Auteur Topic: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 22787 keer)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #80 Gepost op: september 20, 2020, 05:21:44 pm »
Eigenlijk zou ik willen dat Dury opstapt en dat Timmy Simons T1 wordt. Hij kent meer van het moderne voetbal van vandaag.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #81 Gepost op: september 20, 2020, 05:40:31 pm »
Bianda liep deze middag toerkes op de uitbreiding

als ge denkt van mensen te motiveren door ze te negeren...

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: september 20, 2020, 05:56:55 pm »
Na de 7-0 tegen Anderlecht eind vorig seizoen nu alweer een schandalige pandoering tegen Club. Waar is het fiere essevee dat TOPE met het mes tussen de tanden topclubs opwachtte en derby's wou winnen.

De gebrekkige tactieken, opstellingen en uitgespeelde rol als motivator van Dury vallen niet meer goed te praten.
De gebrekkige inzet en zelfgenoegzaamheid van sommige spelers (Govea, Vossen, Berahino) valt niet meer goed te praten.
De apathie en afwezigheid van de clubleiding valt niet meer goed te praten.

Er zullen verstandige harde keuzes moeten gemaakt worden de komende dagen.

Hopelijk gooit FD zelf de handdoek, want team staat niet meer achter hem.
De meerwaarde van de tandem Simons-de fauw mag ook eens stevig onder de loep genomen worden.
Het vrijmaken van budget (Sylla, Govea, Berahino) mag serieus worden overwogen.  Daarmee kan dan een centrale middenvelder met opbouwende kwaliteiten, een backup voor de rechtsachter en ervaren doelman aangetrokken worden.

Het wordt inderdaad beter dat Dury het trainerschap overlaat aan een ander persoon en dat hij zich focust op zijn werk als TD.   Volgende week Standard. Dit gaat terug serieus verkeerd gaan.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: september 20, 2020, 06:08:13 pm »
Na de 7-0 tegen Anderlecht eind vorig seizoen nu alweer een schandalige pandoering tegen Club. Waar is het fiere essevee dat TOPE met het mes tussen de tanden topclubs opwachtte en derby's wou winnen.

De gebrekkige tactieken, opstellingen en uitgespeelde rol als motivator van Dury vallen niet meer goed te praten.
De gebrekkige inzet en zelfgenoegzaamheid van sommige spelers (Govea, Vossen, Berahino) valt niet meer goed te praten.
De apathie en afwezigheid van de clubleiding valt niet meer goed te praten.

Er zullen verstandige harde keuzes moeten gemaakt worden de komende dagen.

Hopelijk gooit FD zelf de handdoek, want team staat niet meer achter hem.
De meerwaarde van de tandem Simons-de fauw mag ook eens stevig onder de loep genomen worden.
Het vrijmaken van budget (Sylla, Govea, Berahino) mag serieus worden overwogen.  Daarmee kan dan een centrale middenvelder met opbouwende kwaliteiten, een backup voor de rechtsachter en ervaren doelman aangetrokken worden.

Het wordt inderdaad beter dat Dury het trainerschap overlaat aan een ander persoon en dat hij zich focust op zijn werk als TD.   Volgende week Standard. Dit gaat terug serieus verkeerd gaan.
Daar is het nu te laat voor imo.

Offline gunther

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: september 20, 2020, 06:09:50 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!
Nie alle supporters zijn zo mak, blijkbaar... er zijn er meerdere verhaal gaan halen bij Cordier en Ballière.
Terecht.

Offline balboa

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: september 20, 2020, 06:10:17 pm »
Hebben allemaal in voetbalmagazine kunnen lezen dat de ontslagvergoeding voor Dury 3 miljoen euro bedraagt.

Dat en dat is de enige reden waarom ze hem de afgelopen jaren niet hebben buitengesmeten.

Hij zou zelf moeten opstappen want dit begint zo gênant te worden. Maar zal dat zelf nooit doen want dan krijgt hij die grote zak geld niet mee.
Er blijft niets meer van de man over. Al het respect dat hij bij voetbalminnend België heeft opgebouwd is hij kwijt.

Deze club is dood en doodziek. Al jarenlang.
Diepterecord na diepterecord. Monsternederlaag na monsternederlaag (0-5, 5-0, 7-0, 0-6,...)

Harbaoui heeft deze club van de degradatie behoed. Zonder zijn goals in 2018 zat Essevee al lang in 2e klasse.

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: september 20, 2020, 06:23:23 pm »
Idd Dury is zogezegd de man die Essevee een warm hart toedraagt. Maar wel te laf om zelf de handdoek te gooien. Is nochtans financieel rijkelijk binnen. Hij zou nog liever zijn ontslagpremie innen en de club op de rand van het faillissement brengen. Tot zover zijn zogenaamde clubliefde.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: september 20, 2020, 06:25:24 pm »
Valt veel meer uit deze kern te halen , staan volgens mij niet meer achter de coach kan niet anders !!!!!
Is tijd voor een reactie van het bestuur en ook van onze achterban of gaan de heren van de supp federatie opnieuw het brandje dat ondertussen al een ferme brand is geworden blussen voor een vrijwillegersvergoeding ?

Ben benieuwd naar de reactie de komende dagen .......

Offline mogul

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: september 20, 2020, 06:26:32 pm »
Hebben allemaal in voetbalmagazine kunnen lezen dat de ontslagvergoeding voor Dury 3 miljoen euro bedraagt.

Dat en dat is de enige reden waarom ze hem de afgelopen jaren niet hebben buitengesmeten.

Hij zou zelf moeten opstappen want dit begint zo gênant te worden. Maar zal dat zelf nooit doen want dan krijgt hij die grote zak geld niet mee.
Er blijft niets meer van de man over. Al het respect dat hij bij voetbalminnend België heeft opgebouwd is hij kwijt.

Deze club is dood en doodziek. Al jarenlang.
Diepterecord na diepterecord. Monsternederlaag na monsternederlaag (0-5, 5-0, 7-0, 0-6,...)

Harbaoui heeft deze club van de degradatie behoed. Zonder zijn goals in 2018 zat Essevee al lang in 2e klasse.
En ik kan nooit geloven dat er geen enkel compromis mogelijk was,dat zou echt een teken zijn dat er geen clubliefde is/was van de kant van Dury, toen kon de club Dury toch een andere functie aanbieden?  Indien de club dit deed, ofwel een andere funcite ofwel een compromis ivm zijn ontslagvergoeding en Dury ketste dit af dan is er geen sprake van clubliefde maar van geldliefde, terwijl Dury een heel goed loon heeft.  Ik denk eerder dat de club dingen weet van Dury en Dury dingen weet van de club die niet zuiver zijn, maar goed, ik weet het niet, feit is dat niet enkel ons veld langzaamaan een modderpoel wordt, de hele club lijkt te verzinken in een moeras.

Online Porky

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: september 20, 2020, 06:28:16 pm »
Zullen weer open briefje ontvangen van balliere en Cordier..
En tis weer opgelost..

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #90 Gepost op: september 20, 2020, 06:51:42 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!
Nie alle supporters zijn zo mak, blijkbaar... er zijn er meerdere verhaal gaan halen bij Cordier en Ballière.
Terecht.
ik heb Carl nie gezien
Willy Naessens was bij het bestuur
als ontvangstcomité voor Zijne maat Vincent

Offline sv27

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: september 20, 2020, 06:55:36 pm »
Als het bestuur denkt dat ze kunnen over gaan naar 'business as usual' zonder deze rottende boel op te lossen dan zou dat toch een slecht signaal zijn naar de supporters die onverschillig beginnen worden of al zijn net zoals in de jaren 90 en dan gaat het snel bergaf hoor. Mijn hart bloedt als ik de staat zie waarin de club verkeert. We hebben zo een prachtige club en topaccomodatie, maar niemand is nog fier als het om ons essevee gaat. De laatste 2 jaren stel je gewoon vast dat het van kwaad naar erger gaat.

Offline boerio

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: september 20, 2020, 07:24:37 pm »
Alleé gasten, jullie zien dit veel te somber in. Het komt allemaal wel goed.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: september 20, 2020, 07:27:34 pm »

Sollicitatie, voor een ban.
-SVZW Forever-

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: september 20, 2020, 08:25:50 pm »
Enorme blunder van bestuur om Simons binnen te halen en Defauw T3 te maken
Hebben nog niets bewezen
Simons volgens mij de grootste blunder. Heeft nooit van ons team gespreken. Twee interviews gedaan die zeggen: "ah ja tis degelijk hier maar ik wil naar Club Brugge gaan". What the f**k jongens? De fauw, tenminste, houdt van deze team en heeft altijd respect gehad.

De Fauw een hart voor essevee, laat me niet lachen.
Toen hij de keuze kreeg om bij Brugge te tekenen heeft hij geen 2 keer moeten nadenken.

Offline boerio

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: september 20, 2020, 08:31:28 pm »

Heb ik iemand beledigd ???

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: september 20, 2020, 08:47:12 pm »

Heb ik iemand beledigd ???
denket ni nee
alles betert ooit wel

Offline gunther

• Leden
« Reactie #97 Gepost op: september 21, 2020, 08:14:19 am »
ik heb Carl nie gezien
Willy Naessens was bij het bestuur
als ontvangstcomité voor Zijne maat Vincent
ze hadden niet bepaald een afspraak gemaakt deze supporters.... blijkbaar de boodschap toch nogal aangekomen. ;-)

Het wordt dan ook eens tijd dat het bestuur reageert - ook voor bepaalden die hier (en elders) onheilsklokken zitten te luiden (én sommigen in het wilde weg)..... me dunkt.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: september 21, 2020, 08:53:35 am »
Dag na dag, week na week steeds meer teleurgesteld in 'onze' club. Werkelijk op alle vlakken, op accomodatie na, lopen we achter de feiten aan.

Teleurgesteld in ons bestuur, waar er 0,0 voetbalverstand aanwezig is. Een voorzitter die roept dat we top3 kunnen spelen, een CEO die roept dat we versterkt zijn die seizoen. Een bestuur waar ook geen ballen aan zitten, een bende ja-knikkers. Niemand die ook maar een beetje uitstraling heeft. Het sportief beleid lijkt nergens op. Het statement dat gelanceerd werd vorig seizoen na alweer een blamage oogde mooi. Maar in realiteit komt er niets van in huis, waardoor ik vrees dat het niet meer dan een zothoudertje was voor de supporters. Nu horen we ze niet meer. Hierover ben ik kwaad. Hebben ze zelfkennis, doen ze aan reflectie? Ik betwijfel het.

Ik ben teleurgesteld in het transfer'beleid'. Als je dat nog beleid kan noemen. Wat moet je daar eig van zeggen? Makelaarstransfers zijn hier schering en inslag. Onze harwerkende jonge griek, komaan zeg. Zelf bij de Rassing mag die niet mee doen. Er worden geen spelers gehaald op kwaliteit of meerwaarde, maar op naam. Ook hier zit 0,0 visie in.

Ik ben teleurgesteld in onze technische staff. Die er niet in slaagt onze speler te motiveren. Die er niet in slaagt een duidelijke tactiek of strijdplan weet naar voor te brengen. En belangrijkste van allemaal: die er niet in slaagt te voetballen naar de (beperkte) kwaliteiten die deze kern heeft.

In het bijzonder ben ik teleurgesteld in onze coach. Die is op, straalt zoveel gelatenheid uit dat je denkt dat het een begrafenisondernemer is. Vroeger was Dury 'nen krak' in aijn team neerzetten, verdedigen en counteren hij schuwde het niet. Wanneer de kwaliteit er was (2012-13-14-17) durfde hij het spel maken.
Echter kan hij zich niet meer vernieuwen. Al 3 seizoenen lang lopen we naïef te spelen. Teveel ruimte weggeven, geen blok, geen team, geen grinta.

Ik ben ook teleurgsteld in de spelers. Die, ook niet gediend door de staf, het ook volledig laten afweten. Geen greintje zelfrespect hebbende, laten ze zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Geen leider, alleen lijders...

Ik ben ook teleurgesteld in de supportersfederatie. Aleja, geen idee of je het zo kan noemen. Je hoort ze af en toe eens met een open brief waarmee ze komen aandraven. Ze hebben wel veel werk verricht om het stadion coronaproof te maken. Maar ik mis diversiteit in deze federatie. Ze zijn ofwel heel gefrustreerd door onze ploeg (wat terecht is), maar anderzijds mag je als buitenstaander zelf niet te negatief zijn. Ze worden vaak ook tevreden gehouden door het bestuur. Daarom pleit ik voor een supportersorgaan waarbij deze diversiteit wordt weergegeven. Hier in Waregem hebben we nu eenmaal kritische en positieve supporters. Die moeten beiden vertegenwoordigd worden. 

'Essevee 2.0' herpakt u! Het is 5 over twaalf. Hervormingen zijn nodig!

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: september 21, 2020, 09:01:50 am »
Dag na dag, week na week steeds meer teleurgesteld in 'onze' club. Werkelijk op alle vlakken, op accomodatie na, lopen we achter de feiten aan.

Teleurgesteld in ons bestuur, waar er 0,0 voetbalverstand aanwezig is. Een voorzitter die roept dat we top3 kunnen spelen, een CEO die roept dat we versterkt zijn die seizoen. Een bestuur waar ook geen ballen aan zitten, een bende ja-knikkers. Niemand die ook maar een beetje uitstraling heeft. Het sportief beleid lijkt nergens op. Het statement dat gelanceerd werd vorig seizoen na alweer een blamage oogde mooi. Maar in realiteit komt er niets van in huis, waardoor ik vrees dat het niet meer dan een zothoudertje was voor de supporters. Nu horen we ze niet meer. Hierover ben ik kwaad. Hebben ze zelfkennis, doen ze aan reflectie? Ik betwijfel het.

Ik ben teleurgesteld in het transfer'beleid'. Als je dat nog beleid kan noemen. Wat moet je daar eig van zeggen? Makelaarstransfers zijn hier schering en inslag. Onze harwerkende jonge griek, komaan zeg. Zelf bij de Rassing mag die niet mee doen. Er worden geen spelers gehaald op kwaliteit of meerwaarde, maar op naam. Ook hier zit 0,0 visie in.

Ik ben teleurgesteld in onze technische staff. Die er niet in slaagt onze speler te motiveren. Die er niet in slaagt een duidelijke tactiek of strijdplan weet naar voor te brengen. En belangrijkste van allemaal: die er niet in slaagt te voetballen naar de (beperkte) kwaliteiten die deze kern heeft.

In het bijzonder ben ik teleurgesteld in onze coach. Die is op, straalt zoveel gelatenheid uit dat je denkt dat het een begrafenisondernemer is. Vroeger was Dury 'nen krak' in aijn team neerzetten, verdedigen en counteren hij schuwde het niet. Wanneer de kwaliteit er was (2012-13-14-17) durfde hij het spel maken.
Echter kan hij zich niet meer vernieuwen. Al 3 seizoenen lang lopen we naïef te spelen. Teveel ruimte weggeven, geen blok, geen team, geen grinta.

Ik ben ook teleurgsteld in de spelers. Die, ook niet gediend door de staf, het ook volledig laten afweten. Geen greintje zelfrespect hebbende, laten ze zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Geen leider, alleen lijders...

Ik ben ook teleurgesteld in de supportersfederatie. Aleja, geen idee of je het zo kan noemen. Je hoort ze af en toe eens met een open brief waarmee ze komen aandraven. Ze hebben wel veel werk verricht om het stadion coronaproof te maken. Maar ik mis diversiteit in deze federatie. Ze zijn ofwel heel gefrustreerd door onze ploeg (wat terecht is), maar anderzijds mag je als buitenstaander zelf niet te negatief zijn. Ze worden vaak ook tevreden gehouden door het bestuur. Daarom pleit ik voor een supportersorgaan waarbij deze diversiteit wordt weergegeven. Hier in Waregem hebben we nu eenmaal kritische en positieve supporters. Die moeten beiden vertegenwoordigd worden. 

'Essevee 2.0' herpakt u! Het is 5 over twaalf. Hervormingen zijn nodig!
Daar kan ik mij volledig bij aansluiten!