Humphreys: laat EINDELIJK zien waar hie toe in staat is. 2 jaar terug, de voorbereidingswedstrijd OP Deinze vond ik hem al fantastisch spelen, maar op 1 of andere manier kwam het er nog niet uit. Nu zien we eindelijk een jongen met vertrouwen, hopelijk kan hij dit gevoel vasthouden en ook tegen sterkere tegenstander zijn talenten tonen.
  • De viering na een doelpunt: Scoorders die naar de bank toelopen, en ook de bankzitters bij hun vreugde betrekken toont een goede teamspirit. Wat we op dit moment kunnen gebruiken... Uiteraard doet het me een veel deugd ook te zien dat Ceetje nog snel iets fluisterde in het oor van Govea na zijn doelpunt. Een trouwe supporter zal weten wat dat was  ;)
  • Contact tussen de fauw, Dury, Simons én de spelers. Het lijt erop dat Simons en de fauw het verlengstuk zijn naar de spelers toe, en de menselijke kant van onze staff vertalen in de groep. Hopelijk met een positief effect op de lange termijn

Online isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: december 01, 2020, 07:23:38 pm »
Moeskroen gewonnen, geen goeie zaak voor ons. Zo komt de laatste in de rangschikking 2 punten dichter bij ons. Had liever een gelijkspel gezien.

Online d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #99 Gepost op: december 01, 2020, 08:08:14 pm »
Moeskroen gewonnen, geen goeie zaak voor ons. Zo komt de laatste in de rangschikking 2 punten dichter bij ons. Had liever een gelijkspel gezien.
Zo is STVV nog steeds onder ons.