Ik hou van Daniel Opare.
was vandaag zeer zwak
Niet volgens mij :/ En ook als hij zwak was, heeft twee of drie heel belangrijke defensieve redingen gedaan naar het einde van de wedstrijd.
Heel zwak spel, maar dat is de grinta dat wij nodig hebben! Een "lelijke" ploeg die altijd hard voor de drie punten vecht, is volgens mij beter dan een ploeg die goed spelt en dan verliest met een zwakke wedstrijd wanneer het moet vechten. Vandaag moest de ploeg vechten, en zij hebben de drie punten gepakt. Ja, met een lelijke wedstrijd. Maar die zijn toch 3 punten, dat is toch een overwinning, den eerste uitoverwinning in 2020 (!!!) en sinds de 0-2 Achter de Kazerne in november 2019 (!!!). 6de plek dus.
Mannen van de match: De Bock en Van Hecke.
Dat was een kristalheldere penalty op Srarfi, en minstens één rode kart voor Moeskroen, misschien twee, na alle de zware overtredingen op Vossen.
Ben heel blij met de cleansheet van Bansen, ja, het was wegens de goede prestaties van Deschacht en Pletinckx (derde uitstekende wedstrijd op rij voor de kapitein), maar dat is heel goed voor Bansen zijn moreel