Auteur Topic: Speeldag 8 : 03/10/2020 - 18.30u : OH Leuven - Essevee  (gelezen 19445 keer)

Offline BorisB9

• Leden
Re: Speeldag 8 : 03/10/2020 - 18.30u : Leuven - Waregem
« Reactie #80 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:05:14 pm »
Seck, Humphries, Bruno, Van Hecke en Vossen op de bank.
Van Hecke?
Idd Van Hecke. Veel inzet en wel degelijk voetbaltalent maar voorlopig nog te licht.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:06:39 pm »
Van Hecke?
Goeie gast, goeie inzet, maar iedereen met beetje voetbalverstand ziet dat die jongen te licht is. Maar komt uit eigen jeugd, supporters zijn er zot van (speler van de maand enz;...) en Dury zal hem nu ook niet meer op de bank zetten...
Zijn inzet is uitstekend, en wanneer je de bal laat aan de tegenstander dan is hij nuttig doordat hij altijd druk zet bij de verdedigers, maar wanneer je zoals tegen OHL speelt met constant balbezit dan heb je nog niet veel aan hem.  Maar dan mijn vraag, Seck en Marcq zijn niet te licht maar.... te zwaar misschien?
Te traag misschien?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:09:11 pm »
Van Hecke?
Goeie gast, goeie inzet, maar iedereen met beetje voetbalverstand ziet dat die jongen te licht is. Maar komt uit eigen jeugd, supporters zijn er zot van (speler van de maand enz;...) en Dury zal hem nu ook niet meer op de bank zetten...
Zijn inzet is uitstekend, en wanneer je de bal laat aan de tegenstander dan is hij nuttig doordat hij altijd druk zet bij de verdedigers, maar wanneer je zoals tegen OHL speelt met constant balbezit dan heb je nog niet veel aan hem.  Maar dan mijn vraag, Seck en Marcq zijn niet te licht maar.... te zwaar misschien?
Te traag misschien?
Ja, heb je Mercier zien lopen?  Is ook 33 maar liep er Seck,Marcq,De Bock en Deschacht er vlotjes af om dan een mooi doorsteekpasje te geven.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:18:32 pm »
Van Hecke?
Te traag misschien?
Ja, heb je Mercier zien lopen?  Is ook 33 maar liep er Seck,Marcq,De Bock en Deschacht er vlotjes af om dan een mooi doorsteekpasje te geven.
Was ironisch hé mogul.

Offline belli

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:32:22 pm »
We speelden tegen n ploeg dat kreunt onder de blessurelast.
Mijn verwachtingspatroon is serieus gedaald.
Positie 14 tot 18.
Meer kunnen we niet verwachten aangezien er niks verandert.
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2020, 12:27:41 am door belli »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:39:00 pm »
Van Hecke?
Te traag misschien?
Was ironisch hé mogul.
Ja, dat weet ik, maar de ene oude is .... echt een oude, de andere nog lange niet.

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #86 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:40:33 pm »
Maar dat is het probleem hier al lang, als je de ploegfoto bekijkt weet je dat dit de zwakste selectie in jaren is. Plaats 12 tot 18 is ons lot. We hadden al meer punten kunnen hebben. Je weet waar je berahino vossen en srarfi moet zetten behalve de trainer. Niet nagelbijten voor transfers. Er zijn deze week sponsors aangesproken voor extra middelen dus dan weet je het wel. Hopen op 12 tot 16.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:47:46 pm »
Want door al de gemiste kansen kwamen de Leuvenaars nog bijna in de problemen tegen de Leuvenaars. "Het kon nog 2-2 worden ook", vulde Francky Dury aan.

"Maar ze hadden voor de rust ook vlotter kunnen uitlopen ... Ik denk dat het voor de supporters een leuke wedstrijd was om naar te kijken. Ze hebben gespeeld zoals we vreesden."

Pardon Dury ?
Aangenaam voor de supporters..
Ja echt wel.. 2-1.. Heel aangenaam.. Beter dan 0-6
Zet aan man! Zure flik

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:49:24 pm »
Humprey vond ik voetballend niet slecht
zijn passen kwamen toe

Iemand Bruno gezien? Is blijkbaar vermist sinds 18u30

Marcq krijgt 2 schone kansen om te trappen
maar das ni zijn ding e

Bostyn stijgt in mijn achting
maar met wat ervoor staat en hoe je speelt
weet je zo dat je tegengoals zal slilken
naief voetballen
willen maar ni kunnen

Onze Griek zijn invalbeurt
kreeg ook een kans op een dienblaadje maar
iemand moet daar toch keer uitleg over
vragen aan onze coach

Hadden ze maar allemaal de inzet van Van Hecke
haalde in minuut 90 nog de angel uit een aanval
ben benieuwd van onze ander voetballerkes
wie dat nog zou gekund hebben

We hebben geen snelle mannen in de kern
en elke tegenstander is hier al van op de hoogte FD....

Offline mogul

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:50:38 pm »
Maar dat is het probleem hier al lang, als je de ploegfoto bekijkt weet je dat dit de zwakste selectie in jaren is. Plaats 12 tot 18 is ons lot. We hadden al meer punten kunnen hebben. Je weet waar je berahino vossen en srarfi moet zetten behalve de trainer. Niet nagelbijten voor transfers. Er zijn deze week sponsors aangesproken voor extra middelen dus dan weet je het wel. Hopen op 12 tot 16.
En dan gaan we weer nieuwe spelers krijgen, die dan niet op de juiste plaats staan, dan moeten er weer een aantal weg, enz.   

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #90 Gepost op: oktober 03, 2020, 10:52:56 pm »
En dan gaan we weer nieuwe spelers krijgen, die dan niet op de juiste plaats staan, dan moeten er weer een aantal weg, enz.
Wat is de positie van die Griek ook alweer?
flankverdediger
maar viel in als middenvelder
om te eindigen als diepe spits
heeft niks van meerwaarde in de aanval
maar valt nu al 2x in als.... aanvaller...

ja want op de bank zit er niks e....

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #91 Gepost op: oktober 04, 2020, 12:17:16 am »
Wat is de positie van die Griek ook alweer?
flankverdediger
maar viel in als middenvelder
om te eindigen als diepe spits
heeft niks van meerwaarde in de aanval
maar valt nu al 2x in als.... aanvaller...

ja want op de bank zit er niks e....
De Griek speelde in de Griekse 2de klasse als ... Spits. Werd hier pas als linksachter geplaatst.

Dat zulke spelers hier überhaupt zitten, dat is een andere discussie.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: oktober 04, 2020, 03:29:11 am »
'De inzet van Van Hecke'.  Die dooddoener ben ik ook beu hoor. Janneske Van Hecke staat op de 10, maar geeft geen enkele pass die tot een goal kan leiden. Wat heb je daar dan aan?

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: oktober 04, 2020, 06:56:18 am »
Dank u collega Franky om vast te houden aan uw systeem en hier te willen komen hoog voeballen zoals steeds. Ik had de videoanalist van onze ploeg gevraagd de beelden van Zulte Waregem van de laatste 10 jaar te tonen en na een 5-tal minuutjes hadden de meeste van mijn spelers het al door en vielen ze in slaap. Wachten op balverlies van een van uw spelers op onze helft, direct diepe pas in de rug van de trage verdedigers die veel te hoog staan en klaar is kees.
Was getekend, uw collega Marc.
P.S. : En bijkomende dank voor het opstellen van Damien-de-sneltrein en Ibrahima-klungelbeen, ik zal eraan denken met Kerstmis en u nog een Rolex-doosje schenken.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #94 Gepost op: oktober 04, 2020, 07:28:50 am »
Want door al de gemiste kansen kwamen de Leuvenaars nog bijna in de problemen tegen de Leuvenaars. "Het kon nog 2-2 worden ook", vulde Francky Dury aan.

"Maar ze hadden voor de rust ook vlotter kunnen uitlopen ... Ik denk dat het voor de supporters een leuke wedstrijd was om naar te kijken. Ze hebben gespeeld zoals we vreesden."

Pardon Dury ?
Aangenaam voor de supporters..
Ja echt wel.. 2-1.. Heel aangenaam.. Beter dan 0-6
Zet aan man! Zure flik
ja Dury het was voor de supporters flink genieten, om vingers en duimen van af te likken! Bayern München in het kwadraat!

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: oktober 04, 2020, 07:54:46 am »
Als je denkt met cynische opmerkingen Dury buiten te krijgen...ok typ dan maar verder. Alleen zal je frustratie alleen maar groter worden...Dompe was betrokken bij alle aanvallen. Die heeft wel degelijk een versnelling. Opare was wel goed. Ook Bostyn deed wat hij moest. Daarnaast zag ik deze keer wel inzet. Was dat niet het codewoord dat iedereen geeist had? OHL liet ons de bal en counterde. Wij wrongen (jawel, ook ik kom daar misselijk van) meerdere kansen vakkundig de nek om. Er IS geen geld of budget. Toen ik indertijd KSVW-supporter was bleven ze uitgeven toen de zak leeg was. Dus...ofwel ga je akkoord (met de nodige frustraties tot gevolg, die zijn logisch. Tegen Brugge was ik zelfs niet ontgoocheld. Er zat nooit meer in. Nu wel. Op naar Antwerp. Wat kunnen we anders doen? Buiten hier de slimste analist te komen uithangen... :P

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #96 Gepost op: oktober 04, 2020, 08:53:25 am »
Als je denkt met cynische opmerkingen Dury buiten te krijgen...ok typ dan maar verder. Alleen zal je frustratie alleen maar groter worden...Dompe was betrokken bij alle aanvallen. Die heeft wel degelijk een versnelling. Opare was wel goed. Ook Bostyn deed wat hij moest. Daarnaast zag ik deze keer wel inzet. Was dat niet het codewoord dat iedereen geeist had? OHL liet ons de bal en counterde. Wij wrongen (jawel, ook ik kom daar misselijk van) meerdere kansen vakkundig de nek om. Er IS geen geld of budget. Toen ik indertijd KSVW-supporter was bleven ze uitgeven toen de zak leeg was. Dus...ofwel ga je akkoord (met de nodige frustraties tot gevolg, die zijn logisch. Tegen Brugge was ik zelfs niet ontgoocheld. Er zat nooit meer in. Nu wel. Op naar Antwerp. Wat kunnen we anders doen? Buiten hier de slimste analist te komen uithangen... :P

Supporter mag zeggen wat ie wil.
In geen enkele andere ploeg speelt Marcq of Van Hecke.
Ook Seck is een zwakke schakel

Als Dury blijft vasthouden aan zijn namen (Deschacht, Seck, Vossen) gaan we nog veel matchen ontgoocheld zijn.
Die Deschacht is al aant klungelen sinds zijn blessure vorig jaar.
Op is op. Zie dat eens onder ogen.
En dat overroepen hier van Pletinckx en Van Hecke...
Dat zijn gewoon simpele 1ste amateur voetballers die zelf daar niet gaan uitblinken.
We moeten nu plots niet euforisch doen over heb omdat het eigen jeugd is.

Het domste is dan nog dat je Baudry en Walsh laat vertrekken
Nu moet je idd kosten maken ja.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: oktober 04, 2020, 08:56:51 am »
In deze ploeg zit echt 0,0 voetbalverstand en kwaliteit. Je hebt geen 1 speler die eens een assist kan geven of een speler alleen voor doel kan zetten.

Marcq en Seck kunnen dan nog niet eens van uit de 2e lijn eens schieten.
Dit team zit zo fout in elkaar. De linies staan zover uit elkaar dat Mercier gewoon op zijn gemakje de ruimte kan vinden. Dit is geen team maar 11 losse individuen die gewoon maar wat doen.

Daar gaat een diepe spits ook niets meer aan veranderen hoor. Wat gaat Dury dan weer met Vossen doen.

Haal een 10, haal een lopende 8 en haal een brekende 6. Imo veel belangrijker dan die diepe spits.

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #98 Gepost op: oktober 04, 2020, 09:00:24 am »
In zo'n systeem zijn Seck,Marcq en Van Hecke niks waard, dan heb je nog een Oli die momenteel gewoonweg niet goed genoeg is, en zeker wanneer we zoveel ruimte laten en die veel moet lopen, dat weet het kleinste kind, maar goed, ik ga het niet meer herhalen, al veel teveel zeggen we hetzelfde, op den duur zeg...., 66 procent balbezit, we hebben veel bal bezit, ook wel enkele kansen, maar zo spelen, in dit systeem, met die spelers is zelfmoord!  Balverlies Opare, en dan moeten normaal gezien spelers zoals Seck en Marcq dit opvangen, maar die kunnen dat niet, als je dan Oli ziet sjolen bij die goal, pfff.  Ook aanvallend zijn Seck en Marcq belachelijk slecht, die voorzetten, die poging op goal van Marcq, maar goed, ben weer bezig.
Bostijn doet het goed,Dompé ook, we hebben genoeg spelers die voor een ommekeer kunnen zorgen, ik hoop daarop.

Je moet ook eens kijken waar die positioneel staan. Volgens mij heeft Dury nog nooit van een restverdediging gehoord.... Bij balverlies van onze backs in aanvallend opzicht staan we positioneel altijd heel slecht.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: oktober 04, 2020, 09:22:51 am »
In deze ploeg zit echt 0,0 voetbalverstand en kwaliteit. Je hebt geen 1 speler die eens een assist kan geven of een speler alleen voor doel kan zetten.

Marcq en Seck kunnen dan nog niet eens van uit de 2e lijn eens schieten.
Dit team zit zo fout in elkaar. De linies staan zover uit elkaar dat Mercier gewoon op zijn gemakje de ruimte kan vinden. Dit is geen team maar 11 losse individuen die gewoon maar wat doen.

Daar gaat een diepe spits ook niets meer aan veranderen hoor. Wat gaat Dury dan weer met Vossen doen.

Haal een 10, haal een lopende 8 en haal een brekende 6. Imo veel belangrijker dan die diepe spits.

Zeker en vast, die driehoek is een groot probleem.

Kijk eens naar dat elftal van OHL.
Er zitten daar godverdomme een paar spelers die hier tussen de lijnen moesten staan.
Hoeveel jeer werd hier niet geopperd om een Henry, Maertens, Mercier te halen? Ziet een tecnische staff dat dan niet vorige jaren?
Ahnee juist, Harbaoui was hier, die mog niet naast de ploeg, zo misloop je Osimhen, Henry,...
Die 3 man kosten samen nog geen 1M
Nee, gingen ze liever wat Finnen en overbetaalde vedetten gaan halen.