Wat een wedstrijd van onze mannen! Alles klopte gewoon, onze meester tacticus met een meesterzet om Saaisolo rechtsachter te posteren, de verdediging van Beerschot werd overlopen door onze blonde God.
Jammer genoeg moest hij echter in de eerste helft naar de kant, keerpunt in de wedstrijd.
En dit niet alleen, een goed samenhangend geheel vechtend voor elke morzel grond, wat een teamspirit ! Je ziet hier duidelijk het werk van onze nieuwe assistenten, een nieuwe frisse wind. Essevee 2.0 is duidelijk te zien.
Onze keeper staat ook als een huis, hij ranselt iedere kans uit zijn doel, zoveel zelfvertrouwen heeft hij.
Vraag mij ook af waarom Club Brugge hun spits Vossen liet gaan, hij laat het team op zijn eentje draaien, kaatsen, dieplopen, afwerken, werkelijk alles kan hij!
Ik vraag mij af waar dit gaat eindigen, als we de ploeg kunnen samenhouden en zo blijven verder spelen dan is PO1 zeker mogelijk.
Woorden schieten me te kort om onze prestatie te benoemen.
We werden echter gepakt door de scheidsrechter, indien hij een correcte match fluit, dan winnen we dit met sprekend gemak.
MERCI ESSEVEE !!