Als je denkt met cynische opmerkingen Dury buiten te krijgen...ok typ dan maar verder. Alleen zal je frustratie alleen maar groter worden...Dompe was betrokken bij alle aanvallen. Die heeft wel degelijk een versnelling. Opare was wel goed. Ook Bostyn deed wat hij moest. Daarnaast zag ik deze keer wel inzet. Was dat niet het codewoord dat iedereen geeist had? OHL liet ons de bal en counterde. Wij wrongen (jawel, ook ik kom daar misselijk van) meerdere kansen vakkundig de nek om. Er IS geen geld of budget. Toen ik indertijd KSVW-supporter was bleven ze uitgeven toen de zak leeg was. Dus...ofwel ga je akkoord (met de nodige frustraties tot gevolg, die zijn logisch. Tegen Brugge was ik zelfs niet ontgoocheld. Er zat nooit meer in. Nu wel. Op naar Antwerp. Wat kunnen we anders doen? Buiten hier de slimste analist te komen uithangen... 
Iedereen ziet wat moet veranderen, maar niemand durft het in Sint-Franky zijn gezicht te zeggen.
Een goeie coach is diegene die een ploeg kan vormen en een systeem kan bedenken dat past met het materiaal dat ie voorhanden heeft, niet een keikop die halsstarrig blijft vasthouden aan een systeem ONGEACHT het voorhznden zijnde materiaal.
En als jij niet wilt inzien dat we met de kern die we hebben wel degelijk in eerste kunnen blijven door anders te gaan spelen, dan ben je stekeblind!
Volledig mee eens, alles moet wijken omdat meneer Dury zijn systeem wil behouden, spelen wij zoals OHL, dan verliezen we niet, ik ben het beu om ieder jaar weer 14 nieuwe spelers te halen en 14 anderen te zien vertrekken.
Voor de tegenstrever is het gemakkelijk om tegen ons te spelen. Ja, deze match hadden we kansen, maar OHL had er nog veel meer en grotere.
Ge kunt toch niet verwachten dat die Griek wonderen gaat doen, ge kunt niet verwachten dat een Seck,Van Hecke,Marcq,Oli dit aankunnen, ge moet dit toch zien als coach, ge moet dit toch weten?
Het heeft allemaal geen zin meer om dit hier te vertellen, het blijft onder die trainer toch altijd hetzelfde,je mag nog 25 nieuwe spelers halen(veel betere gaan we niet kunnen halen, het zal van hetzelfde niveau zijn)het resultaat zal hetzelfde zijn, einde verhaal.