Auteur Topic: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 22801 keer)

Offline Lv_em

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #60 Gepost op: september 20, 2020, 03:51:21 pm »
Vraag aan Bansen na de wedstrijd, was Dury boos na de eerste helft?  Antwoord;'Nee, hij bleef rustig en we moesten in de wedstrijd komen en ons spel spelen', dat zegt alles.

Hij zou gewoon hiervoor al moeten buitenvliegen, is niet meer om aan te zien. Wij moeten betalen en daar al anderhalf uur op voorhand zitten en dan kunnen die overbetaalde voetballers niet het minste beetje inzet tonen. Dringend een nieuwe trainer nodig die eens op de tafel durft te kloppen.

Online Porky

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: september 20, 2020, 03:51:39 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: september 20, 2020, 03:54:15 pm »
En nu weten we waarom  een Humphries weinig tot nooit geselecteerd worden
Ja, dat is inderdaad ook niks, wat een miskoop.   Maar  gasten die er altijd op staan, zoals een Seck of een Berahino of een Deschacht spelen ook als een zak patatten, heel de ploeg trouwens speelt zoals een zak patatten,een rotte zak patatten met volgens mij geen plan, triestig om zien.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: september 20, 2020, 04:06:37 pm »
Masterclass 'Hoe speel ik mijn trainer buiten voor dummies'...

Online svzwfan

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: september 20, 2020, 04:11:58 pm »
Ik vrees voor een 3 op 9 voor de volgende wedstrijden, Berahino stelt ook niet veel voor geen snelheid laat zijn man lopen maar Dury ziet dat niet.

Online Porky

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: september 20, 2020, 04:21:20 pm »
Ik vrees voor een 3 op 9 voor de volgende wedstrijden, Berahino stelt ook niet veel voor geen snelheid laat zijn man lopen maar Dury ziet dat niet.

Berahino is geen diepste spits..
Hij is goed met een grote spits voor hem zoals vorig jaar

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #66 Gepost op: september 20, 2020, 04:24:30 pm »
Aan de supporters die de voorbije jaren kritiek hadden op Bossut en liever Bansen zagen spelen  :-X
Wat een slappe vod is dat! Zag dat al van in het begin.

Swat, Dury buiten.
SV TILL I DIE

Online svzwfan

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: september 20, 2020, 04:25:22 pm »
Sorry ik bedoelde 0 op 9

Berahino is geen diepste spits..
Hij is goed met een grote spits voor hem zoals vorig jaar

Offline zulwar

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: september 20, 2020, 04:27:52 pm »
Maar één verwachting voor morgen: niet langer dan een uur moeten wachten achter onze drank...

Er werd aan al mijn verwachtingen voldaan: bestelde drank binnen de minuut geleverd!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: september 20, 2020, 04:28:34 pm »
Masterclass 'Hoe speel ik mijn trainer buiten voor dummies'...
Zoals die keer thuis tegen KVK met die 0-5, of vorig seizoen uit in Anderlecht of al die andere wedstrijden zonder enig teken van inzet?
Hoe Seck,Govea,Berahino,Sissako stonden te spelen is niet te rechtvaardigen tenzij ze niet worden betaald, ik ga Dury niet verdedigen, maar ge zijt toch betaald om uw best te doen, zelfs al ben je niet akkoord met uw baas of overste, ge krijgt geld om altijd uw best te doen.
Het bestuur is ook de grote schuldige, dit sleept al 3,4 jaar aan, veel supporters zien dit al een paar jaar aankomen, het bestuur had kansen,vorige zomer en de zomer daarvoor zeker, konden ze volgens mij op een deftige manier Dury van zijn taken verlossen, een wakker,sterk en alert bestuur zou dit doen, maar het is duidelijk dat we daar leiderschap missen.
Eddy Cordier is duidelijk ook de juiste man niet op die plaats.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: september 20, 2020, 04:33:08 pm »
Aan de supporters die de voorbije jaren kritiek hadden op Bossut en liever Bansen zagen spelen  :-X

Swat, Dury buiten.

Had ook vaak kritiek op Sammy, maar is duidelijk dat Sammy een klasse beter is dan Bansen.  We hadden dit al kunnen zien indien Dury Bansen in PO-2 2 seizoenen geleden vol zijn kans had gekregen.  Maar ook daar zijn we stil blijven staan, ik ben geen kenner van doelmannen en hoe ze trainen, maar ik hoor toch vaak dat die Giianny te weinig is.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: september 20, 2020, 04:35:01 pm »

Swat, Dury buiten.

Had ook vaak kritiek op Sammy, maar is duidelijk dat Sammy een klasse beter is dan Bansen.  We hadden dit al kunnen zien indien Dury Bansen in PO-2 2 seizoenen geleden vol zijn kans had gekregen.  Maar ook daar zijn we stil blijven staan, ik ben geen kenner van doelmannen en hoe ze trainen, maar ik hoor toch vaak dat die Giianny te weinig is.

Gelukkig zijn Moeskroen en Beveren nog veel zwakker. Maar als we barragewedstrijden vermijden, spreken van een geslaagdseizoen.

Voor de rest : ik kan niets meer toevoegen.  Nu volgende week nog eens tegen Standard tegen ons peer

Offline mogul

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: september 20, 2020, 04:40:05 pm »

Swat, Dury buiten.

Gelukkig zijn Moeskroen en Beveren nog veel zwakker. Maar als we barragewedstrijden vermijden, spreken van een geslaagdseizoen.

Voor de rest : ik kan niets meer toevoegen.  Nu volgende week nog eens tegen Standard tegen ons peer
Maar Moeskroen zal nog steun krijgen van Lille en Beveren waarschijnlijk van die nieuwe toekomstige bazen.  Speelden we met deze mentaliteit en naiëf systeem tegen Moeskroen en Beveren dan hadden we geen 6 punten tegen die ploegen. 

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: september 20, 2020, 04:52:11 pm »
veel belovend gestart
maar daar bleef het bij
niks grinta, niks
Sissako enige lichtpuntje
voor de rest
niet betalen dees maand aub...

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: september 20, 2020, 04:55:17 pm »
Wanneer is da just tegen de Veeka ? Pfff

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: september 20, 2020, 04:56:37 pm »
Wanneer is da just tegen de Veeka ? Pfff
Voila : 0-6

We zijn na Beveren en Moeskroen de zwakste ploeg van 1A. Tijd om eens al die zever van de laatste maanden achter ons te laten. We hebben in 2020 nog niet anders meegemaakt dan vernederingen en zware nederlagen. De overwinningen zijn op 1 hand te tellen. Ik kan me er zelfs niet meer in opjagen. Zulte Waregem beleeft momenteel existentiële crisis.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: september 20, 2020, 04:57:36 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!
Heb dat gedaan tijdens de rust maar ik mocht niet buiten.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #77 Gepost op: september 20, 2020, 04:58:22 pm »
Hadden we niet beter gespeeld zoals tegen Charleroi ?
Ik denk ook dat het halen van één of 2 versterkingen geen aarde aan de dijk zal brengen. Het probleem zit veel dieper.

Offline sv27

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: september 20, 2020, 05:01:55 pm »
Na de 7-0 tegen Anderlecht eind vorig seizoen nu alweer een schandalige pandoering tegen Club. Waar is het fiere essevee dat TOPE met het mes tussen de tanden topclubs opwachtte en derby's wou winnen.

De gebrekkige tactieken, opstellingen en uitgespeelde rol als motivator van Dury vallen niet meer goed te praten.
De gebrekkige inzet en zelfgenoegzaamheid van sommige spelers (Govea, Vossen, Berahino) valt niet meer goed te praten.
De apathie en afwezigheid van de clubleiding valt niet meer goed te praten.

Er zullen verstandige harde keuzes moeten gemaakt worden de komende dagen.

Hopelijk gooit FD zelf de handdoek, want team staat niet meer achter hem.
De meerwaarde van de tandem Simons-de fauw mag ook eens stevig onder de loep genomen worden.
Het vrijmaken van budget (Sylla, Govea, Berahino) mag serieus worden overwogen.  Daarmee kan dan een centrale middenvelder met opbouwende kwaliteiten, een backup voor de rechtsachter en ervaren doelman aangetrokken worden. 

Offline mogul

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: september 20, 2020, 05:05:59 pm »
Na de 7-0 tegen Anderlecht eind vorig seizoen nu alweer een schandalige pandoering tegen Club. Waar is het fiere essevee dat TOPE met het mes tussen de tanden topclubs opwachtte en derby's wou winnen.

De gebrekkige tactieken, opstellingen en uitgespeelde rol als motivator van Dury vallen niet meer goed te praten.
De gebrekkige inzet en zelfgenoegzaamheid van sommige spelers (Govea, Vossen, Berahino) valt niet meer goed te praten.
De apathie en afwezigheid van de clubleiding valt niet meer goed te praten.

Er zullen verstandige harde keuzes moeten gemaakt worden de komende dagen.

Hopelijk gooit FD zelf de handdoek, want team staat niet meer achter hem.
De meerwaarde van de tandem Simons-de fauw mag ook eens stevig onder de loep genomen worden.
Het vrijmaken van budget (Sylla, Govea, Berahino) mag serieus worden overwogen.  Daarmee kan dan een centrale middenvelder met opbouwende kwaliteiten, een backup voor de rechtsachter en ervaren doelman aangetrokken worden.
Volledig mee eens, maar het niveau van de centrale verdedigers is momenteel ook te zwak, ook op die plaats hebben we geen back up.  Bianda, is die gekwetst, ziek?