Auteur Topic: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee  (gelezen 25863 keer)

Offline varadero

• Leden
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:43:37 pm »
Twee goals van Raphael Holzhauser. Let that sink in.

Beter nu dan in mei. Hopelijk heeft Dury met de bestuur begrepen dat wij voor versterkingen (e.g. een spits ipv Vossen, een of misschien twee fullbacks, een flankaanvaller, een 10 maar wij hebben dat niet sinds Kaya naar Mechelen ging) MOETEN gaan.

Grote vraag natuurlijk: gelet op de kwaliteit en mentaliteit die we nu tentoonspreiden, wie wil er nog komen (  kwaliteit eerste vereiste toch, maar met ons budget )? Eerst verkopen dan maar, maar wie wil er nog iemand van onze ploeg?

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #121 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:44:56 pm »
Misschien is dat het plan... dat Dury zelf de handdoek gooit, en Timmy overneemt. Anders krijg ik het niet meer uitgelegd. Dury ontslaan is onbetaalbaar.

Enige positieve: iedereen ziet dat het met deze kern niet zal lukken.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #122 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:46:29 pm »
Dury krijgt het niet meer gedaan. Als het volgende week niet beter is tegen waasland-beveren verdient hij om ontslagen te worden, hopelijk biedt hij nog eens zelf zijn ontslag aan. Heeft veel bewijzen voor ons in het verleden en ik zal blijven respect hebben voor Franky, maar genoeg is genoeg.
2. Maar wie in plaats van hem? Hollerbach? Euvrard? Timmy Simons?

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:47:50 pm »
Dury mag zijn schup afkuisen. Dank voor de mooie jaren maar nu is het genoeg geweest.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #124 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:49:09 pm »
Twee goals van Raphael Holzhauser. Let that sink in.

Beter nu dan in mei. Hopelijk heeft Dury met de bestuur begrepen dat wij voor versterkingen (e.g. een spits ipv Vossen, een of misschien twee fullbacks, een flankaanvaller, een 10 maar wij hebben dat niet sinds Kaya naar Mechelen ging) MOETEN gaan.

Grote vraag natuurlijk: gelet op de kwaliteit en mentaliteit die we nu tentoonspreiden, wie wil er nog komen (  kwaliteit eerste vereiste toch, maar met ons budget )? Eerst verkopen dan maar, maar wie wil er nog iemand van onze ploeg?
Wij hebben toch het geld hé, zeker voor 2 of 3 spelers. Anders gingen wij niet voor zo'n goeie Dames team en voor Opare die heeft voor Besiktas gespeeld en moet een hoge loon hebben.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #125 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:53:51 pm »
Misschien is dat het plan... dat Dury zelf de handdoek gooit, en Timmy overneemt. Anders krijg ik het niet meer uitgelegd. Dury ontslaan is onbetaalbaar.

Eddy ziet het niet. We hebben nog even kwaliteit of meer dan vorig jaar. Dan heb je ook afgedaan.

Twordt tijd dat ze allemaal eens naar zichzelf kijken en besluiten dat ze onvoldoende zijn.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: augustus 16, 2020, 06:59:13 pm »
Het was ideaal om Dury een andere functie te geven tijdens deze zomer,met respect voor hem, nu is het al te laat,nu gaat het ons geld kosten indien we hem nu zijn c4 geven(gaan ze niet doen), dan hadden we nu een andere ploeg met andere spelers, een Marcq zou bv al weg zijn, een Vossen zou al op de bank zitten, we zijn gvd. 2 wedstrijden ver en de spirit is al volledig weg.  Dit is ons grootste probleem, we hebben totaal geen honger, geen overzicht,geen lijn te bekennen in de ploeg.
Onze 2 assistenten gingen dat volgens velen oplossen,die spirit, die onnozele opstellingen en vervangingen, we zijn 2 wedstrijden ver en de problemen blijven dezelfde.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #127 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:00:23 pm »
Dury buiten !Nu!!want dit trok op geen reet.. schande..Ik roep dit al 2 jaar..En diene Bruno...speeldag 2
..en zoveel frustratie...misgelopen transfer?Na 3 minuten had ik het al door...tegen zijn zin op het veld en dan beginnen zagen bij zijn vervanging
....Dit trekt op niets...

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:00:55 pm »
Dury mag zijn schup afkuisen. Dank voor de mooie jaren maar nu is het genoeg geweest.
Ik hou van hem maar 2. Heeft toch 50 spelers veranderd sinds 2017, zonder resultaat. En de spelers waren niet slecht. Wij degradeerden niet voor een haar met een team met Harbaoui, Bongonda en De Pauw, dan hadden wij een goede halfseizoen met een playoff-1 team (Deschacht en Pletinckx, Seck, Govea, Sissako, Larin, Berahino, Oberlin) en dan speelden zij niet meer sinds januari. De spelers hun schuld? Kan dat niet zijn. Deze team is te kort, maar de basiself is er. Maar het lijkt mij niet meer een ploeg. Met deze gedrag kunnen wij tegen iedereen verliezen. Nu winnen en overtuigen tegen Waasland Beveren en op dat weg doorgaan, of moeten sommige hoofden springen.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:01:32 pm »
Ze zaten al piepedood aan minuut 8!
Niets van vechtlust.. Reeds van vorig jaar al..

Essevee 2.0 met nen groten brief en dan dit..

Hoelang dulden wij dit nog..
Bange lammetjes zijn onze supps en federaties die iedereen het hand boven de hoofd moeten houden om vriendjes te blijven.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #130 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:10:24 pm »
Toope naar 1B! Zelfde brolploeg als vorig jaar die nog verzwakt is, bestuur die op hetzelfde elan verder gaat en onze trainer die koppig is. Het stond al in de sterren geschreven tijdens de “oefen” campagne.

Tegen een gemotiveerd Beveren gaan we weer scheten laten, schrijf maar op.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2020, 07:13:29 pm door Soulscream »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #131 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:20:25 pm »
Ze zaten al piepedood aan minuut 8!
Niets van vechtlust.. Reeds van vorig jaar al..

Essevee 2.0 met nen groten brief en dan dit..

Hoelang dulden wij dit nog..
Bange lammetjes zijn onze supps en federaties die iedereen het hand boven de hoofd moeten houden om vriendjes te blijven.
De mensen zoals een Titeca en een Devolder gaan nooit Dury of de club aanvallen, nooit, omdat ze niet onafhankelijk genoeg zijn, dat zijn feiten, ik speel niet op de man,die mensen doen veel, heel veel voor de club, maar kunnen daardoor ook niet kritisch genoeg zijn, dat is logisch. 
Iedereen weet ook dat Dury onze club groot maakte, daar moeten we niet onnozel of simpel over doen, dan is dat moeilijk, maar er waren mogelijkheden genoeg om hem opzij te schuiven, waardevol, een andere functie waarin staat dat hij zich niet mag moeien met opstelling ploeg bv, maar nee, wij waren te negatief, we zagen het volledig verkeerd, nee, voor de tweede keer tereke hebben we de kans gemist om Dury tijdens de zomer een andere functie te geven, dom.

Offline balboa

• Leden
« Reactie #132 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:22:52 pm »

Is niet bewust het plan maar zal wel zo gebeuren. Voelde je al aan toen Simons assistent werd. Kan haast niet anders. Stond ook in de sterren geschreven dit scenario.

Essevee is al jaren doodziek. Sinds de laatste succesvolle periode in 2017 worden de ontluisterende prestaties en diepterecords opgestapeld. Vorig seizoen 5/30, seizoen ervoor 0/24, daarvoor 4/39.

Ik zie hem uiteindelijk zelf de handdoek gooien, zal met zijn vrienden van het bestuur wel een financiële regeling treffen en Simons zal overnemen.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #133 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:28:43 pm »
Als(als!) er geld is,snel Larin terug halen!

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #134 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:34:44 pm »
Als we volgende week verliezen dien ik uit protest mijn abo terug in. Gewoon in de brievenbus van essevee         
met een begeleidend briefje erbij. Ze zouden anders nog denken dat ik het verloren was. En dat meen ik.

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #135 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:43:35 pm »

Is niet bewust het plan maar zal wel zo gebeuren. Voelde je al aan toen Simons assistent werd. Kan haast niet anders. Stond ook in de sterren geschreven dit scenario.

Essevee is al jaren doodziek. Sinds de laatste succesvolle periode in 2017 worden de ontluisterende prestaties en diepterecords opgestapeld. Vorig seizoen 5/30, seizoen ervoor 0/24, daarvoor 4/39.

Ik zie hem uiteindelijk zelf de handdoek gooien, zal met zijn vrienden van het bestuur wel een financiële regeling treffen en Simons zal overnemen.

zelfs daar is geen geld voor...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:44:06 pm »

Dury deed dit zelfs al eens,2 jaar terug,smeet zijn handdoek in de grond maar het bestuur raapte die op en gaf hem terug,allez, dat beweerde Dury zelf eens in een interview.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #137 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:45:49 pm »

Eddy ziet het niet. We hebben nog even kwaliteit of meer dan vorig jaar. Dan heb je ook afgedaan.

Twordt tijd dat ze allemaal eens naar zichzelf kijken en besluiten dat ze onvoldoende zijn.

Dat is het probleem.
Wie moet er Eddy ontslaan? Beeuwsaert. En merci voor zijn geld, maar van voetbal heeft ie geen kaas gegeten e. Dus wa weet hij dat het ook aan Eddy ligt?

Cordier idem, kent geen fluit van voetbal! Hoe is die daar ingerold? Welke relaties heeft die in het voetbal?

Ik zeg het, tabula rasa van kop tot teen. Maar hoe maak je dat duidelijk?
Als dit niet gaat gebeuren vrees ik dat wij rijp zijn voor 1b

En @mogul, neen, Seck kan echt niet beter, nooit geweest, en zal nooit beter kunnen ook  :-[

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #138 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:50:27 pm »
Dury is 62. De meeste andere trainers zijn veel jonger en begrijpen beter hoe er de dag van vandaag modern voetbal moet gespeeld worden. Ik denk ook dat de spelers zelf inzien dat er met deze ploeg niets te rapen valt en dat hun enige doel, het ontwijken van de degradatie zal zijn. Voor vele spelers met hun status is dit in hun hoofd te laag om voor te vechten.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #139 Gepost op: augustus 16, 2020, 07:56:02 pm »

Dat is het probleem.
Wie moet er Eddy ontslaan? Beeuwsaert. En merci voor zijn geld, maar van voetbal heeft ie geen kaas gegeten e. Dus wa weet hij dat het ook aan Eddy ligt?

Cordier idem, kent geen fluit van voetbal! Hoe is die daar ingerold? Welke relaties heeft die in het voetbal?  Ondertussen kan Cordier zijn beide armen bedekken met dure uurwerken en gaat hij nu beginnen met zijn benen.

Ik zeg het, tabula rasa van kop tot teen. Maar hoe maak je dat duidelijk?
Als dit niet gaat gebeuren vrees ik dat wij rijp zijn voor 1b

En @mogul, neen, Seck kan echt niet beter, nooit geweest, en zal nooit beter kunnen ook  :-[
Seck kan wel beter, zo archi-slecht zoals hij nu al 2 matchen is en zonder inzet,allez, ik ga het anders verwoorden,Seck kan zeker minder slecht spelen, het is zonneklaar dat heel de ploeg op strafkamp moet, je mag van mij nog slecht zijn, maar dat gebrek aan inzet, doorzettingsvermogen,geloof, dat is een ware schande!