Zet berahino op govea zijn plaats en Srarfi links en vossen spits
Ja dat kan, we hebben wel mogelijkheden genoeg om de pionnetjes beter te zetten,het probleem is dat Vossen blijkbaar ALTIJD in de ploeg moet staan, desnoods zet hij Vossen op de 10. Seck mag nog slecht zijn,rotslecht, hij zal ook nooit uit de ploeg vallen.
We kunnen ipv 4 3 3 ook 4 4 2 spelen of 4 5 1, maar ik zou toch altijd uitgaan van omschakelingsvoetbal.
Vanachter zit het snor, De Bock, Opare zijn degelijk, doen geen domme dingen, weten wat ze moeten doen, daar heb ik wel vertrouwen in, maar we zijn enorm kwetsbaar wanneer we zo hoog staan, tegen Moeskroen en Waasland-Beveren waren er toch ook enkele momenten dat we daar fouten maken(Deschacht vaak) en gelukkig was de tegenstrever niet goed genoeg om dot af te straffen.
Ik geloof, mits inzet, dat wij wel degelijk iets kunnen maken met de beschikbare spelers, we moeten meer spelen zoals een Charleroi(zelfs tegen 10 bleven ze afwachten en op de counter spelen)daar is niks verkeerd mee imo.
En Bansen, nee, meer en meer zie ik dingen die echt niet goed zijn, zijn uittrappen is nog slechter dan Sammy zijn uittrappen. Ik weet niet hoe, wanneer en op welk niveau Sammy kan terugkeren, ik zou toch stilletjes aan uitkijken naar een extra doelman want ook Bostijn is imo niet goed genoeg om 1ste doelman te zijn.