Auteur Topic: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee  (gelezen 25827 keer)

Offline boerkens4ever

• Leden
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:04:51 pm »
Volgens mij kan een andere trainer echt wel meer uit deze groep halen.
Zijn ze Francky beu?

Offline Porky

• Leden
« Reactie #141 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:09:16 pm »
Je kan nu nog versterking halen..

Je begint met 0/6 en dat zal je altijd achtervolgen..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #142 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:12:01 pm »
Het is al van de 2de week van december dat wij in dit ziek bedje zitten e
Kan het eigenlijk nog duidelijker?

Er moet een supportersorganisatie komen die alles duidelijk kan aankaarten bij het bestuur
Op mannen als Titeca, Dhaenens of Devolder moeten we niet rekenen. Dat zijn marionetten van het bestuur omdat ze af en toe ne keer eerder nen transfer weten dan de pers.
Die onnozele supportersbrief naar aanleiding van de derby was eigenlijk lachwekkend (of wanneer was dat precies)
Kakken de gewone supporter gewoon uit als hij kritiek geeft.

Ik geef toe, ik kan zelf geen supportersfederatie op poten zetten of delegeren, maar ik hoop dat ergoer zitten die de krachten willen/kunnen bundelen.
Ik ben mijn 16de jaar als abonnee ingegaan, ik wil mijn club niet ten onder zien gaan.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #143 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:14:22 pm »
Eerlijk gezegd, hoop ik op een cultuutschok binnen de club. Zonder, bljif ik niet meer kijken naar dit spel dat niet eens voetbal kan genoemd worden.

Offline Roeselare

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #144 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:14:49 pm »
Er zit geen ziel in die ploeg, er staan 11 ontevreden spelers op het terrein. Ik vraag mij af hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat. Welke dokter kan dit oplossen ?

Ik! Samen met mijn team van psychologen in PsychO2.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #145 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:31:23 pm »
Er zit geen ziel in die ploeg, er staan 11 ontevreden spelers op het terrein. Ik vraag mij af hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat. Welke dokter kan dit oplossen ?

Deal, wel eerst de coach begeleiden.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #146 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:35:40 pm »

Zijn analyse achter de match slaat weer alles

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #147 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:42:39 pm »

Nog niet gezien. Tis weer in orde, zekers? 🙄
-SVZW Forever-

Offline Porky

• Leden
« Reactie #148 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:46:38 pm »
Dury spreekt al over nen zespuntenmatch volgende week..
Ipv zijn spelers hun vet te geven..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #149 Gepost op: augustus 16, 2020, 08:59:08 pm »

Nog niet gezien. Tis weer in orde, zekers? 🙄

We wisten dat Beerschot goed was in de omschakeling en op standaardsituaties. Dat is dan ook mijn analyse van de match. We krijgen 2goals tegen in de omschakeling en 1 op vrije trap...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #150 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:05:02 pm »
Wat ik mij afvraag, Humpreys is een cv maar zijn 'nevenpositie' is toch rechtervleugelverdediger, ik weet het,hij is misschien slecht, maar het zou toch logisch zijn moest Dury eerst aan hem denken dan Soisalo daar te zetten? Hij kan toch onmogelijk slechter zijn dan een Soisalo op die positie?https://www.transfermarkt.nl/cameron-humphreys/profil/spieler/277723
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2020, 09:07:47 pm door mogul »

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #151 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:07:05 pm »

Er moet een supportersorganisatie komen die alles duidelijk kan aankaarten bij het bestuur
Op mannen als Titeca, Dhaenens of Devolder moeten we niet rekenen. Dat zijn marionetten van het bestuur omdat ze af en toe ne keer eerder nen transfer weten dan de pers.
Die onnozele supportersbrief naar aanleiding van de derby was eigenlijk lachwekkend (of wanneer was dat precies)

Ik geef toe, ik kan zelf geen supportersfederatie op poten zetten of delegeren, maar ik hoop dat ergoer zitten die de krachten willen/kunnen bundelen.
Ik ben mijn 16de jaar als abonnee ingegaan, ik wil mijn club niet ten onder zien gaan.

Amen! Het wordt tijd dat dit eens duidelijk gemaakt wordt.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #152 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:29:26 pm »
Ik heb een déja vu gevoel naar het seizoen 1993-1994.
We hadden toen ook geen mentaliteit en ziel meer in onze ploeg en degradeerden troosteloos.
Hopelijk ben ik verkeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lang mag dit toch niet meer duren.
Franky,je wil jouw Essevee dit toch niet aandoen,neem dan eens een moedig besluit,want ik zie je dit niet meer rechttrekken omdat dit nu al enkele jaren aan de gang is.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #153 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:32:40 pm »
We hadden toen ook geen mentaliteit en ziel meer in onze ploeg en degradeerden troosteloos.
Franky,je wil jouw Essevee dit toch niet aandoen,neem dan eens een moedig besluit,want ik zie je dit niet meer rechttrekken omdat dit nu al enkele jaren aan de gang is.

We zijn doodziek. Doodziek..... Wij als kleine club kunnen het ons echt niet permiteren om spelers als Muhren, Ankersen, Demir, .... zo maar in de vuilbak te gooien. Er is met geld gesmeten, er is geld verbrasd, extreme lonen,.... en nu - in het seizoen van de waarheid - is er geen geld meer.  Onbegrijpelijke transfers als Marcq, Vossen,....  wil eens iemand zijn verantwoordelijkheid nemen. Niet dat Dury moet vertrekken, maar kan hij aub eens investeren in het 'project Zulte Waregem'. Het loopt al jaren met al het profijt weg, maar als het slecht gaat is het de andere zijn schuld.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #154 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:36:14 pm »

We zijn doodziek. Doodziek..... Wij als kleine club kunnen het ons echt niet permiteren om spelers als Muhren, Ankersen, Demir, .... zo maar in de vuilbak te gooien. Er is met geld gesmeten, er is geld verbrasd, extreme lonen,.... en nu - in het seizoen van de waarheid - is er geen geld meer.  Onbegrijpelijke transfers als Marcq, Vossen,....  wil eens iemand zijn verantwoordelijkheid nemen. Niet dat Dury moet vertrekken, maar kan hij aub eens investeren in het 'project Zulte Waregem'. Het loopt al jaren met al het profijt weg, maar als het slecht gaat is het de andere zijn schuld.

Dit is dan nog niet het seizoen van de waarheid he. Volgend jaar kunnen er 3 zakken.

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #155 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:54:16 pm »
Je kunt het precies wat vergelijken met de situatie in Barcelona. Er moet volledige kuis gedaan worden.

Wat mij vooral opviel vandaag. Je ziet de bank van Beerschot, daar zit beleving in, ik zag de bank van Cercle, daar zat ook beleving. Ik herinner mij Simons bij Club op de bank, daar zat beleving in. Als ik Simons nu zag vandaag ... Er klopt iets niet, en vraag mij dan oprecht af wie er in dat team eens op de tafel zal slaan. Want Ewoud schijt in zijn broek om zijn bek open te trekken als kapitein.

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #156 Gepost op: augustus 16, 2020, 10:00:27 pm »
Dury buiten !Nu!!want dit trok op geen reet.. schande..Ik roep dit al 2 jaar..En diene Bruno...speeldag 2
..en zoveel frustratie...misgelopen transfer?Na 3 minuten had ik het al door...tegen zijn zin op het veld en dan beginnen zagen bij zijn vervanging
....Dit trekt op niets...

Zou jij als spits graag op de rechtsback rondlopen?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #157 Gepost op: augustus 16, 2020, 10:04:15 pm »
Dury buiten !Nu!!want dit trok op geen reet.. schande..Ik roep dit al 2 jaar..En diene Bruno...speeldag 2
..en zoveel frustratie...misgelopen transfer?Na 3 minuten had ik het al door...tegen zijn zin op het veld en dan beginnen zagen bij zijn vervanging
....Dit trekt op niets...

Zou jij als spits graag op de rechtsback rondlopen?

Men speelde 3-5-2.
Bruno mag uberhaupt gewoon blij zijn als hij speelt.
Zulke spelers zie je doorsnee lopen in 1b

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #158 Gepost op: augustus 16, 2020, 10:06:10 pm »

Amen! Het wordt tijd dat dit eens duidelijk gemaakt wordt.

2! #redonsessevee

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #159 Gepost op: augustus 16, 2020, 10:07:59 pm »
Je kunt het precies wat vergelijken met de situatie in Barcelona. Er moet volledige kuis gedaan worden.

Wat mij vooral opviel vandaag. Je ziet de bank van Beerschot, daar zit beleving in, ik zag de bank van Cercle, daar zat ook beleving. Ik herinner mij Simons bij Club op de bank, daar zat beleving in. Als ik Simons nu zag vandaag ... Er klopt iets niet, en vraag mij dan oprecht af wie er in dat team eens op de tafel zal slaan. Want Ewoud schijt in zijn broek om zijn bek open te trekken als kapitein.
daarom istie mss ook kapitein....