Als je denkt met cynische opmerkingen Dury buiten te krijgen...ok typ dan maar verder. Alleen zal je frustratie alleen maar groter worden...Dompe was betrokken bij alle aanvallen. Die heeft wel degelijk een versnelling. Opare was wel goed. Ook Bostyn deed wat hij moest. Daarnaast zag ik deze keer wel inzet. Was dat niet het codewoord dat iedereen geeist had? OHL liet ons de bal en counterde. Wij wrongen (jawel, ook ik kom daar misselijk van) meerdere kansen vakkundig de nek om. Er IS geen geld of budget. Toen ik indertijd KSVW-supporter was bleven ze uitgeven toen de zak leeg was. Dus...ofwel ga je akkoord (met de nodige frustraties tot gevolg, die zijn logisch. Tegen Brugge was ik zelfs niet ontgoocheld. Er zat nooit meer in. Nu wel. Op naar Antwerp. Wat kunnen we anders doen? Buiten hier de slimste analist te komen uithangen... 
Supporter mag zeggen wat ie wil.
In geen enkele andere ploeg speelt Marcq of Van Hecke.
Ook Seck is een zwakke schakel
Als Dury blijft vasthouden aan zijn namen (Deschacht, Seck, Vossen) gaan we nog veel matchen ontgoocheld zijn.
Die Deschacht is al aant klungelen sinds zijn blessure vorig jaar.
Op is op. Zie dat eens onder ogen.
En dat overroepen hier van Pletinckx en Van Hecke...
Dat zijn gewoon simpele 1ste amateur voetballers die zelf daar niet gaan uitblinken.
We moeten nu plots niet euforisch doen over heb omdat het eigen jeugd is.
Het domste is dan nog dat je Baudry en Walsh laat vertrekken
Nu moet je idd kosten maken ja.